Når jeg ikke griller, så....

Læs venligst denne information...

frenzo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Når jeg ikke griller, så....

Indlæg#101 » 16. aug 2010, 18:31

Jeg arbejder IKKE med IT, men er sælger at rengøringsmaskiner/udstyr til industrikunder.

Derudover løber jeg ganske mange km hver uge - det retfærdiggør en ekstra portion af den herlige grillmad.

Hilsen

Thomas
Thomas

/Så længe benene er lige lange er der ingen grund til at halte :-)

-------------------------------------------------------------------------------
OTG 57 x 2
Q300
Smokey Joe
Go anywhere

Brugeravatar

altho64
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#102 » 16. aug 2010, 18:33

Runderende nattevagt ved et af landets førende vagt selskaber.
Med venlig hilsen
Ralf

Griller på OTS 57 cm

Jeg er ikke dum..... Jeg er bare lidt uheldig når jeg udtaler mig.

Brugeravatar

Campist
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#103 » 16. aug 2010, 21:22

Jeg er sælger hos Hjem is med fast rute i Kalundborg/ odsherred området

hilsen lars
PRIMO kamado xl
Artiforno Stenovn
Weber 57
Jbi forlænger
Weber 47 med støbejernsrist
Outdoorchef City grill (til campingbrug)
Cadac carie chef
Weber smokie Joe
Auplex mini

Brugeravatar

Emneforfatter
Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#104 » 14. mar 2011, 22:43

Hej Venner...

Vi er blevet flere tusinde nye brugere på Grillguru, hvorfor jeg tillader mig at bringe denne gamle tråd op igen.

Jeg har mødt MANGE af jer, og jeg ved i allesammen er lidt nysgerrige hvem der gemmer sig bag brugernavnene her på siden...

Så kom frit frem : Hvad laver du, når du ikke griller....
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Brugeravatar

MartinM
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#105 » 14. mar 2011, 22:54

Jeg er selvstændig grafiker med et lille hyggeligt grafisk bureau. Desuden styrketræner jeg alt hvad jeg kan, og bruger resten af tiden med kæreste, datter og vovhund.
/Martin

Primo Oval XLWeber One Touch 57Weber Smokey JoeOutdoorchef City GrillBjørn Teddy

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#106 » 14. mar 2011, 23:05

Jeg er salgselev i en Bang & Olufsen butik.
Jeg har 2 børn. En søn på snart 4 år, og en datter på knap 2.
Jeg er gift og så har jeg en kat:)
Kasper - den glade amatør

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

Brugeravatar

Wind Diesel
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#107 » 14. mar 2011, 23:23

Foto/- grafiker / + mac ansvalig i marketingsafdelingen i hovedorganisationen for 10-15 datterselskaber fordelt over hele europa.
Så det er prislister, plakater, kasketter, løsblade, tryksager af al slags og store kampagner for forhandler oma. på en masse forskellige sprog + gratik / fotos til selv samme + websider.. og og og.....

Alt lige fra ide' til aflevering til tryk.

Fritiden er mad + hund + foto + racerbil (Simulatorkørsel med ræs hver tirsdag og træning i ugen op til)

Og så er jeg 110% nørd, med alt jeg fordyber mig i....
Kind Regards Søren H. Wind
Stolt ejer af en ÆGTE NOMA Grill = Big Green Egg Large... Livet er for kort til briketter
When i'm done Eggin' You'll be beggin'

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#108 » 14. mar 2011, 23:34

Er vel ret kedlig.

Jeg hedder Morten og køre lastbil, jeg leger en del med køb og salg af alt der er penge i og som er lovligt .
Har kone ( Louise min livsledsager og store kærlighed igemmen 15 år ) 1 barn ( Patrick vores overforkælet søn på 14 år ) 1 kat ( Ingolf eller bare golfer ) som tror den er en hund.

Vores hobby sammen er, 112% at nyde livet og nyde at være sammen, vores motto er, Hvis det bliver for surt så lad vær.

Brugeravatar

JohnnyJepsen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#109 » 14. mar 2011, 23:48

Når jeg ikke griller er jeg forsikrings assurandør.
Johnny
Man bliver aldrig for gammel til at lære.
BIG GREEN EGG XL
BIG GREEN EGG MINI

BIG GREEN EGG LARGE
Team Barbecue Masters
Brug trækul og naturlig optænding!
http://www.barbecue-masters.com/

Brugeravatar

FamilyMan
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#110 » 15. mar 2011, 00:27

Kører som Ronderende vægter, med tilhørende kødhakker ;-)

mor35
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#111 » 15. mar 2011, 01:05

Så er jeg pædagog i et bosted for udviklingshæmmede, plus vikar i et for psykisk syge.

ske
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#112 » 15. mar 2011, 01:54

Studerende på AU hih.

ulf
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#113 » 15. mar 2011, 01:59

Hej , Ja når grillen er slukket , så handler jeg med biler ( selvstændig ) . I fritiden køre jeg på harley davidson sammen med et par dejlige knægte . Vi lavede for et par år siden en rigtig drengerøvs klub , hvor vi kunne hygge os sammen . http://www.hd-holbaek.dk .
Ellers sejler jeg en smule . Har en lm 27 . Og til sidst dyrker jeg en del orkideer ( mest fra sydamerika )
Harley davidson er den bedste bunke legoklodser for mænd

Brugeravatar

havnefogeden
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#114 » 15. mar 2011, 06:18

er jeg havnefoged i Lynæs havn [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Give a man a gun and he can rob a bank!
Give a man a bank an he can rob the World !!!

Primo Oval XL......Proud to be the only ceramic grill Made in The USA!!!

Morten[/color]

Brugeravatar

michael og marianne
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#115 » 15. mar 2011, 06:47

Jeg er butikschef og Michael er VVS er
for et år siden solgte vi vores hus og købte en lille lejlighed med to store altaner med plads og tilladelse til grill
så hele grillparken er med.
hovedårsagen til at vi solgte huset var vores anden store hobby som krævede meget mere tid, vores dejlige autocamper
som vi er i så snart vi kan. i fri-weekender i Sverige og ellers her på Sjælland
(og Morten, så snart bådene er i vandet kommer vi til Lynæs, vi var forbi for en måned siden, men desverre var de supergode autocamperpladser optaget af både på land. :-) men vi kommer igen)
Autocamperen er også udstyret med både gas-, kul grill og båludstyr
Marianne

2008 Kamado Primo jr
2010 Kamado Primo XL
2011 Mini BGE
+ 7 andre grill

Brugeravatar

Pops
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: Når jeg ikke griller, sfå....

Indlæg#116 » 15. mar 2011, 09:18

....arbejder jeg i den danske folkekirke på snart 20. år - nu som "kagepusher" (kirketjener) i en kirke i en lille forstad til Århus.......... har en fortid som brolægger/anlægsgartner og har desuden arbejdet som graver i knap 18 år før jeg skiftede til kirketjenerjobbet...

Min fritid går mest med kone, hus, have og ikke mindst vores fire små hunde - og så selvfølgelig med grillerierne - jeg er Weberfreak og har lidt forskelligt grej... min yndling er Performeren!

- derudover bruger jeg også gerne meget tid på at lege med computeren.... på det punkt er jeg så stort et legebarn at min kone har omdøbt vore lille hjemmekontor til "legeværelset" :lol: :!: - jeg spiller nemlig en del online (mest F1 2011 = formel 1 løb) og lidt forskellige skydespil.

