Så jeg besluttede mig for at lave en Rådhustærte. Og det gik då meget godt, den smagte af meget mere end de færdigkøbte

Har du fået mod på at lave den og der er noget du er i tvivl om, ja så er det bare at spørge.
.
ErnstS skrev:Har du takeaway på dem der![]()
![]()
Mvh Ernst
deha skrev:ÅRHH det ser lækkert ud... Sagde lige til konen: hvad pokker er rådhustærte, og hun skubbede mig væk fra computeren for at se![]()
![]()
![]()
iøvrigt er jeg helt vild med dine opskrift dokumenter![]()
![]()
Stef skrev:Man får jo helt lyst til et stykke kage.
Rådhustærte vel at mærke. Det ser mega lækkert ud Torp!
Fred skrev:Super flot, Torp.![]()
Dejlige billeder af fremstillingen.![]()
Super godt gået.
belleboskop skrev:Lige præcis var det sådan en rådhustærte så ud i mine tanker, da brugeren efterspurgte opskrift.
Tak Torp for en flot gennemgang og et flot resultat, og ja jeg er også vild med dit opskriftsystem
Lrex skrev:Hej,
Tak for den fine opskrift + billeder, har længe ledt efter rådhustærten.
Er dog en smule forvirret over opskriften, så håber på lidt hjælp...... Når der står 0,030 ud for æg, er det så bare 3 stk æg? Og hvad betyder 0,015 ud forbæggehvide f.eks..... Halvanden æggehvide?
På forhånd tak for hjælpen
Lrex skrev:Hej,
Tak for den fine opskrift + billeder, har længe ledt efter rådhustærten.
Er dog en smule forvirret over opskriften, så håber på lidt hjælp...... Når der står 0,030 ud for æg, er det så bare 3 stk æg? Og hvad betyder 0,015 ud forbæggehvide f.eks..... Halvanden æggehvide?
På forhånd tak for hjælpen
JakobL skrev:Mange tak for opskriften, som selvfølgelig skulle prøves, da jeg forleden havde lavet en omgang hindbærmarmelade (http://www.kvalimad.dk/opskrifter/hindbaermarmelade-jordbaermarmelade) i forbindelse med projekt Meyers hindbærsnitter (http://www.clausmeyer.dk/da/aktuelt_/hindbaersnitter.html)
Her er så resultatet som høstede en del ros
Et lille tip som jeg fandt på i kampens hede. Kransekagemassen var MEGET svær at sprøjte ud af posen, men 20-30 sekunder i mikrobølgeovnen med pose/tylle og det hele gjorde den meget nemmere at arbejde med ..
Tilbage til "Opskrifter & billeder"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst