Velkommen til 110.000 potientielle nye bruger....

Læs venligst denne information...
Brugeravatar

Emneforfatter
Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Velkommen til 110.000 potientielle nye bruger....

Indlæg#1 » 13. jun 2008, 13:13

Grillguru.dk er idag omtalt i et nyhedsbrev fra Dandomain som er sendt ud til anslået 110.000 mennesker.

Antallet af gæster her på siden er steget eksplosivt den seneste time, og jeg benytter derfor lejligheden til at byde alle de nye brugere hjerteligt velkommen her på grillguru som er en grillside for ALLE grillmærker.

Ønsker du at være med i Dandomains sommerkonkurrence sammen med grillguru.dk skal du blot registrere et .eu domæne hos Dandomain.

Det er ganske gratis at blive medlem her på siden, og vi sætter pris på at du/i opretter et brugernavn hvis siden har jeres interesse.

Mvh.
Johnny Larsen
Ejer, Grillguru.dk
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Brugeravatar

Morten L
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#2 » 13. jun 2008, 13:23

Velkommen til

Der skal dog bringes en kraftig advarsel - denne side er stærkt vanedannende, der kan desuden forekomme billeder der virker stærkt kompromiterende på eventuelle slankekure og generelt småsultne mennesker
Med venlig hilsen
Morten

Mor Birthe
Deaktiveret bruger

Indlæg#3 » 13. jun 2008, 13:59

Morten L skrev:Velkommen til

Der skal dog bringes en kraftig advarsel - denne side er stærkt vanedannende, der kan desuden forekomme billeder der virker stærkt kompromiterende på eventuelle slankekure og generelt småsultne mennesker

Som du dog kan i dag Morten L :lol: :lol:

Jeg vil da også sige velkommen til, til eventuelle nye brugere her på GG :D

Ja og denne side er faktisk meget vanedannende. :wink:
Mor Birthe
(Deaktiveret efter eget ønske 18.11.2008)

Brugeravatar

Morten L
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#4 » 13. jun 2008, 14:02

Jep jeg er varm idag MB.

Vi har solgt vores hus og er ved at være klar til at flytte - desuden er der baby- og hundefri i weekenden da vi skal til fætter-/kusinefest så det er dejligt 8)
Med venlig hilsen
Morten

Brugeravatar

bjærge
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#5 » 13. jun 2008, 15:29

Ja også et velkommen hertil fra undertegnede.

Jeg kan kun give dig ret Morten.

Guru kunne oplyse mig her til morgen om at selv jeg kun har været medlem i 14 dage har jeg været på mere end 2 timer om dagen.
Så vanedannede er det på den gode måde.

Og ud over at få inspiration til mad er der et hav af gode mennesker, der kan hjælpe amatører som mig og andre så vi bliver vilde med af at grille.

Og der er åbent hele døgnet!!!!!!!!!!

Surf bare lidt rundt i dette univers og få dig en AHA oplevelse.

Med venlig hilsen

[schild=13 fontcolor=000000 shadowcolor=C0C0C0 shieldshadow=1]velkommen i danmarks bedste grill forum[/schild]

Norm
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#6 » 13. jun 2008, 20:25

ka kun sige det er en kanon side og utroligt hjælpsomme mennesker der er herinde
Norm

Ligheden mellem at kikke en kvinde og en hund dybt i øjnene er at du på et tidspunkt tror du forstår dem

Degnen777
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 14. jun 2008, 09:37

Hej Guru,

kunne du ikke lave lidt statistik for sjov skyld. Eksempelvis hvor mange nye brugere der kom en uge efter nyhedsbrevet set i forhold til en gennemsnits uge :o)
Degnen

--------------------
Grill:
OT Platinium 57 cm (2006)
Tilbehør:
Weber style: 2 stk. trådløse stegetermometer, Grillbakke, Stegholder, kyllingeholder
Weber: Dobbelte gaffelskruer, Grilltang, Grillgaffel, Grillspade, Grillhandske og Weber Bred Grillbørste 53,5 cm

Tilbage til "Information fra Grillguru.dk"