"Nødvendigt" udstyr til burgere

Hvor længe skal en oksefilet have? Kan man grille rodfrugter...? Spørg om hjælp til din grillmad & tilbehør her.
Brugeravatar

Emneforfatter
BrianM
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru
Kontakt:

Indlæg#1 » 20. jan 2011, 16:11

Hejsa.
I forbindelse med et cafébesøg for nylig, smagte jeg den hidtil bedste burger i mit liv. Derfor er det besluttet at 2011, skal være "year of the burger" :)
Jeg har set en anden bruger postere noget om en dims der hedder "Stufz" og jeg var solgt. Denne står nu på sedlen over absolut nødvendigt udstyr. Og så var det jeg tænkte på om der findes andet derude, der kan forbedre oplevelsen ved hjemmelavet burger. Både hvad angår smag og tilberedning.
Ved I noget om det?

-Brian
-Brian / Weber Q320
http://www.sskt.dk
"And I looked, and behold a pale horse, and his name that sat on him was Death, and hell followed with him."
- Johnny Cash

Brugeravatar

Torp Hedehusene
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Re: "Nødvendigt" udstyr til burgere

Indlæg#2 » 20. jan 2011, 16:25

PB`s Bøfformer - den er simpelt hen genial - lige så simpel den er så genial er den - og dejlig nem at bruge samt rengøringsvenlig, rustfrit stål = lige i opvaskemaskinen.

-
Torp Hedehusene

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#3 » 20. jan 2011, 16:56

Jeg er jo selv en burgerelsker og ud over stufz har jeg en del gode burgertilbehør i sortiment som jævnligt bliver benyttet herhjemme...Det helt store hit i USA for øjeblikket er "sliders"...små burgere til apperitif, børneburgere etc.

Så her er lige nogle billeder til inspiration.
Vedhæftede filer
SR8828_pw.jpg
Nye krysserier fra steven
CC5043_w.jpg
Burgerformer
CC3072_pw.jpg
Sliders: burgerformer, bollecutter og grillredskab til 9 mini
CC3051.jpg
lav 6 på en gang
(6.78 KiB) Downloadet 5711 gange
Grill on.....Dennis

http://www.barbecue-masters.com
Brug trækul og naturlig optænding![/i][/b]

Brugeravatar

PB Helsinge
Redaktør
Redaktør

Indlæg#4 » 20. jan 2011, 18:40

Torp Hedehusene skrev:PB`s Bøfformer - den er simpelt hen genial - ....... - og dejlig nem at bruge samt rengøringsvenlig, ....

Tak for de pæne ord.

Det giver mig anledning til at fortælle at jeg for nylig har fået en ny forsyning af begge størrelser bøfformer samt af rullepølsepresseren.
Prisen idag er kr. 175.- pr. stk. for bøfformeren og kr. 200.- for pressen, samt evt. porto.

Bøfformeren kan ses her : viewtopic.php?f=71&t=11806
Per - Slagter og Pølsemager
Pølsemageri behøver ikke være svært - og så er det sjovt

Karen
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#5 » 21. jan 2011, 00:11

Kære PB, jeg kan af en eller anden grund ikke finde ud af at sende dig en PM, men jeg vil så gerne eje en bøfformer i den lille udgave

kan jeg komme forbi og hente? så vil jeg samtidig tage kød med hjem fra den lokale slagter, så skulle der være dømt burgere i lange baner

mvh Karen

Slant
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 21. jan 2011, 05:15

BrianM skrev:Hejsa.
I forbindelse med et cafébesøg for nylig, smagte jeg den hidtil bedste burger i mit liv. Derfor er det besluttet at 2011, skal være "year of the burger" :)
Jeg har set en anden bruger postere noget om en dims der hedder "Stufz" og jeg var solgt. Denne står nu på sedlen over absolut nødvendigt udstyr. Og så var det jeg tænkte på om der findes andet derude, der kan forbedre oplevelsen ved hjemmelavet burger. Både hvad angår smag og tilberedning.
Ved I noget om det?

-Brian

"Year of the burger"!!! Se det lyder jo smukt. Det bliver det nye sort...

Er det ikke et tema som folk er med på at køre i 2011?

Brugeravatar

Gydesen
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#7 » 21. jan 2011, 15:38

En Stufz skal du helt sikkert have!

