Lotusgrill

Stil spørgsmål relateret til din kul-/briketgrill

Emneforfatter
dkr
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Lotusgrill

Indlæg#1 » 11. jul 2018, 12:41

Hej alle i kloge grillhovder

Jeg har set mig lidt “varm” på sådan en fin lille lotusgrill https://shopping.coop.dk/vare/lotusgril ... 0023010059

Det lyder jo smart med en “røgfri” grill på bordet (kun udenfor)
Så er der nogle som har nogle kloge ord jeg bør høre inden jeg evt smidder penge efter en sådan grill

/Dennis

Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Re: Lotusgrill

Indlæg#2 » 12. jul 2018, 21:33

Den du linker til er ret dyr, hvis du er usikker på om det er en grilltype der er noget for dig, så kig hos lidls webshop. Der finder du en model der ligner til forveksling til 40euro, så hvis det ikke er noget for dig, så er tabet lidt nemmere at bære.
Kun den der aldrig laver noget, laver aldrig fejl.

Emneforfatter
dkr
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 12. jul 2018, 22:44

Jeg havde nok mere håbet på noget ala køb den / køb den ikke fordi. :)

Men et alternativ er nu heller ikke at kimse af :)

/Dennis

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 13. jul 2018, 10:22

Jeg synes den ser fin ud på introduktionsvideoen.

Men en grill skal jo ikke være røgfri, så kan du jo lige så godt bruge et konfur.

Efter min mening lander den midt imellem alt andet. Det er ikke en alm. grill og det er ikke en kamado.
Dens stærke fordel er bordgrill konceptet. Men jeg tvivler på at det virker godt til langtidsstegning.

Hvis du ønsker at komme rigtigt i gang med at grille, så synes jeg det er et dårligt køb. Hvis man ønsker et supplement til sin eksisterende grill, så tror jeg den er fin.

hansen48
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 13. jul 2018, 13:01

Hej har ikke prøvet den men jeg bruger en Cobb grill når jeg er på tur den virker rigtig godt, kan også stå på bordet du kan flytte rundt på den når den er tændt. Har et stort tilbehørs program.
Saltsyder af guds nåde.

Tilbage til "Kul-/briketgrills"