(da jeg var barn havde jeg ikke meget tid til at lege da min far var enkemand med 6 børn.... så vi måtte alle arbejde for føden og for varme i huset... jeg var vel 6-7 år da jeg fik min første sav og stod og savede brænde i timevis hver dag efter skole....når jeg endelig havde fri efter mine pligter så var mine kammerater som regel blevet kaldt ind i seng...... så NU hvor jeg selv bestemmer skal der f..... leges igennem ;-) - og heldigvis har jeg en overbærende kone :-D der bare griner af ham fjolset der sidder med rat og pedaler på skrivebordet og kører ræs hver weekend...) :mrgreen:

det var lidt om mig........ nogen der vil lege??? 8)

kh Per [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
Senest rettet af Pops 15. mar 2011, 11:18, rettet i alt 1 gang.
Kan det grilles - så bliver det grillet!!
Kan det ikke grilles - så er det ikke mad!!

Brugeravatar

lractbird
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#117 » 15. mar 2011, 11:09

Efter 47 år på arbejdsmarkedet (kom i lære som 14 årig) og heraf 28 som selvstændig erhvervsdrivende er jeg nu blevet en del af "ældrebyrden" .1%¤ -mæ go' ti' te å' grille å' så'n.
CARLS COOL KITCHEN KICKS ASS
Med venlig hilsen
Carl

ulf
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#118 » 15. mar 2011, 15:47

Ja Morten . Bare vent . Skal nok dukke op en weekend , bare for at genere dig .1%¤
Harley davidson er den bedste bunke legoklodser for mænd

Brugeravatar

havnefogeden
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#119 » 15. mar 2011, 16:47

ulf skrev:Ja Morten . Bare vent . Skal nok dukke op en weekend , bare for at genere dig .1%¤

Du skal være så velkommen 8)
Give a man a gun and he can rob a bank!
Give a man a bank an he can rob the World !!!

Primo Oval XL......Proud to be the only ceramic grill Made in The USA!!!

Morten[/color]

sarah´s_mor
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#120 » 15. mar 2011, 19:42

er jeg weberpusher i et byggemarked. 8)
Når jeg så efter en meget lang arbejdsdag kommer hjem er der hund og 2 (snart 3) børn samt den dejlig kæreste som hiver i mig :-D
når jeg har fri og er hjemme til at lave mad er det grillen der bliver brugt.. så griller 2-3 dage i ugen, året rundt.
Hilsen
Anette

57 cm Platinum, Q 220, Go anywhere,en helt ny Q320 Spec. Edt, en bålplads med 3 ben og div. tilbehør :-)
Et LILLE skab fyldt med sjove ting til Grillen
og et udekøkken i støbeskeen.

deha
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#121 » 15. mar 2011, 19:58

Er jeg kørende servicetekniker i kaffe firma.
Jeg er 32 år, uddannet automatikmekaniker, gift med dejlige Pernille på 35 år, som studerer til tandklinik assistent.
Sammen har 4 børn. 14, 11, 3 og 1 år.
2 drenge og 2 piger.
Min store hobby ud over mad og grill er MOTORCYKLER. Ældre motorcykler UDEN kåbe og alt det der [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]
Dennis

Old Buddy Bbq

Weber Spirit E-320 Premium med rotisserie og støbejerns riste

Wsm 37

Houston Pellet grill

Divia
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#122 » 15. mar 2011, 20:47

Sååååååååå, laver jeg mad!! Tænk sig at få penge for, at lave mad..

Er Delikatesseleder i en Superbest i Nordjylland.. .1%¤
En madtosse, med daglig gang i en slagter butik..

"Der findes to ting, som er uendelige: Universet og den menneskelige dumhed. Og når det gælder universet, er jeg endda ikke helt sikker"

annegrethe
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#123 » 15. mar 2011, 23:53

Er uddannet økonoma, gik på efterløn for 2 år siden og nyder den frihed det har givet
Venlig hilsen
Anne - Grethe

Brugeravatar

soele
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#124 » 16. mar 2011, 05:51

Jeg er uddannet tømrer, men arbejder for tiden som sikkerheds vagt.

Børn er blevet fravalgt for mange år siden, er mere dyre menneske og har sammen med min kæreste gennem 9 år en dejlig hund og 3 katte.

