Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Carri Chef Deluxe vs outdoor chef City Gas 420 Gasgrill
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Hej alle sammen, er ny bruger herinde, men har chekket siden ud og den oser af god stemning og know how:) Respekt.

Når men til sagen, er rimelig uerfaren på grill markedet men har fundet ud af ved at kigge herinde at det skal være en af de to griller som emnet hedder:)

Er der nogle der kan tale for og imod de to modeller her. Og nogen som kender de udvendige mål på cadac- carri chef deluxe da jeg skal grille fra en fransk altan er pladsen rimelig begrænset.

Og i det hele taget er der nogen fare for at Grille fra en fransk altan??

Keep up the good work.

Profil My GrillGalleri  

Titel: Re: Carri Chef Deluxe vs outdoor chef City Gas 420 Gasgrill
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Brugeravatar

Alder: 48
Geografisk sted: Midtfyn
Hej Mads

Uden på nogen måde at have kendskab til Cadac carri chef deluxe (flovt), men har der i mod en hel del erfaring med Outdoorchef's Citygas 420 og andre, så er min opfattelse af disse 2

1 Cadac er for mig mere et "Kogesystem" hvor du kan sætte forskellige pander hvor du så kan stege/grill/bage/koge på alt efter hvad du skal lave, ingen tvivl om at det giver en masse mulighedder, men i min verden kan man ikke sammenligne deres carri chef deluxe med traditionelle grills (hvad det så er i dag ;-) )

2. OutdoorChef Citygas 420, er der i mod i opbygningen bygge meget mere som en "traditionel grill", og at du så alt efter behov tilbereder din mad direkte eller inddirekte, ganske som du ville gøre på alle andre grill, i min optik er den eneste forskel bare at du her bruger gas som varmekilde i stedet for briketter/kul, Outdoorchef har så udviklet deres tragt system som gør at du faktisk får RIGTIGT meget indirekte plads på den lille grill, det ligger faktisk meget tæt på det areal du har til rådighed på en 57 cm kulfyret grill, samt ved opstilling til direkte faktisk kan få en ekstrem høj varme til ex. steaks osv, også Outdoorchef har selvfølgelig et tilbehørs program med Wok støbejerns pander osv, som gør at man også her kan lade fantasien få frit løb.
Et plus mere kan være at rist/kegler osv, faktisk kan smides i opvaskemaskinen hvis du virkelig har behov for at få det gjort grundigt rent, men med dens procelæns emalje er den daglige rengørring altså ret nemt.

Så hvis du spørger mig, så vil mit råd være at du skal tænke over hvad det er du vil med din grill, og hvilket system der passer bedst til dit temperament

og lige et link: http://www.altomcamping.dk/Udstyr/Udven ... Del-1.html

http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

Senest rettet af Michael-TBSGrillshop 28. apr 2011, 10:28, rettet i alt 1 gang.

Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

http://www.altomcamping.dk/Udstyr/Udven ... Del-1.html
Du kan læse en test af Cadac Carri chef deluxe her.

Rutineret medlem
Rutineret medlem
Brugeravatar

Alder: 64
Geografisk sted: Nykøbing Sjælland
Hej Vivi
Vi har selv er Cadac chef de luxe til campingbrug. Til dette er den udmærket, man skal bare finde ud af at kombinere delene. Eks. Stegepande/grillrist og lign. god fornøjelse med grilljagten, hvad du så bestemmer dig for

Jbi forlænger
Weber 47 med støbejernsrist
Outdoorchef City grill (til campingbrug)
Cadac carie chef
Weber smokie Joe
Auplex mini

Profil My GrillGalleri  

Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Outdoorchef city kan iøvrigt fåes til 696 kr hos Redcoon.dk.

EDIT: Og det var så med kul.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time