Vangsgaard skrev:Kan se davidsensshop har den til salg, så den må efterhånden været kommet til DK "officielt"
http://www.davidsenshop.dk/pi/Pizzeria-Pronto-udendørs-pizzaovn-_1737777_74401.aspx
Det har den været i et halvt års tid.

.
Vangsgaard skrev:Kan se davidsensshop har den til salg, så den må efterhånden været kommet til DK "officielt"
http://www.davidsenshop.dk/pi/Pizzeria-Pronto-udendørs-pizzaovn-_1737777_74401.aspx
Torp Hedehusene skrev:Vangsgaard skrev:Kan se davidsensshop har den til salg, så den må efterhånden været kommet til DK "officielt"
Det har den været i et halvt års tid.![]()
.
Vangsgaard skrev:Torp Hedehusene skrev:Vangsgaard skrev:Kan se davidsensshop har den til salg, så den må efterhånden været kommet til DK "officielt"
Det har den været i et halvt års tid.![]()
.
Jeg har været i vinterhi det sidste halve år
willum skrev:hej
De af jer der havde problemer med at få pizzaovnen varm nok,har i fået løst problemet og hvad gjorde i evt.
på forhånd tak for hjælpen
Willum
madsss skrev:har selv samme problem efter 3 gang kan jeg slet ikke få den i "cooking zone" ...
der har været minimalt med vind og det burde ikke været det der er problemet!
nu snakker i om regulator, er det den man sætter på gasflasken? for så må jeg ha sådan en meget hurtigt!
kimjodder skrev:Er der regulator med til "alm" gasflaske ? Altså samme som eks. på en Wber gasgrill ?
Skjoldager skrev:Pizza pronto, 50/50 om du køber en der bliver 400c varm eller en der aldrig når over 260c!
Jeg har kæmpet en lang og sej kamp med min i nu 2-3 år og den vil ikke længere komme over 260 grader uagtet hvor længe den står, hvor den stå og med hvilken slange og regulater den står.
Jeg har haft skilt alt ad, fra gasflaske til brænder og intet er fundet. Alt er er prøvet nu!
Jeg må konkludere at den fra fabrikkens side ikke formår at brænde gassen effektivt nok til at nå en temperatur hvor der kan bages pizza. Så når jeg læser om alle de ovne derude, som bare kører bliver jeg hunde ærgerlig over at jeg ikke kørte tilbage og byttede den med det samme.
Kennetbo skrev:
Jeg ledte så efter et alternativt og købte en Roccbox. Det er dælme kram og nu kan jeg lave pizzaer på 90 sekunder.
CraweN skrev:Jeg har haft skilt alt ad, fra gasflaske til brænder og intet er fundet. Alt er er prøvet nu!
Jeg må konkludere at den fra fabrikkens side ikke formår at brænde gassen effektivt nok til at nå en temperatur hvor der kan bages pizza. Så når jeg læser om alle de ovne derude, som bare kører bliver jeg hunde ærgerlig over at jeg ikke kørte tilbage og byttede den med det samme.
................................
Sjovt du siger det, for jeg har samme problem. Har endda prøvet at skifte dysen, men hullet var for stor og forbrændingen var for dårlig. Han en mindre dyse liggende men har ikke prøvet at skifte den endnu.
Thulin skrev:Nyt liv i gammel tråd: ligesom mange andre kæmper jeg også med at få varme på ovnen. Er der nogen som har fundet ud af hvad problemet er på vores kolde ovne??
Thulin skrev:Tjoo, tænker bare at den er sååå simpel konstrueret, at det må være muligt at rette op på problemet (?) Virker vildt at der er 50% forskel i varme udbyttet, uden at nogen af os kan spotte fejlen.
Hansenbryg skrev:Har skiftet dysen med dysen fra min Harald Nyborg ukrudtsbrænder - passer direkte og øger temperaturen til ca. 450grader, fint til mine pizzaer.
Thulin skrev:Hansenbryg skrev:Har skiftet dysen med dysen fra min Harald Nyborg ukrudtsbrænder - passer direkte og øger temperaturen til ca. 450grader, fint til mine pizzaer.
Fedt at høre at de kan fixes.. for mit vedkommende kom dit fix dog lige 5 timer for sent; har lige bestilt en Ardore pizza party ovn fra Italien.![]()
Så er der en som har mod på selv at fikse en Pronto ovn, har jeg en billigt til salg
Hansenbryg skrev:Quick-fix (på eget ansvar)
Den nemmeste måde at reparere pronto ovnen er at demonterer gasfordelerringen
Demonter dysen med en topnøgle 7mm, gennem hullet hvor gasfordelerringen sad. Den skal drejes mod uret for at komme ud.
Bor hullet op med et 1,3mm bor og monter ovnen igen
Brugere der læser dette forum: Bo E. Pedersen og 9 gæster