Jeg elsker gør det selv projekter og har gang i alt for mange ifølge kæresten, men når man kan bruge hænderne og har eget hus( + familie og venners) at holde ved lige keder man sig jo aldrig. det hænder også at der bliver brugt en god mængde tid på spil foran ps3 eller pc'en, ja jeg bliver nok aldrig voksen, i hvert fald i sindet, en rigtig mand vejer jo helst over 0,1 ton, det hjælper også godt som vagt. 8)
Ned med vegetarer, de spiser kørenes mad.

Brugeravatar

poulw
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#125 » 16. mar 2011, 08:29

Jeg er uddannet elektronikmekaniker, svagstrøms ingeniør, og HD i marketing, og har altid været beskæftiget indenfor medicinsk udstyr.
Nu har jeg titel af folkepensionist.

Min hobby er at bygge modeller af krigsskibe fra 2. verdenskrig. Håndlavede og efter tegninger - helst originale tegninger.
For 2 år siden afsluttede jeg en model af det franske slagskib Richelieu i skala 1:200 (det er 126cm langt og lavet efter de originale tegninger) og bestod af over 7.600 håndlavede dele.
I øjeblikket arbejder jeg på en model af den tyske krydser Prinz Eugen (fulgte berømte 'Bismarck' gennem Danmark Strædet), og som blev taget i Københavns havn ved befrielsen i 1945. Jeg er stadig kun i gang med skroget - også i skala 1:200 - så der er lang vej igen.
Efter jeg blev medlem af GG, har der dog ikke været meget tid til modelbygning, så i øjeblikket er 'der Prinz' i tørdok.

Jeg har altid elsket at lave traditionelle danske retter fra landbo områderne.

Om aftenen ser jeg gerne en gammel dansk film på DVD. Jeg elsker de gamle lystspil og har 384 danske DVDer, så selv om jeg ser en hver aften, tager det over et år at komme igennem dem allesammen. De nyere film, dem med masser af action, bryder jeg mig derimod ikke så meget om.

Jeg har altid været gør-det-selv mand, og hvis jeg løber tør for ideer i og omkring mit eget hus, så er jeg altid velkommen hos min søn, som kun bor 15 min. kørsel fra mig.
Med venlig hilsen,
Poul

Vi spiser for at leve - men vi lever også for at spise

Brugeravatar

Schrøder
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#126 » 16. mar 2011, 09:32

Når jeg ikke griller, så går jeg i 3.G på Aalborg Tekniske Gymnasium, og arbejder på et cafeteria ved siden af... Min (sparsomme) fritid bruger jeg sammen med min kæreste gennem knap 3 år, som jeg lige er flyttet sammen med :)

Brugeravatar

jgh
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#127 » 16. mar 2011, 18:34

Er tømrer og har mit eget lille firma, som jeg startede for 5 år siden
Min dejlige kone gennem 9 år, Trine, er kvalitetskoordinator i sygehus nord, og fritiden går med hus, hund, have
nyde livet og hinanden og lidt løb, som nok er lidt for lidt i øjeblikket :oops:
Har en dejlig datter på 15 år, der efter sit ophold på BGI akademiet, flytter op til os til sommer [smilie=bluecolorz5_pdt_09.gif]
hvilket vi glæder os meget til
Hilsen Jan

KCBS certified BBQ judge
3 x Primo kamado - 2 x Outdoorchef - 1 x BGE - og en del andre i laden :)

www.JRgrillcatering.dk

Brugeravatar

HenrikB
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#128 » 16. mar 2011, 19:08

Selv om jeg har været aktiv på Grillguru i snart tre år har jeg aldrig
præsenteret mig selv. Andet end via mine mange klovnerier og mere
eller mindre muntre indlæg :roll: Til nogens fortrydelse og andres fornøjelse :lol:

Jeg har i over 33 år drevet et mindre reklamebureau, med en lille række
meget store og loyale landskendte kunder.

Jeg er gift, nu på 29'ende år og har to voksne døtre.

I min fritid passer jeg hus og have. Og har iøvrigt sammen med et
par venner fornyligt startet en "lillebror" til Grillguru.dk. Det hedder
http://www.madpassionen.dk
Med venlig hilsen
Henrik

Brugeravatar

Benne
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#129 » 16. mar 2011, 21:04

Jeg arbejder til dagligt som intern Navision navision konsulent i en virksomhed i Gråsten.
Og bruger min resterende fritid på min søn og min fru kone.
Sammen driver vi et mødested for forældre til børn med autisme.
www.asperggaard.dk
Mange pølsehilsner
Benne

Weber Genesis gasgrill
BGE Large
Tommerup Røgeovn
SousVide Supreme SVS

Brugeravatar

rosqvist45
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#130 » 17. mar 2011, 08:14

Jeg er tjener på den lokale bæverding i Tønder, min fritid bruger jeg på min dejlige kærste og så går jeg meget op i at grille og bage laver mange experimenter nogen lykkes men ikke alle og så går vi bare sultene i seng :-D min store plan for denne sommer er at bygge en stenovn, så god sommer

Jesper-BP
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#131 » 5. jul 2012, 17:32

Nu vil jeg bringe lidt liv til denne tråd igen ^^

Jeg er en ung knøs på 23 somre bosat i en lille flække uden for Kolding, ved navn Bjert.
Til daglig er jeg sælger hos Biva Møbler i Åbenrå (Ja ... Hende den belastende med fingren!)
Ud over madlavning interesserer jeg mig en del for computere og biler ... Har en svaghed for flotte stilrene biler (Gerne tyskere el. japanere) ... Ikke noget Thansen gøjl til mig tak!
Kører selv i en 03' Golf 4 TDI, der har fået et bar store fælge på, og været en tur forbi Scantune i Århus :P Og som også har kostet mig flere penge gennem årene end jeg tør gætte på!
Dum jyde som elsker at lege med mad og kryderier.
Det lykkedes som regel at få det til at smage!

Brugeravatar

Toppen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#132 » 5. jul 2012, 17:34

Nice genoptagelse af tråd

Er en ung knægt på 23 år, som nyder livet med kæresten på 22 år og vores 3 år gamle labrador. Dagligdagen går med at passe jobbet som revisor. Hvis kedsomheden skulle sænke sig over matriklen bruges tiden på kagebagning, grillerier, motorcykel og drømmene om et kommende hus :-)

Lige nu skal den sidste uge bare overstås så sommerferien kan nydes (så skal Weberen slides til)
Weber OTG 57
Charbroil T36-G5
En kannibal er en gastronom af den gamle skole, som har bevaret den enkle smag og holder fast ved den naturlige diæt fra før svinekødstiden.

Brugeravatar

sof_666
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#133 » 5. jul 2012, 18:47

Ja hvorfor ikke :-D

Lidt for gammel 37 årig og gift på 7 år.
Arbejder til dagligt i det danske forsvar, hvor jeg uddanner ammonitinsryddere.
Når jeg ikke lige passer mit normale job, er jeg en af dem som kører med rulle Marie.
Når jeg ikke lige griller så kan man som oftes finde mig på golfbanen.
Jeg elsker at arbejde med træ, på trods af min uddannelse (rørsmed) som det nok fremgår, af mit indlæg med højbede og et indlæg som kommer inden længe når jeg laver mine egne cedertræs planker.
Jeg stjæler opskrifter fra denne side, som om det var mine egne og håber jeg kan opfinde nogle selv som jeg kan dele med jer
Jacob

Grill park:
Scandy garden bluegaz tiger steel
Pizzeria Pronto
Outdoorchef city gas grill
Noname offset smoker
47 cm kuglegrill

Brugeravatar

Sikots
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#134 » 5. jul 2012, 19:04

Jeg er 27, bosat i Vallensbæk Strand. Ingen dyr, da jeg bare kommer til at lukke dem inde i grillen for derefter at spise dem...
Hårfarven er rød (så jeg er en hidsig satan), jeg er udstyrsfreak og jeg er en fighter. Jeg har rimelig meget selvironi og laver spas med alt og alle - og jeg elsker når der bliver lavet pis med mig også!