Den vigtigste ting ved hjemmelavede burgere, er det hjemmelavede brød.

Jeg kan godt lide semigrove boller. Så'en en mellem ting mellem en sesambolle og en café burger bolle.
Jeg bruger ikke en opskrift, men sjusser mig frem, men ca som følgende
50 gram gær
600 gram hvedemel
200 gram havregryn
200 gram spelt
ca tre kaffekrus vand. tilsæt det sidste krus til sidst, så kan du se hvor meget af det du skal bruge.

hæv en halv time, slå det ud og form bollerne, hæv en halv time til en hel hvis du har tid. Og så omkring 12 minutter i ovnen.

Bøfferne er 12 % oksehak, fyldt med stegt bacon og løg med cheddar ost. Dog skal der meget mere i en der er her. Man lærer jo altid :)
Vedhæftede filer
b2.jpg
b1.jpg
b0.jpg

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#8 » 21. jan 2011, 15:40

Det kan man vist kalde en "herre burger".... :savl2:
Grill on.....Dennis

Brugeravatar

Emneforfatter
BrianM
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru
Kontakt:

Indlæg#9 » 21. jan 2011, 22:49

Man kan jo næsten blive blind af at kigge på amerikanske sider omkring burgere og barbeque generelt. Det er enormt spændende, at skulle forsøge sig med andet end de røde fra Super Best. Og af en eller anden årsag føler jeg glæden endnu større ved at have fået mig en gasgrill. Nu vil jeg _ikke_ starte en religionskrig :oops:

@Barbeque-master:
Tak for tippet. Jeg kan lige se glæden i ungernes øjne, når man tilbereder deres egne burgere :) Det sæt må jeg da vist også lige tilføje listen.

@Gydesen:
For dælen, det ser godt ud :) Og lige præcis brødene er også en af de ting jeg skal arbejde lidt med. Tak for opskriften i øvrigt. Jeg ser frem til at prøve den af.
-Brian / Weber Q320
http://www.sskt.dk
"And I looked, and behold a pale horse, and his name that sat on him was Death, and hell followed with him."
- Johnny Cash

Kortben
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#10 » 21. jan 2011, 23:35

Prøv lige at se på hvad i har gang i........
..... Er det ikke noget pop at bruge flere hundrede på at forme hakket fars til en flad "pandekage"?

Det sjove er så, at nogle køber dyrt ekstraudstyr til dette ..... og andre går på café og køber en "fin" burger med håndskårne popfritter, øko salat osv.
- Og sådan et sted er bøffen så håndformet, så man kan se det ikke er en "fabriksbøf".

Så hvad er en "rigtig" burgerbøf?

:-)
Deaktiveret 23/1/2011 efter egen forespørgsel.

fbruhn
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#11 » 22. jan 2011, 18:41

Gydesen skrev:En Stufz skal du helt sikkert have!

Den vigtigste ting ved hjemmelavede burgere, er det hjemmelavede brød.

Jeg kan godt lide semigrove boller. Så'en en mellem ting mellem en sesambolle og en café burger bolle.
Jeg bruger ikke en opskrift, men sjusser mig frem, men ca som følgende
50 gram gær
600 gram hvedemel
200 gram havregryn
200 gram spelt
ca tre kaffekrus vand. tilsæt det sidste krus til sidst, så kan du se hvor meget af det du skal bruge.

hæv en halv time, slå det ud og form bollerne, hæv en halv time til en hel hvis du har tid. Og så omkring 12 minutter i ovnen.

Bøfferne er 12 % oksehak, fyldt med stegt bacon og løg med cheddar ost. Dog skal der meget mere i en der er her. Man lærer jo altid :)

hvor kan dette fantastiske stk. værktøj købes her hjemme.
Hilsen Frederik

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#12 » 22. jan 2011, 18:46

Grill on.....Dennis

Brugeravatar

jaknil
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#13 » 23. jan 2011, 10:55

Kortben skrev:Prøv lige at se på hvad i har gang i........
..... Er det ikke noget pop at bruge flere hundrede på at forme hakket fars til en flad "pandekage"?

Det sjove er så, at nogle køber dyrt ekstraudstyr til dette ..... og andre går på café og køber en "fin" burger med håndskårne popfritter, øko salat osv.
- Og sådan et sted er bøffen så håndformet, så man kan se det ikke er en "fabriksbøf".

Så hvad er en "rigtig" burgerbøf?

:-)

Helt enig.
Jeg vil i hvert fald hellere stå med nydelsen af kødet i hånden når jeg former min bøf, end ved at trykke den ud i film.
For slet ikke at tale om at stege halvfrossen kød - så den bevarer formen :?:

Nej tak. Min burgerbøf må gerne give sig lidt under stegningen.
Ost kan jeg komme ovenpå - og ikke nødvendigvis ind i kødet, så jeg sparer lige et par hundrede på en sturfz også!
Og mine stakkels køkkenskabe der bugner slipper ligeledes for den ekstra mængde udstyr :-D :-D
Primo Oval XL
Auplex Mini
Auplex XL
Hjemmebygget `kamado´ style pottegrill
Stor jernmonster til de store begivenheder
Weber Q300

Kortben
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#14 » 23. jan 2011, 12:55

Jeg har også tænkt på, om dem der bruger bøfformere, også bruger baconudstikker og udstikker til dejen til burgerbollerne.

For de kan vel ikke have det "rod" det giver, hvis en perfekt formet bøf bliver placeret i en "tilfældig" burgerbolle med ukorrent formede baconstykker......

Men hvordan styrer de højden på burgerbollerne - de skal vel også være nøjagtigt ens - ellers smager de jo helt forkert ..... :-D

Brugeravatar

holmer
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#15 » 23. jan 2011, 13:10

Kortben skrev:Jeg har også tænkt på..... :-D

Jeg har tænkt på at lave en guide til hvordan man hopper videre fra indlæg der ikke har ens interesse, uden at komme med nedladende indlæg om, og til, andre brugere.

Kortben, admin teamet gider ikke disse indlæg. Det er du tidligere oplyst om via privatbesked. Derfor dette indlæg i det offentlige område, til "skræk og advarsel" for alle, om de skrækkelige admins her på siden. Take it or leave it!

Tilbage til trådens emne eller hvad der måtte have ens interesse og mulighed for konstruktive, positive indlæg. Tak.

God søndag.
.../holmer

Kortben
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#16 » 23. jan 2011, 13:25

Det er faktisk overhovedet ikke ment nedladende - men blot som en åbent og nysgerrigt spørgsmål.
- Hvis det var ment nedladende havde jeg ikke brugt smileys...

Hvorfor du kun opfatter mine kommentarer som nedladende - og ikke kommentaren fra "jaknil" forstår jeg så ikke, men sådan er der jo så meget jeg ikke forstår.... :-D

Brugeravatar

PB Helsinge
Redaktør
Redaktør

Indlæg#17 » 23. jan 2011, 13:35

Kortben skrev:Jeg har også tænkt på, om dem der bruger bøfformere .... For de kan vel ikke have det "rod" det giver .... Men hvordan styrer de højden på burgerbollerne - de skal vel også være nøjagtigt ens...

Nu synes jeg godt nok denne tråd går i selvsving.
Her peger jeg ikke på den citerede bruger alene, men kommer med en generel betragtning.

En af de store forskelle på dette site og visse andre, med brugere som interesserer sig for mad og gode råvarer, er jo netop at her er alle lige velkomne, og ingen fremgangsmåde eller brug af udstyr er forkert, målet er alene at give - og få – inspiration til nye og spændende (fortrinsvis) grill- retter, samt at udveksle erfaringer og evt. at søge råd og bistand på områder du er ukendt med.

Derfor – kære bruger(e) – hvis dit indlæg kun er et BØVS så overvej om det ikke er bedre udsendt i fri luft eller på toilettet.
Brug i stedet din tid på at skrive et nyt indlæg om en god opskrift eller en spændende ny tilberedning af en kendt ret.

Bemærk - dette indlæg skrev jeg medens Holmer lagde sin kommentar ind.
Per - Slagter og Pølsemager
Pølsemageri behøver ikke være svært - og så er det sjovt

Kortben
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#18 » 23. jan 2011, 14:15

Jeg har nu bedt holmer om at slette mig som bruger på grillguru.dk.
- Så nu slipper i for mine kommentarer :-)

Jeg gider ikke alt det rygklapperi på dette forum, hvor man kun må komme med kommentarer hvis de skamroser folks produkter og opskrifter ......

Modspil er sundt - men folk herinde kan åbenbart ikke tåle det, uden de føler at de bliver trådt over tærene..... ;-)

Fortsat god grillning :-)

/Kortben

Karen
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#19 » 18. feb 2011, 21:42

tak til P.B. og Grethe for kaffen og lagkagen, da jeg i dag hentede min bøfformer

den har allerede været i brug til de 2,5 kg. hakket okse, jeg havde med hjem fra Slagtergården Gribskov, så nu er der nemme burgere i fryseren og drengene slikker sig om munden

i mine øjne et genialt stykke værktøj, som jeg er helt sikker på, jeg kommer til at benytte flittigt til hurtig produktion af gode, sunde, nemme burgerbøffer

mvh Karen

Brugeravatar

poulw
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#20 » 19. feb 2011, 00:55

Karen skrev:.... i mine øjne et genialt stykke værktøj, som jeg er helt sikker på, jeg kommer til at benytte flittigt til hurtig produktion af gode, sunde, nemme burgerbøffer ....

Helt enig Karen.

Før i tiden pressede jeg mit hakkede kød/fars ud på et spækbrædt med en paletkniv, hvilket ikke altid gav et lige flot resultat.
Men for et par måneder siden fik jeg sendt en bøfformer (sammen med en rullepølse-presse) herned til Australien fra PB.
En uvurderlig hjælp til nemme, dejlige og flotte hjemmelavede burgere :-D
Med venlig hilsen,
Poul

Vi spiser for at leve - men vi lever også for at spise

Brugeravatar

poulw
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#21 » 19. feb 2011, 09:48

Jeg lavede burgere til aftensmad i dag, og brugte selvfølgelig PB's bøfformer.
Flot og nemt.

For at prøve noget nyt besluttede jeg at lave en burgerdressing af følgende:

3 store spsk mayonnaise
3 store spsk crème fraiche
1 tsk løgpulver
½ tsk hvidløgspulver
1 spsk BBQ sauce
1 spsk tomatsauce
½ tsk sukker
½ tsk salt
¼ tsk hvid peber

Lad hellere være med at prøve den
Det er en dressing man kan spise med ske INDEN den kommer på burgeren :-$
Med venlig hilsen,
Poul

Vi spiser for at leve - men vi lever også for at spise

Brugeravatar

Lennie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#22 » 19. feb 2011, 09:52

poulw skrev:En uvurderlig hjælp til nemme, dejlige og flotte hjemmelavede burgere :-D

Nemlig et fantastisk stykke værktøj. Og hele ideen med, at stege dem direkte fra frost gør jo, at selv de dage, hvor man glemte at hive noget ud fra fryseren, så kommer der alligevel mad på bordet :lol:, bare man husker at genfylde lageret, for jeg synes de forsvinder temmelig hurtigt ;-).
Hilsen Åse

Weber One-Touch Deluxe (2011)
Weber One-Touch 57 (2007)
Weber Compact 47 (2000)
Smokey Joe Gold (2005) + JBI SJ Smoker (2009)
JBI Smoker og røgekit til OTG 57 (2009)

Brugeravatar

bjærge
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#23 » 19. feb 2011, 10:34

Lennie skrev:
poulw skrev:En uvurderlig hjælp til nemme, dejlige og flotte hjemmelavede burgere :-D

Nemlig et fantastisk stykke værktøj. Og hele ideen med, at stege dem direkte fra frost gør jo, at selv de dage, hvor man glemte at hive noget ud fra fryseren, så kommer der alligevel mad på bordet :lol:, bare man husker at genfylde lageret, for jeg synes de forsvinder temmelig hurtigt ;-).

Jeg kan godt lide din kommentar :-D

Sådan er det også her i huset :lol:

Og det minder mig om jeg skal have lavet en ny portion .1%¤

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#24 » 19. feb 2011, 11:46

Forbeholder mig retten til at give kortben ret i, at det er noget pop med den burgerpresser, og selvfølgelig kan man da lige så godt lave den i hånden.

Når det så er sagt, er jeg mega vild med den slags pop og gadgets. Det har nok noget at gøre med alderen :)

Den Stufz må og skal jeg eje engang! Den er simpelthen for blærret. Wouw jeg kunne godt sætte tænderne i en lækker oste, bacon burger lige nu. Og så noget godt små groft bolle til. Puha.

Så er det helt deprimerende, at sidde her og fimse i en butik, mens sulten ikke sniger sig, men nærmest voldtager mit tarmsystem, og tvinger dette til at lave nogle voldsomme knurrende lyde.

Jeg VIL have burger i aften! Så må de blive formet i hånden, indtil jeg får fat i dette stykke pop af en gadget :D
Kasper - den glade amatør

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

Slant
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#25 » 20. feb 2011, 03:44

Ja en Stufz er da genial og sådan en må man da have til sin samling af grej.
Men er der nogen der kender reglerne for import af denne slags ting. Jeg vil gerne skaffe 4-5 stykker hjem til kollegaer og venner som gerne vil have en også.
Ikke noget jeg skal tjene noget på, men det er jo fjollet at betale transport omkostninger fra USA og hertil pr. enhed man vil have.
Men risikerer man ikke told eller lignende når man bestiller mere end blot en enkelt?

Brugeravatar

Bjørn Nielsen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#26 » 20. feb 2011, 04:22

Slant skrev:
Men risikerer man ikke told eller lignende når man bestiller mere end blot en enkelt?

Ikke hvis man bestiller her :

http://www.barbecue-masters.com/?pid=57&sub=40

Eller her :

[url]http://www.davidsenshop.dk/pl/Weber_grill_Tilbehør_Weber_tilbehør_2234.aspx[/url]
Stol aldrig på en mager kok !!!!!!!!

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#27 » 20. feb 2011, 08:31

Importere man fra USA, kan man risikere at der skal betales told. Jeg har selv købt nogle ting fra USA. nogle gange skulle jeg betale for tolden, andre gange skulle jeg ikke. Det afhænger vidst lidt af, hvor flittige postvæsnet er de forskellige dage :)

Skal du være sikker på ikke at betale told, og gerne vil købe den i et andet land, fordi det er billigere, så skal det være et EU land.
Kasper - den glade amatør

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

Slant
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#28 » 20. feb 2011, 17:59

Ikke hvis man bestiller her :

http://www.barbecue-masters.com/?pid=57&sub=40

Eller her :

[url]http://www.davidsenshop.dk/pl/Weber_grill_Tilbehør_Weber_tilbehør_2234.aspx[/url][/quote]

Alle tiders, så vil jeg da klart foretrække at købe dem der. Tak for tippet.

RHALD
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#29 » 21. sep 2011, 14:55

Du kan også købe dem på www.burgerlovers.dk
Hvis du skriver til burgerlovers er jeg også sikker på, du kan få lidt rabat, hvis du køber flere på samme tid!

Slant skrev:Ja en Stufz er da genial og sådan en må man da have til sin samling af grej.
Men er der nogen der kender reglerne for import af denne slags ting. Jeg vil gerne skaffe 4-5 stykker hjem til kollegaer og venner som gerne vil have en også.
Ikke noget jeg skal tjene noget på, men det er jo fjollet at betale transport omkostninger fra USA og hertil pr. enhed man vil have.

Brugeravatar

Xang72
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#30 » 21. sep 2011, 18:08

RHALD skrev:Du kan også købe dem på http://www.burgerlovers.dk
Hvis du skriver til burgerlovers er jeg også sikker på, du kan få lidt rabat, hvis du køber flere på samme tid!

Slant skrev:Ja en Stufz er da genial og sådan en må man da have til sin samling af grej.

http://www.burgerlovers.dk/stufz-support
I love to eat, I love to cook, I love to eat what i cook
03 - OTG57
28/5-08 Performer - Solgt
23/4-09 Q320 LE - Solgt
23/8-09 Primo Oval Xl
25/6-13 Summit S450
05/9-13 100 Cm Artiforno lerovn

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#31 » 21. sep 2011, 18:25

Vores pris er rettet til 139,95, da vi kommer med en ny en snart, der er både nemmere og bruge og billigere... .1%¤ ,,,http://www.barbecue-masters.com/?pid=57&sub=40
Grill on.....Dennis

2big2small
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#32 » 21. sep 2011, 22:25

