![BlueColorz5_PDT_16 [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]](./images/smilies/PDT_crazy.gif)
Det er alt, alt for sjældent, jeg kommer i INCO, måtte jeg igen idag sande....... faktisk synes jeg, deres varesortiment og kvalitet slår et andet engros-indkøbscenter med mange længder.
Det var en rigtig "opturs-oplevelse" at være på fredagsindkøb i Inco, uanset, hvem fra personalegruppen, man mødte, blev man mødt med "HEJ, og velkommen, hvis du behøver hjælp, siger du bare til!". Enten har jeg set umanérligt DÅM ud, eller bare smilende, grundet de 17 PLUSgrader, der var udenfor

Nå, men i hvert fald blev diverse ting hevet hjem:
Herunder en kalve-striploin på 3,7 kg. til kr. 83,95 plus moms/kg:
Jeg har vist et godt øjemål, for de 3 "steaks", jeg skar:
........ vejede henholdsvis 367 gr., 372 gr., og 374 gr........ ret godt ramt, ikke?

De blev krydret med et godt krydderi, vi købte under vores ferie i Sydafrika, og tilsat lidt Maldon-seasalt....
Fætter Weber blev varmet godt op:
Inde i køkkenet, lavede jeg en god sovs på følgende måde:
- posen med den frosne svampemix blev ristet ved hård varme på en pande,
- da de var færdige, tilsatte jeg ½ glas rosenpeberkorn,
- der blev ledsaget af en skvæt hvidvin, 1 bakke mild gorgonzola og lidt rød mælk,
- det hele smages til med salt og sukker..........
Og så ryger kalvekødet på grillen:
Forårsløg, omviklet med bacon, samt små søde snackpeber, blev også grillet, og så blev det hele serveret med nye, italienske kartofler:
Godtnok lækkert kød til små penge:
Men så var det, at jeg under min indkøbstur faldt over en pose "chokolade-mousse" og tænkte:
DÉN, MÅ DA KUNNE BRUGES TIL NOGET!
Og nu er der altså ingen, der skal få hjertekvababbelse, MEN, jeg er virkelig ingen dessert-createur......., så der røg lidt mere halvfabrikata i vognen, ligesom jeg var en tur i Føtex Food, Skæring for at hente Peter's Is - der godtnok blev min, da jeg betalte.
Det er lidt sjovt, for vores datters skolekammerat, der er elev i den butik, har i denne uge en opgave om "salgsoptimering" på netop det produkt, og igår fik jeg så en mail fra en meget god veninde, der meddelte, at hendes tidligere chef, der nu er selvstændig, promoverer sit produkt: PETER's IS, i Føtex Food, så hvis jeg kom forbi............ Verden er lille

Og det er dælme en god is
![BlueColorz5_PDT_09 [smilie=bluecolorz5_pdt_09.gif]](./images/smilies/PDT_bis.gif)
Så....... lidt frugt, lidt halvfabrikata i form af choko-mousse, creme chantilly og den lækre is, blev til dagens dessert......
Fortsat god 1. april til alle