Tænkte på man kunne købe en hel steg og hakke det hele op. Hvad mener du / i?
Rico4ever skrev:Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.
Hvor skal jeg købe det henaf?
Jeg har omrking et budget der hedder 700 for kød alene, så tænker man BURDE sagtens kunne få noget godt. Men hvorfor bare en aflang steg blandet med noget spæk / grinded bacon?
gæsterne der kommer har _IKKE_ en vild forventning skal det lige siges
prause skrev:Rico4ever skrev:Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.
Jeg har omrking et budget der hedder 700 for kød alene, så tænker man BURDE sagtens kunne få noget godt. Men hvorfor bare en aflang steg blandet med noget spæk / grinded bacon?
Grundlæggende bliver jeg sgu ret irriteret over dette indlæg. Du starter en tråd uden at gøre det klart for os andre hvad det er du vil (burger), herefter retter du det selv. Der kommer et helt relevant svar, som du ikke svarer på og 1 uge efter : bang så skal det gå stærkt og du skal have svar.
Så vidt jeg forstå det du skriver, søger du hjælp til hvor du skal købe kød? Så ville det være rigtig smart at du skriver hvor du bor og hvilke muligheder du har... Kan du selv hakke kød og på hvad? Hvad griller du på etc etc. Du får svar som du spørger.
Mvh Jon Prause
prause skrev:[quote="Rico4ever"]Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.
benzon1960 skrev:prause skrev:[quote="Rico4ever"]Det er virkelig vigtigt det går stærkt det her nu med nogen svar.
Grundlæggende bliver jeg sgu ret irriteret over dette indlæg. Du starter en tråd uden at gøre det klart for os andre hvad det er du vil (burger), herefter retter du det selv. Der kommer et helt relevant svar, som du ikke svarer på og 1 uge efter : bang så skal det gå stærkt og du skal have svar.
Tilbage til "Hjælp til maden..."
Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster