Outdoorchef i Silvan

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
anderssimo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Outdoorchef i Silvan

Indlæg#1 » 29. mar 2013, 22:03

Kan tippe at Silvan har en ASCONA til 2999 i næste uge. Umiddelbart et godt tilbud.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2

Brugeravatar

Kizz the cock
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: Outdoorchef i Silvan

Indlæg#2 » 29. mar 2013, 23:22

anderssimo skrev:Kan tippe at Silvan har en ASCONA til 2999 i næste uge. Umiddelbart et godt tilbud.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2

Tusind tak, har lige fået Leonen og den er jeg IKKE tilfreds med så det bliver nok en ombytning, da jeg ikke kan bruge den til temperaturer under 200 gr. uden at den går ud.
Chef de friture

Brugeravatar

Dark Horse
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#3 » 30. mar 2013, 09:32

Kizz the cock skrev:Kan tippe at Silvan har en ASCONA til 2999 i næste uge. Umiddelbart et godt tilbud....

http://ipaper.ipapercms.dk/Silvan/Avis/ ... uge14avis/ side 14
Ja, det er en tusse under normalpris.
Kizz the cock skrev:Tusind tak, har lige fået Leonen og den er jeg IKKE tilfreds med så det bliver nok en ombytning, da jeg ikke kan bruge den til temperaturer under 200 gr. uden at den går ud.

Du har helt ret; Outdoorchef fås med en standardbrænder, som de alle har, og nogle modeller (f.eks. Ascona) fås med en ekstra lille brænder til low = under 200 grader. Men hvis den går ud, skal du tale med forhandleren. Det skal den ikke gøre i normal vind.

Jeg kan nu godt holde min Leon på 180-190 grader, men det har vist mest akademisk interesse.

Husk at se på Outdoorchefs grillhandsker også. Det er de eneste, jeg har prøvet, der kan klare at håndtere grillens tragte når de er 370 grader varme. Og det går jeg mange gange på en dag. http://eshop.silvan.dk/vare/outdoor-chef-laederhandsker

MVH
Jan - der laver opgaver for Outdoorchef
Hellere en grille i mit hoved end mit hoved i grillen ;-)

Emneforfatter
anderssimo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 30. mar 2013, 13:50

Men når der skal købes betræk og regulator ender prisen vist alligevel omkring prisen i TBS.

Brugeravatar

Dark Horse
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#5 » 30. mar 2013, 14:01

anderssimo skrev:Men når der skal købes betræk og regulator ender prisen vist alligevel omkring prisen i TBS.

Regulatoren sidder på grillslangen når du får grillen, så du mangler kun gasflasken. - med mindre Silvan har en speciel, skrabet udgave. Det kan jeg ikke se på deres hjemmeside.
http://www.outdoorchef.com/index.php?na ... prod_id=23
MVH
Jan - der har flere Outfoorchef-griller
Senest rettet af Dark Horse 30. mar 2013, 14:02, rettet i alt 1 gang.
Hellere en grille i mit hoved end mit hoved i grillen ;-)

Speedi
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#6 » 30. mar 2013, 14:02

anderssimo skrev:Men når der skal købes betræk og regulator ender prisen vist alligevel omkring prisen i TBS.

Regulatoren er med, men betrækket er ekstra udstyr
Mvh
Christian
Outdoorchef demonstratør

Grillpark:
Outdoorchef Ascona - Outdoorchef Montreux - Outdoorchef City Gas - Outdoorchef City Electro - Outdoorchef Classic kul - Outdoorchef Perth

Tilbage til "Gasgrill"