Skal lave til 25+ personer. privat føs.

Hvor længe skal en oksefilet have? Kan man grille rodfrugter...? Spørg om hjælp til din grillmad & tilbehør her.

Emneforfatter
Rico4ever
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Skal lave til 25+ personer. privat føs.

Indlæg#1 » 23. apr 2018, 14:07

Som overskrift siger, min mor fylder år. vil gerne, og MEGET gerne hakke selv. Hvad for nogen udskæringer / kødstykker mener i kan være bedst til prisen? Gæsterne forventer INTET. Så ro på :D

Tænkte på man kunne købe en hel steg og hakke det hele op. Hvad mener du / i?

Emneforfatter
Rico4ever
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Skal lave til 25+ personer. privat føs.

Indlæg#2 » 23. apr 2018, 14:11

Der er snak om BURGER her skal det lige siges. Burger boller køber jeg selv / laver selv. Jeg vil dog gerne høre jeres erfaring med så mange mennesker kontra bedst pris

fnuller
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 24. apr 2018, 10:50

Hejsa

Amerikanerne bruger chuck, altså "forende" (nakke, skulder, bov), når de hjemmehakker til burgere..

Der skulle være væsentligt mere smag i forende, end bagende (okseklump, osv), og jeg er enig, i det med smagen..

(Men selvfølgelig, sikkert ikke alle Amerikanerne) hehe..

Emneforfatter
Rico4ever
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 30. apr 2018, 17:35

Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.
Hvor skal jeg købe det henaf?
Jeg har omrking et budget der hedder 700 for kød alene, så tænker man BURDE sagtens kunne få noget godt. Men hvorfor bare en aflang steg blandet med noget spæk / grinded bacon?
gæsterne der kommer har _IKKE_ en vild forventning skal det lige siges :D

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#5 » 30. apr 2018, 19:44

Rico4ever skrev:Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.
Jeg har omrking et budget der hedder 700 for kød alene, så tænker man BURDE sagtens kunne få noget godt. Men hvorfor bare en aflang steg blandet med noget spæk / grinded bacon?

Grundlæggende bliver jeg sgu ret irriteret over dette indlæg. Du starter en tråd uden at gøre det klart for os andre hvad det er du vil (burger), herefter retter du det selv. Der kommer et helt relevant svar, som du ikke svarer på og 1 uge efter : bang så skal det gå stærkt og du skal have svar.
Så vidt jeg forstå det du skriver, søger du hjælp til hvor du skal købe kød? Så ville det være rigtig smart at du skriver hvor du bor og hvilke muligheder du har... Kan du selv hakke kød og på hvad? Hvad griller du på etc etc. Du får svar som du spørger.

Mvh Jon Prause
Where there's smoke... There's laughter.
http://bbqvikings.dk

CP
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 30. apr 2018, 20:36

prause skrev:
Rico4ever skrev:Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.

Grundlæggende bliver jeg sgu ret irriteret over dette indlæg. Du starter en tråd uden at gøre det klart for os andre hvad det er du vil (burger), herefter retter du det selv. Der kommer et helt relevant svar, som du ikke svarer på og 1 uge efter : bang så skal det gå stærkt og du skal have svar.
Så vidt jeg forstå det du skriver, søger du hjælp til hvor du skal købe kød? Så ville det være rigtig smart at du skriver hvor du bor og hvilke muligheder du har... Kan du selv hakke kød og på hvad? Hvad griller du på etc etc. Du får svar som du spørger.

Mvh Jon Prause

Eller han får svar som man læser.
Når der står i første indlæg, at “ gerne vil hakke selv, meget gerne” endda - må man gå ud fra at TS selv kan hakke.

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#7 » 1. maj 2018, 07:04

Ja, det har jeg læst. Som jeg skriver: på hvad skal det hakkes?25 personer med en hånddrevet betyder noget for kødvalg.
Where there's smoke... There's laughter.
http://bbqvikings.dk

Brugeravatar

benzon1960
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#8 » 1. maj 2018, 11:18

prause skrev:[quote="Rico4ever"]Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.

[/quote]

+1
"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end.
But it is, perhaps, the end of the beginning
".

Brugeravatar

F1freakdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#9 » 1. maj 2018, 11:33

benzon1960 skrev:
prause skrev:[quote="Rico4ever"]Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.

+1[/quote]

Og et +1 herfra også
Mvh
Steen L.

Update sept. 2017:
HotWok 12kW
Charbroil M 500 gasgrill
Weber transportabel grill
ABU røg"ovn"
Og stadig 56cm wannabee kuglegrill :)[/list]

Emneforfatter
Rico4ever
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#10 » 1. jul 2020, 16:34

>Hold kæft man. så kigger man tilbage på tråden. Der skal bare ikke meget for at pisse jer af :D Men okay. Det blev en god fest dengang.. Så håber i er tilfredse. Jeg fik det svar jeg ønskede.

Tilbage til "Hjælp til maden..."