TBSgrillshop's Konkurrence

Deltag i aktive konkurrencer, eller se hvem der tidligere har vundet...
Brugeravatar

Emneforfatter
Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

TBSgrillshop's Konkurrence

Indlæg#1 » 24. jan 2014, 08:47

hej Alle GG'er
Så har vi skudt en konkurrence igang på facebook, håber i alle har lyst til at deltage, vi skal have vores side op på 1000 "synes godt om", så deltag og del meget gerne konkurrencen med jeres Fb venner så vi kan få udtrukket en vinder hurtigt, Præmien vi udlodder er et Maverick ET-732 termometer Primo branded.

Link til konkurrencen: https://www.facebook.com/#!/pages/TBSGr ... _new_likes

Foto af præmien:
Primo ET-732.jpg
Primo ET-732.jpg (33.02 KiB) Vist 8414 gange
Senest rettet af Michael-TBSGrillshop 24. jan 2014, 10:11, rettet i alt 1 gang.
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen
http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

John_C
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: TBSgrillshop's Konkurrence

Indlæg#2 » 24. jan 2014, 09:29

"Synes godt om" :-D

God (Grill) week-end til alle.
John_C

Weber One Touch 47 (2002)
Weber One Touch 57 (2003)
Weber Genesis 330 (2012)
Weber Q220 (2013)

Timon
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 24. jan 2014, 10:33

Synes godt om.

bditlev
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 24. jan 2014, 14:43

Synes godt om
Weber 57cm

Smokeyjoe

cookware 4 classic de luxe

KAMADO 57CM en rusten en fra grillbutikken øv øv

Brugeravatar

tonkan
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#5 » 24. jan 2014, 14:50

Syntes rigtig godt om .1%¤
Weber Performer (2010) med Rotisserie (2012)
Outdoorchef Montreux 570 ‎(2012)

Brugeravatar

Campist
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 24. jan 2014, 17:09

Jeg er også med, synes godt om !

hilsen Lars
PRIMO kamado xl
Artiforno Stenovn
Weber 57
Jbi forlænger
Weber 47 med støbejernsrist
Outdoorchef City grill (til campingbrug)
Cadac carie chef
Weber smokie Joe
Auplex mini

Brugeravatar

Emneforfatter
Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#7 » 24. jan 2014, 17:47

Det er vildt 100 synes godt om på 24 timer må siges at være flot, hvis det forsætter på den måde er der 9 dage til vi rammer de magiske 1000 [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Men er i utålmodige så er det jo bare med at dele opslaget [SMILING FACE WITH SMILING EYES][SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen

Brugeravatar

FunktionDesign
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#8 » 24. jan 2014, 18:33

Syntes rigtig godt om. .1%¤
Flæsk på grillen så: http://www.funktiondesign.dk

Kontakt: info@funktiondesign.dk

Følg os på Facebook: https://www.facebook.com/funktiondesigndk

Spørgsmål så bare ring på 20 769 749.

Brugeravatar

melvis
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#9 » 24. jan 2014, 19:44

Synes godt om :)
Weber Summit S-670
Weber Smookey Mountain 57cm
LIDL Sousvide

Brugeravatar

StufMeister
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#10 » 24. jan 2014, 20:13

Liked og delt til hele vennekredsen
Weber OTG 57
BGE L plus diverse tilbehør

Thrysøe
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#11 » 25. jan 2014, 00:07

StufMeister skrev:Liked og delt til hele vennekredsen

synes godt om!

Brugeravatar

Emneforfatter
Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#12 » 17. apr 2014, 09:12

Hej alle GG'er :-)
Hjælp os med at få afsluttet den her konkurrence, så vi kan få fundet den heldige vinder af termometeret :-)
Så del gerne vores opslag og ' 'like' vores facebook side

https://www.facebook.com/tbsgrillshop/p ... 61745421:0
Michael
Jeg har nu:

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#13 » 17. apr 2014, 10:58

Så er der liked og delt :) sådan en kunne jeg nemlig super godt bruge. Og så har i bare en god side, der fortjener at blive kigget lidt på!
Kasper - den glade amatør

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

Thrysøe
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#14 » 17. apr 2014, 11:32

hvad udlodder du så til os der ikke er på facebook ? :?:

Cata
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#15 » 17. apr 2014, 11:53

Thrysøe skrev:hvad udlodder du så til os der ikke er på facebook ? :?:

Undskyld men er efterhånden godt træt af at se sådanne kommentarer. Du har vel selv fravalgt at være på facebook med alt hvad det indebærer.

Ideen for TBS er vel at udbrede kendskabet til deres shop på facebook og derfor er det der konkurrencen er. Selvfølgelig skriver de det også her for de har jo betalt i dyre domme for reklamepladsen på grillguru.

/Jacob

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#16 » 17. apr 2014, 12:39

Cata skrev:

Undskyld men er efterhånden godt træt af at se sådanne kommentarer. Du har vel selv fravalgt at være på facebook med alt hvad det indebærer.

Ideen for TBS er vel at udbrede kendskabet til deres shop på facebook og derfor er det der konkurrencen er. Selvfølgelig skriver de det også her for de har jo betalt i dyre domme for reklamepladsen på grillguru.

/Jacob

Enig med Jacob. Det er simpelthen for fjollet at spørge om, hvad der udloddes til de der ikke har facebook. Der er ingen ting. Gå dog ind, lav en facebook, del og like, og lad så være med at bruge din facebook bagefter. Så deltager du på lige vilkår med os andre.

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

MegaO
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Sv: TBSgrillshop's Konkurrence

Indlæg#17 » 17. apr 2014, 12:39

Cata skrev:

/Jacob

Enig! :)

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk
BGE XL + Mini
Auplex Mini
Weber Smokey Joe 37 cm. m. 2-delt JBI Støbejernsrist.
Weber OTP 57 cm. x2
Weber Q100

At grille er ikke en hobby, men en livsstil ;)

Brugeravatar

godkop
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#18 » 17. apr 2014, 13:11

Jeg kan godt forstå dem der 'liker' og deler på facebook, men jeg forstår ikke hvorfor de bagefter skal skrive her på GrillGuru, at nu har de gjort det.

swotie
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Sv: TBSgrillshop's Konkurrence

Indlæg#19 » 17. apr 2014, 16:42

MegaO skrev:
Cata skrev:

/Jacob

Enig! :)

Sendt fra min SM-N9005 med Tapatalk

Ser nu mere cata's kommentar som en joke .... og ser ingen grund til "sure" opstød over den.

Jeg har selv været på facebook, men har slettet min facebook konto igen .... kunne ikke se hvad jeg skulle bruge den til .... ragede mig en høstblomst, hvornår mine venner spiste, gik på toilet, gik tur med hunden .... o.s.v.

Men har så indstillet mig på der er mange konkurrencer jeg ikke kan deltage i, da de alle efterhånden foregår på facebook .... men samfundet findes jo på facebook i dag ... føler sommetider jeg har meldt mig ud af samfundet ved at forlade facebook ;-) .... men det er jo mit valg ....
2 stk. weber 57 cm
rotisseri + Rib-O-Lator
smokey joe
EXcel pro Q 20
Offset smoker

Brugeravatar

melvis
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#20 » 17. apr 2014, 19:29

Cata skrev:

/Jacob

Du har så evig ret. Frygtelig tuderi over ingenting. !!
Weber Summit S-670
Weber Smookey Mountain 57cm
LIDL Sousvide

Brugeravatar

ps2jens
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#21 » 17. apr 2014, 19:55

Så lad da vær ( som de siger på Live fra Bremen ) :lol:
Mvh Jens.
Deaktiveret efter brugerens ønske den 08.11.2015

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#22 » 17. apr 2014, 21:33

godkop skrev:Jeg kan godt forstå dem der 'liker' og deler på facebook, men jeg forstår ikke hvorfor de bagefter skal skrive her på GrillGuru, at nu har de gjort det.

Jeg skriver det, bare for at gøre opmærksom på at det har givet en effekt at sætte den konkurrence i gang. Jeg skriver jo på den tråd som TBS selv har startet, og ikke i en helt ny tråd med overskriften "nu har jeg liked og delt", for det ville nemlig være underligt.

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

TJensen84
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#23 » 5. jul 2014, 17:54

Synes godt om ;)

Brugeravatar

Grillmave
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#24 » 5. jul 2014, 18:23

Syntes godt om .1%¤
Med venlig hilsen

- Jesper

Lars8000
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#25 » 5. jul 2014, 18:43

Synes godt om :-)

Holmer83
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#26 » 5. jul 2014, 21:50

Still going strong :-D
Med Venlig Hilsen
Torben.

Brugeravatar

Madglad
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru
Kontakt:

Indlæg#27 » 6. jul 2014, 09:22

Må en gammel gubbe komme med et lille indspark eller gylp om I vil.

Facebook, amerikansk som meget andet der sniger sig ind i DK, er helt sikkert som det ser ud pt., det rigtige sted at reklamere, men.....
Prøv at kigge på konceptet Facebook.

Mange har forladt de gode fora, fordi det er "hipt" at være på Fjæsen.
Man kan "LIKE" men man kan IKKE "I DON´T LIKE".
Hvis jeg skal kontakte en person, skal jeg sende en "venneanmodning". ????????
Mange falder i svime over at, et indlæg får XXXXX antal "likes". Det er jo dybest set overfladisk og nytteløst.

Lego fik for nylig én over næsen, fordi én person synes at Lego var blevet FOR kommercielle og nu vil Lego så tage kontakt til denne person. Tænk en gang. Et kæmpe firma tager kontakt til en kvinde, fordi hun har skrevet et indlæg om Lego. Hun havde fået over 4000 "like´s" og dét får Lego op af stolen.
Man kan i dag sidde på sin flade rumpet og gøre live surt for firmaer og private. Gennemført uintelligent og et voldsomt spild af god levetid her på kloden.
Jeg har haft loginn på Facebook og da jeg på INGEN måde kunne se formålet med dette væsen og ej heller følte at, mit liv på nogen som helst måde blev beriget, har jeg d.d. INGEN kontakt til Facebook.

Jeg må så leve med at, jeg absolut ingen informationer får om venner der har tynd mave eller andre spændende meget private ting. Jeg må også "nøjes" med de venner jeg kan holde om.

Jeg kan sagtens følge de som vil reklamere de steder hvor mennesker kommer og læser, men som det er nu er alt blevet så forbandet overfladisk. Facebook og lign. har absolut bidraget til dette og det er trist. Det er altså min mening og jeg vil give Thrysøe ret, men vi der ikke er på Facebook er selv ude om at, vi så ikke kan deltage i denne konkurrence.

Beklager mit indspark eller opkast, men ret skal være ret.
Næste gang der dukker noget nyt op fra Amerika, vil vi nok se mennesker flokkes om dette nye "hejs", bare fordi det er nyt.
Ski.. med alt det gamle. Bare vi får noget nyt.

Nu vil jeg gå ud og grille - hygge med konen og vennerne - holde om dem. Jeg vil ikke slæbe hverken mobidyr eller tablet med og slet ingen tidsrøvende og nyttesløse sociale medier.

Undskyld hvis jeg har trådt nogen over tæerne. :-D
VH Per / Madglad

http://www.makril.dk

Brugeravatar

Emneforfatter
Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#28 » 6. jul 2014, 10:17

Hej Madglad
Du træder da igen over tæerene, det er jo det der er det fede ved vores samfund, vi har alle ret i at have vores mening :-)

Men alt Amerikanske som du skriver om, det er vel i bund og grund det at dette forum handler om, nemlig Grill og BBQ ;-)
Michael
Jeg har nu:

Brugeravatar

Madglad
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru
Kontakt:

Indlæg#29 » 6. jul 2014, 10:46

Michael-TBSGrillshop skrev:Hej Madglad
Du træder da igen over tæerene, det er jo det der er det fede ved vores samfund, vi har alle ret i at have vores mening :-)

Men alt Amerikanske som du skriver om, det er vel i bund og grund det at dette forum handler om, nemlig Grill og BBQ ;-)

Jo, Michael-TBSGrillshop, dét kan Du have så ret i, men dybest set er nogle af disse sociale medier også med til at gøre livet omkring os ganske voldsomt overfladisk.
At det amerikanske på grillsiden har indtaget vores liv, er for mig ok. Hvis det er noget der kan berige éns liv og hvis FB kan berige menneskers liv, så fred være med dem.
Min film knækker bare, når offentlige myndigheder, benytter sig af disse, som kontakt til borgere. Politiet fremlyser kæledyr på dette medie og det er for mig ikke den rigtige måde at gøre dette på, men det er jo en helt anden historie.

Nå, et lille gylp om noget jeg IKKE deltager i og som sådan kan jeg heller ikke deltage i konkurrencen og må så se mit liv gå videre UDEN mulighed for at, vinde dette termometer. :-D

I LIKE my indlæg. :-o
VH Per / Madglad

http://www.makril.dk

Brugeravatar

Duelund
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#30 » 6. jul 2014, 10:50

Madglad skrev:
Michael-TBSGrillshop skrev:Hej Madglad

Jo, Michael-TBSGrillshop, dét kan Du have så ret i, men dybest set er nogle af disse sociale medier også med til at gøre livet omkring os ganske voldsomt overfladisk.
At det amerikanske på grillsiden har indtaget vores liv, er for mig ok. Hvis det er noget der kan berige éns liv og hvis FB kan berige menneskers liv, så fred være med dem.
Min film knækker bare, når offentlige myndigheder, benytter sig af disse, som kontakt til borgere. Politiet fremlyser kæledyr på dette medie og det er for mig ikke den rigtige måde at gøre dette på, men det er jo en helt anden historie.

Nå, et lille gylp om noget jeg IKKE deltager i og som sådan kan jeg heller ikke deltage i konkurrencen og må så se mit liv gå videre UDEN mulighed for at, vinde dette termometer. :-D

I LIKE my indlæg. :-o

Like :-D
En Rigtig Mand elsker at grille -- hele året

Brugeravatar

gielsgaard
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#31 » 6. jul 2014, 11:07

Nu kan man jo vælge at bruge ting på forskellig måde, FB er da også fremragende til at komme i kontakt med mennesker med samme interesser som en selv, og så bruge det til
noget aktivt, jeg har da gennem flere grupper fået kontakt med andre og møder dem i byen hvor jeg bor og får en ordentlig sludder.
Man kan også vælge at være total passiv, og bare sidde med sin mobil/tablet/pc og "like" alverdens ting, det er så lidt kedeligt at leve andres liv.

Thrysøe
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#32 » 6. jul 2014, 11:13

" Synes vældig godt om" :P

witzner
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#33 » 6. jul 2014, 18:49

Syntes rigtig meget om.. Meget mere end alle andre tilsammen :D

steenj
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#34 » 6. jul 2014, 18:58

Madglad skrev:

Må en gammel gubbe komme med et lille indspark eller gylp om I vil.

Facebook, amerikansk som meget andet der sniger sig ind i DK, er helt sikkert som det ser ud pt., det rigtige sted at reklamere, men.....
Prøv at kigge på konceptet Facebook.

Mange har forladt de gode fora, fordi det er "hipt" at være på Fjæsen.
Man kan "LIKE" men man kan IKKE "I DON´T LIKE".
Hvis jeg skal kontakte en person, skal jeg sende en "venneanmodning". ????????
Mange falder i svime over at, et indlæg får XXXXX antal "likes". Det er jo dybest set overfladisk og nytteløst.

Lego fik for nylig én over næsen, fordi én person synes at Lego var blevet FOR kommercielle og nu vil Lego så tage kontakt til denne person. Tænk en gang. Et kæmpe firma tager kontakt til en kvinde, fordi hun har skrevet et indlæg om Lego. Hun havde fået over 4000 "like´s" og dét får Lego op af stolen.
Man kan i dag sidde på sin flade rumpet og gøre live surt for firmaer og private. Gennemført uintelligent og et voldsomt spild af god levetid her på kloden.
Jeg har haft loginn på Facebook og da jeg på INGEN måde kunne se formålet med dette væsen og ej heller følte at, mit liv på nogen som helst måde blev beriget, har jeg d.d. INGEN kontakt til Facebook.

Jeg må så leve med at, jeg absolut ingen informationer får om venner der har tynd mave eller andre spændende meget private ting. Jeg må også "nøjes" med de venner jeg kan holde om.

Jeg kan sagtens følge de som vil reklamere de steder hvor mennesker kommer og læser, men som det er nu er alt blevet så forbandet overfladisk. Facebook og lign. har absolut bidraget til dette og det er trist. Det er altså min mening og jeg vil give Thrysøe ret, men vi der ikke er på Facebook er selv ude om at, vi så ikke kan deltage i denne konkurrence.

Beklager mit indspark eller opkast, men ret skal være ret.
Næste gang der dukker noget nyt op fra Amerika, vil vi nok se mennesker flokkes om dette nye "hejs", bare fordi det er nyt.
Ski.. med alt det gamle. Bare vi får noget nyt.

Nu vil jeg gå ud og grille - hygge med konen og vennerne - holde om dem. Jeg vil ikke slæbe hverken mobidyr eller tablet med og slet ingen tidsrøvende og nyttesløse sociale medier.

Undskyld hvis jeg har trådt nogen over tæerne. :-D

Lige til dette indlæg mangler jeg for første gang en Like knap.
Det kunne være rart hvis man kunne deltage i en fest eller middag hvor det ikke var smartphonen tunet ind på Facebook der var i centrum for halvdelen af deltagerne.
Nå men det kommer nok når dem der er med på beatet fravælger det.
Mvh. Steen.

Tommerup røgeovn, Borniak, Primo kamado oval, Bge mini, plus det løse.

Brugeravatar

benzon1960
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#35 » 6. jul 2014, 19:05

+1 til Per Madglad
"Now this is not the end. It is not even the beginning of the end.
But it is, perhaps, the end of the beginning
".

Brugeravatar

ErikL
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#36 » 6. jul 2014, 19:24

+1 Til Per

Selv om jeg er meget tilfreds TBS
Mvh ErikL

---------------------------