Det bliver da noget af en herrebøf.... Bunden skal have ca 200-250 gr kød og toppen 80-100 gr ifølge burgerlovers....og lige at huske fyldet også... Øv det er sgi for meget bøf for mig. Lyder ellers som en spændende gadget :-)
Og også pb's form er jo super... Ærger mig ofte over de skæve jeg får mast ud netop mellem husholdningsfilm, så den skal da overvejes :-)

Brugeravatar

Xang72
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#33 » 21. sep 2011, 23:10

Xang72 skrev:
RHALD skrev:Du kan også købe dem på http://www.burgerlovers.dk

http://www.burgerlovers.dk/stufz-support

mit indlæg var forresten ment som et lille fnis, det var ikke ret svært at gennemskue at det var reklame for egen forretning, hvilket er ok, såfremt at man står frem med det, og at det i øvrigt er blevet godkendt af siten at den pågældende butik/bruger laver reklame på forumet (såfremt jeg husker rigtigt..)
I love to eat, I love to cook, I love to eat what i cook
03 - OTG57
28/5-08 Performer - Solgt
23/4-09 Q320 LE - Solgt
23/8-09 Primo Oval Xl
25/6-13 Summit S450
05/9-13 100 Cm Artiforno lerovn

Brugeravatar

Wind Diesel
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#34 » 21. sep 2011, 23:44

Håber PB en dag bliver leveringsdygtig i de dejlige forme igen - det er lige hvad jeg mangler her.
Kind Regards Søren H. Wind
Stolt ejer af en ÆGTE NOMA Grill = Big Green Egg Large... Livet er for kort til briketter
When i'm done Eggin' You'll be beggin'

Theilmann
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#35 » 20. nov 2011, 08:49

Så lige denne tråd!
- Og var solgt med det samme.
Har lige bestilt en Stufz - Det er da en grill-gadget der vil noget.
Med Venlig Hilsen

Bo Theilmann

Weber Q320
Weber OTG 57
Weber Go Anywhere

sofus´far
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#36 » 20. nov 2011, 09:11

ja det er en sjov gadget men også en der bare kommer til at ligge i skuffen.
det er virkelig dårlig kvalitet desværre.
Big Green Egg XL
Rookie Team Barbecue Masters
BEST OF THE WEST TRÆKUL TIL AFHENTNING I SPENTRUP (8 km nord for Randers).
ELLER TIL LEVERING PÅ RUTEN MELLEM RANDERS OG NIMTOFTE

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#37 » 20. nov 2011, 09:24

sofus´far skrev:ja det er en sjov gadget men også en der bare kommer til at ligge i skuffen.
det er virkelig dårlig kvalitet desværre.

Jeg er enig i at kvaliteten kunne være bedre og den er lidt svær at bruge. Vi har nu fået en ny og meget bedre udgave,,,,og til kun kr. 100,-
Vedhæftede filer
CC5119_04.jpg
CC5119_Stuff-A-Burger_ALT.jpg
Grill on.....Dennis

Hanne Sørensen
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#38 » 20. nov 2011, 11:58

:roll: :roll: Hvor har du købt sådan en dims til kun 100 kr???? :?: :?: :?:

Brugeravatar

havnefogeden
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#39 » 20. nov 2011, 12:04

Hanne Sørensen skrev::roll: :roll: Hvor har du købt sådan en dims til kun 100 kr???? :?: :?: :?:

Jeg købte denne her model for 89 kr. i Metro
Har kun prøvet en enkelt gang at lave fyldte burgere, men den er rigtig fin til at lave alm. burgere på 150-200 g.

003.JPG
Give a man a gun and he can rob a bank!
Give a man a bank an he can rob the World !!!

Primo Oval XL......Proud to be the only ceramic grill Made in The USA!!!

Morten[/color]

styrmand
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#40 » 20. nov 2011, 14:16

Lækre bøffer, men synes bare de er alt for små, måske ikke i vægt, men i diameter.

Passer jo ikke til en god hjemmebagt bolle med en diameter på 16-18 cm [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Henrik

barbecue-master
Snart Superbruger
Snart Superbruger
Kontakt:

Indlæg#41 » 20. nov 2011, 15:40

Hanne Sørensen skrev::roll: :roll: Hvor har du købt sådan en dims til kun 100 kr???? :?: :?: :?:

Dem kan du købe her: www.barbecue-masters.com
Grill on.....Dennis

Tilbage til "Hjælp til maden..."