John.R skrev:vi på old truckers bbq har prøvet butchers paper i stedet for staniol til nogle konkurrencer og der er stort set ingen forskeld så vi bruger kun staniol nu det butchers paper er ikke vær at spilde penge på efter vores mening
prause skrev:John.R skrev:vi på old truckers bbq har prøvet butchers paper i stedet for staniol til nogle konkurrencer og der er stort set ingen forskeld så vi bruger kun staniol nu det butchers paper er ikke vær at spilde penge på efter vores mening
Så enig John, det er religion vi taler om.
Sofus far skrev:Argh Moe bruger det da![]()
Jeg syntes det fungere fint og brugte det også inden der gik traeger i den som du skriver.
Det giver en bedre bark og en mere stegt smag end hvor den har været pakket i staniol og fond og smør osv osv syntes jeg.
Er i ellers klar til dm John?
Nu er i jo efterhånden de rutinerede i konkurrencer herhjemme så der ligger jo et stort pres på jer![]()
Det er på en måde indlysende. Hvor jeg har søgt info om brugen af Bakers Paper omtales også den lette smag af røg, som papiret giver. Det giver mening, da en let røgsmag til det grillede kød jo ofte er eftertragtet.Christian1986 skrev:Det giver en bedre bark og en mere stegt smag end hvor den har været pakket i staniol og fond og smør osv osv synes jeg.
Sofus far skrev:Argh Moe bruger det da![]()
Jeg syntes det fungere fint og brugte det også inden der gik traeger i den som du skriver.
Det giver en bedre bark og en mere stegt smag end hvor den har været pakket i staniol og fond og smør osv osv syntes jeg.
Er i ellers klar til dm John?
Nu er i jo efterhånden de rutinerede i konkurrencer herhjemme så der ligger jo et stort pres på jer![]()
Sofus far skrev:Trænings weekend det kan i da ikke blive ved med![]()
Der må da også snart skulle gåes efter guldet?
Uden at skulle tale dansk bbq ned, så får i vel ikke et meget nemmere felt at dyste mod![]()
Der er ikke mange danske hold der når jeres normale modstandere til sokkeholderne
prause skrev:Jamen så har man da også lige fået markeret over for "die dumme dänen"...
Tattoomann skrev:Kunne det tænkes at der var nogle her som er skrap til SoMe? overvejer om vi ikke skal have en KCBS konkurrence i 2021 mangler nogle til at hjælpe med benarbejdet men som jeg sagde da jeg startede BBQ TEAM WEST COAST skal man være parat til at give 110%
Smid mig en besked på https://www.facebook.com/BbqTeamWestCoastDk hvis der skulle være en eller flere der skulle have lyst til at hjælpe bbq samfundet på vej her i DK
Tilbage til "Hjælp til maden..."
Brugere der læser dette forum: Ingen og 68 gæster