Splash skrev:hmmm 1400 kr. for 2 børn og 2 voksne
Frachlitz skrev:Hvem afholder pølsekurset?
LH-GRILL skrev:Hej venner
VIGTIGT VIGTIGT
Dette træf er ikke GG regi , men et forsøg på at samle diverse grillsites og andre med grill passion derfor er der nødt til at være noget at vælge imellem, da der kan komme folk udefra også.
alle er meget velkomne. " alle"
blomstermand skrev:Se så er der gang i fnidder fnadderen igen.
Ole Skibsted skrev:Jeg kan se, at invitationen er blevet slettet på Weber Klubben. Hvad er årsagen til det? Er det blevet et lukket selskab, eller er alle stadig velkommen?
Ole
Ole Skibsted skrev:Jeg kan se, at invitationen er blevet slettet på Weber Klubben. Hvad er årsagen til det? Er det blevet et lukket selskab, eller er alle stadig velkommen?
Ole
Nusermand skrev:Ole Skibsted skrev:Jeg kan se, at invitationen er blevet slettet på Weber Klubben. Hvad er årsagen til det? Er det blevet et lukket selskab, eller er alle stadig velkommen?
Ole
Hvorfor spørger du her på GG i steder for på Weber klubben?
Hilsen NuserMand
blomstermand skrev:Se så er der gang i fnidder fnadderen igen.
Jeg syntes det er et flot træf af Henrik mm., og der er mange muligheder for at lære noget og samtidigt er der mulighed for at grill hygge. Det kan klares med eller uden betaling i det omfang man vil.
Jeg kommer helt sikkert forbi med noget af familien og hygger.
Venlig hilsen
Blomstermand c",)
Ole Skibsted skrev:Nusermand skrev:Ole Skibsted skrev:Jeg kan se, at invitationen er blevet slettet på Weber Klubben. Hvad er årsagen til det? Er det blevet et lukket selskab, eller er alle stadig velkommen?
Ole
Hvorfor spørger du her på GG i steder for på Weber klubben?
Hilsen NuserMand
Jeg skriver her af to grunde: 1, fordi tråden ikke længere er på WK. 2, fordi trådens ophavsmand er her, og han må vide hvorfor tråden er fjernet.
Jeg syntes det er sørgeligt at tråden er fjernet på WK. Jeg er griller uden fordomme, og bruger alle de sites jeg kan komme til. Er bare mest aktiv på WK, da det var der, jeg startede. Syntes det er et fantastisk initiativ, og ville gerne have deltaget, hvis jeg kunne.
Ole
PB Helsinge skrev:Det omtalte pølsekursus bliver IKKE med mig som deltager/underviser.
Efter en mail fra Fred om pølsekursus på Fynstræffet svarede jeg ganske vist at jeg var villig til at overveje det.
Da jeg havde fået flyttet en anden aftale bad jeg efterfølgende om at få info om selve planlægningen, og om hvad der forventedes af deltagere, samt hvad der i øvrigt lå af planer for afviklingen.
Til dato har jeg ikke set nogen som helst form for planer.
For nogle få dage siden talte jeg så med LH, og bad om at få nogle praktiske oplysninger, bl.a. hvad økonomi der var budgettteret til råvareindkøb osv.
I onsdags, d. 8. fik jeg så en SMS, at pga. arbejdspres var han bagud, men at jeg skulle få hurtigt svar.
Jeg har stadig ikke hørt fra manden, som jeg i øvrigt ikke kender, men ser at han her d. 11. har haft tid til at lave et indlæg som meget ligner en reklame for et allerede afholdt såkaldt pizzakursus.
Jeg må så antage at det ikke længere er tidnød som er årsagen til at jeg ikke har modtaget info.
Hvad grunden så kan være er helt uinteressant for mig.
Jeg må betragte hele arrangementet som planløst og med al mulig udsigt til at ende ud i rod og kaos.
I det mindste er det ikke noget jeg vil være part af, og derfor denne bastante udmelding.
Torp Hedehusene skrev:PB Helsinge skrev:Det omtalte pølsekursus bliver IKKE med mig som deltager/underviser.
Efter en mail fra Fred om pølsekursus på Fynstræffet svarede jeg ganske vist at jeg var villig til at overveje det.
Da jeg havde fået flyttet en anden aftale bad jeg efterfølgende om at få info om selve planlægningen, og om hvad der forventedes af deltagere, samt hvad der i øvrigt lå af planer for afviklingen.
Til dato har jeg ikke set nogen som helst form for planer.
For nogle få dage siden talte jeg så med LH, og bad om at få nogle praktiske oplysninger, bl.a. hvad økonomi der var budgettteret til råvareindkøb osv.
I onsdags, d. 8. fik jeg så en SMS, at pga. arbejdspres var han bagud, men at jeg skulle få hurtigt svar.
Jeg har stadig ikke hørt fra manden, som jeg i øvrigt ikke kender, men ser at han her d. 11. har haft tid til at lave et indlæg som meget ligner en reklame for et allerede afholdt såkaldt pizzakursus.
Jeg må så antage at det ikke længere er tidnød som er årsagen til at jeg ikke har modtaget info.
Hvad grunden så kan være er helt uinteressant for mig.
Jeg må betragte hele arrangementet som planløst og med al mulig udsigt til at ende ud i rod og kaos.
I det mindste er det ikke noget jeg vil være part af, og derfor denne bastante udmelding.
Vel skrevet![]()
![]()
.
Tibbil skrev:øv det så jeg ellers frem til
PB Helsinge skrev:Jeg må betragte hele arrangementet som planløst og med al mulig udsigt til at ende ud i rod og kaos.
Da grilltræffet afholdes over en hel weekend fra fredag til søndag, hvor det er muligt for deltagerne at blive hele weekenden eller måske kun deltage en eller flere dage, så syntes jeg dælme det er flot at Henrik har skaffet en kapacitet til at lave noget for børnene om lørdagen og end da i træffets ånd nemlig madlavning, hvilket efter min viden er gjort uden omkostninger, dog skal udgifterne til diverse råvare osv dækkes. Så kan nogen forklare mig hvorfor at det så skal være et klagepunkt at der ikke er noget for børnene om søndagen ?
mtl skrev:Hej Ernst
Jamen her har Henrik jo bare vist at han ikke sætter noget i gang han ikke kan stå inde for, da ham der tager sig af børneaktiviterne ikke er tilrådighed søndag, tjaa så hellere lade være med at stable noget på benene, men skulle der være en her der ville melde ind på at lave noget med børnene om søndag, skal vedkommende da være velkommen til at melde ind, så vil det jo ikke være noget problem at få stablet på benene.
Tibbil skrev:"Derfor kære venner. Lad nu endelig janteloven blive i skuffen" ( især når det kommer fra dig jaknil for hold da op det er du ellers mester i )
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst