fred skrev:Sorry - jeg mener at have set, at der var en i en tidligere tråd der havde givet udtruk for, at det kunne være en god ide med sådan en dag, troede det var dig. Sorry
fred skrev:Måske vi allerede nu skulle "sitte" en dato på et sådan arrangement. Vi kunne som Mor B. skrev i en tidligere tråd lave en workshop day ..............eller to, måske en weekend. Kanon hvis Robber kunne stille areal til rådighed. Vi kunne lave et tilsvarende her i Jylland.
UHA - UHA hvor kunne det blive godt.
Deltagerantallet ville nok blive så stort, at vi bliver nød til at leje hele FYN.
fred skrev:Med teamwork mener Eddy.
RobberDK skrev:Jeg tror heller ikke at der var nogle af os der havde lyst til mere, men blev mæt bare af synet af så store mængder
grillguru skrev:Ja, det er nok det sidste...
Meget de ikke laver en 3-pak til f.eks 99,-
Så gad jeg ikke brokke mig. Men nu koster det dem dyrt på garantien hver gang?
OBH må have for mange penge...
Chefen skrev:Ja det var ikke uden omkstninger det arrangement....jeg havde hamrende ondt i halsen da jeg vågnede dagen efter.....
fred skrev:De sidste rester af PP fra "Eddys Køkken"
Lavede i går en lille portion biksemad af de sidste rester fra Den ultimative kamadoudfordring.
Naturligvis med en god ketchup til![]()
Det er simpelthen fantastisk som PP smager, det er ganske enkelt en ultimativ smagsoplevelse af de helt store.
Jeg håber meget, at Guruen en dag vil finder tid til, at beskrive den proces der finder sted ved fremstilling/kemisk reaktion af PP'en
fred skrev:Røremargarinen kan sagtens bruges til andet end bagværk.
Tror kun Metro har dem i 5 kilo's pakninger, men er ikke helt klar over det.
Med Metros kort er det en oplagt mulighed at undersøge det.
Havde jeg bare lige kendt en bager i Århus, så du kunne få det der.
hansen skrev:Jeg har her til morgen sat en omgang pulled pork over efter morfmirs "pas dig selv"-metode, og så kom jeg i tanke om denne tråd og måtte lige kigge billeder....
Nå - så skal der laves vinegarsauce, hot barbecuesauce, coleslaw og en omgang af freds burgerboller.
Så er vi klar til at spise om 8-10 timer....
hansen skrev:Du skal være velkommen
Kong Mundvand skrev:Der var godt nok ikke mange billeder!
kamado skrev:HOLD da op...!
Kom lige til at huske denne event--- er det ikke utroligt det er et år siden!?
---mere end et år--- hvor går tiden dog stærkt!
donjensen skrev:kamado skrev:HOLD da op...!
Jo meget vildt, og samtidig trist at Eddy ikke her længere. Hvad var historien omkring det egentlig? Solgte han ud og er kun på weber nu?
EddyTheMadChef skrev:donjensen skrev:kamado skrev:HOLD da op...!
Jo meget vildt, og samtidig trist at Eddy ikke her længere. Hvad var historien omkring det egentlig? Solgte han ud og er kun på weber nu?
Jeg har bestemt ikke solgt noget uder dog med på en kigger en gang imellem, men ikke aktiv. Jeg har ikke lyst til at kommer nærmere ind på hvorfor andet end at en historie altid har 2 sider
Tilbage til "Fotos fra Grillguru arrangementer"
Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst