BS_Sweden skrev:Bliver nødt til at reagere på denne.
Et underforum kun til konkurrencer. Men et pizzaforum kunne ikke lade sig gøre?
Det er ret sjældent jeg ser indlæg omkring konkurrencer men næsten dagligt omkring pizza.
Kan godt være det bare er mig men ser ikke logikken.
Men i bund og grund helt ligegyldigt for mig. Jeg bruger "vis nye indlæg" knappen så jeg lægger ikke mærke til hvilke indlæg ligger hvor.
Fred skrev:BS_Sweden skrev:Bliver nødt til at reagere på denne.
Det er ret sjældent jeg ser indlæg omkring konkurrencer men næsten dagligt omkring pizza.
Men i bund og grund helt ligegyldigt for mig. Jeg bruger "vis nye indlæg" knappen så jeg lægger ikke mærke til hvilke indlæg ligger hvor.
Hej BS![]()
Guruen skrev.:
Alle andre ønsker til forummets opdeling er også noteret, og vil blive gennemgået ved samme lejlighed.
Så mon ikke, at der bliver oprettet et pizzaforum.
BS_Sweden skrev:Fred skrev:BS_Sweden skrev:Bliver nødt til at reagere på denne.
Hej BS![]()
Guruen skrev.:
Alle andre ønsker til forummets opdeling er også noteret, og vil blive gennemgået ved samme lejlighed.
jeg mindes bare på et tidligere tidspunkt at ideen blev afvist. Heldigvis kan det være mig der husker forkert. Vi ser hvad tiden bringer os
Guruen skrev:BS_Sweden skrev:Fred skrev:BS_Sweden skrev:Bliver nødt til at reagere på denne.
Hej BS![]()
Guruen skrev.:
jeg mindes bare på et tidligere tidspunkt at ideen blev afvist. Heldigvis kan det være mig der husker forkert. Vi ser hvad tiden bringer os
Det er korrekt at det er afvist!
- Holdet bag grillguru ønsker at forumkategorierne er meget enkle at navigerer rundt i.
MEN!
Det betyder ikke, at vi ikke lytter til jeres ønsker.
Meningen med en kategori er - som jeg har forstået det - nemt at kunne lade sig inspirere og hurtigt kunne finde en opskrift.
Og til det, har vi..... Tadaaaaaa: GRILLGALLERIET
gallery/menu.php
Der er derfor i nat oprettet en ny sektion i Grillgalleriet der simpelt hedder: "Jeg elsker....", hvor følgende er tilføjet:
Pizza
Low Slow
Sous Vide
Is
Tag godt imod det, og læg endelig masser af opskrifter ind i Galleriet.
Guruen skrev:
Der er derfor i nat oprettet en ny sektion i Grillgalleriet der simpelt hedder: "Jeg elsker....", hvor følgende er tilføjet:
Pizza
Low Slow
Sous Vide
Is
Tag godt imod det, og læg endelig masser af opskrifter ind i Galleriet.
Tilbage til "Feedback til folkene bag Grillguru.dk"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst