BBQ Ben/kamben

Hvor længe skal en oksefilet have? Kan man grille rodfrugter...? Spørg om hjælp til din grillmad & tilbehør her.

Emneforfatter
Disel
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

BBQ Ben/kamben

Indlæg#1 » 6. jan 2011, 12:01

Hej

Fik lige lyst til at grille BBQ ben i weekenden, men hvor kan man købe dem af god kvalitet her i østjylland ?

Brugeravatar

Chefen
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Re: BBQ Ben/kamben

Indlæg#2 » 6. jan 2011, 15:51

Disel skrev:Hej

Fik lige lyst til at grille BBQ ben i weekenden, men hvor kan man købe dem af god kvalitet her i østjylland ?

Hej Disel :-D

Du kan som regel få dem hos din lokale slagter, jeg køber dem gerne hos Metro...der hedder de Franske kamben og ligger på frost...de er super gode :P

God fornøjelse
Anders

Hans TP
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#3 » 7. jan 2011, 19:27

Chefen skrev:Du kan som regel få dem hos din lokale slagter, jeg køber dem gerne hos Metro...der hedder de Franske kamben og ligger på frost...de er super gode :P

De der gode, franske babyback ribs har de vist ikke mere? Nu har de nogle "rigtige" spareribs fra TICAN, som jeg synes er rigtig ringe. Eller er der noget, jeg har missed?
Weber Q300, Weber Performer m. gas, Weber Smokey Mountain Cooker - http://www.h2ns.dk

Brugeravatar

Birdstriker
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#4 » 10. jan 2011, 19:57

Mangler også snart nogle Babyback Ribs til fryseren - Er der nogen der har en update fra Metro (Aarhus)? :?:
Kan de stadigvæk købes?
Smokey Joe Silver
Go-Anywhere.
OTG-57.
Performer Touch-N-Go.
Smokey Mountain Cooker.
Q 120
Genesis Gold C.

Tilbage til "Hjælp til maden..."