På arbejdet er jeg senior konsulent (IT) med primært fokus på Microsoft-verdenen, herunder med "hjertebørn" i Windows Server, Terminal Server (Remote Desktop) og print - og så er der alt det andet. Jeg morer mig mest med større miljøer hvor impact ved fejl er stor - det sætter kulør på tilværelsen og kræver tankevirksomhed!

Når jeg ikke er på arbejde, står den på styrketræning, motionsboksning, mountainbiking, rulleskøjteløb (freestyle) og bodyflight (http://www.airexperience.dk).

Mental afslapning gør jeg bedst ved at lave mad. Ovnen bruges sjældent når der inviteres gæster, det er jo derfor man har en grill! Jeg er aldrig bange for at prøve noget nyt. Pulled pork, første gang blev serveret for gæster. Første gang low & slow ribs, serveret for gæster. Sådan er det - alt på et bræt. Det er indtil videre ikke gået så galt at man har måtte ringe til tyrkertærtepusheren!
Skulle det gå hen og blive sent, nyder jeg at slynge nogle cocktails. Hjemmebaren er veludstyret! Vi skriver omkring 70 forskellige flasker, plus diverse vine efterhånden - og udstyr...
MVH
Bjarne

Jesper-BP
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#135 » 5. jul 2012, 19:23

Sikots skrev:På arbejdet er jeg senior konsulent (IT) med primært fokus på Microsoft-verdenen, herunder med "hjertebørn" i Windows Server, Terminal Server (Remote Desktop) og print - og så er der alt det andet. Jeg morer mig mest med større miljøer hvor impact ved fejl er stor - det sætter kulør på tilværelsen og kræver tankevirksomhed!

Så det var dig der lejede med skærmene på Århus banegård!!!! :P

Når jeg ikke er på arbejde, står den på styrketræning, motionsboksning, mountainbiking, rulleskøjteløb (freestyle) og bodyflight (http://www.airexperience.dk).

Sikots skrev:Mental afslapning gør jeg bedst ved at lave mad. Ovnen bruges sjældent når der inviteres gæster, det er jo derfor man har en grill! Jeg er aldrig bange for at prøve noget nyt. Pulled pork, første gang blev serveret for gæster. Første gang low & slow ribs, serveret for gæster. Sådan er det - alt på et bræt. Det er indtil videre ikke gået så galt at man har måtte ringe til tyrkertærtepusheren!
Skulle det gå hen og blive sent, nyder jeg at slynge nogle cocktails. Hjemmebaren er veludstyret! Vi skriver omkring 70 forskellige flasker, plus diverse vine efterhånden - og udstyr...

Hvornår skal jeg komme? ^^ .1%¤
Dum jyde som elsker at lege med mad og kryderier.
Det lykkedes som regel at få det til at smage!

claus
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#136 » 5. jul 2012, 19:32

er jeg smed.. ellers er jeg sammen med konen og vores søn på 4... samt venter på vores datter der kommer til verdenen engang i dec :-)

Brugeravatar

Morras
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Når jeg ikke griller, så....

Indlæg#137 » 5. jul 2012, 20:57

Sælger IT- optimeringsløsninger til alle de virksomheder, som finder på at købe sharepoint og andre Microsoftprodukter, som de mener enten kan smides i "skyen" eller konsolideres på et datacenter.

Ellers sejler jeg lidt i en MaxiFenix om sommeren, og skal nu også til at være øl-brygger :-).

Søn på 6 og sød en overbærende kæreste :). Som også mener livet skal nydes og opleves.

God sommer til alle..

Brugeravatar

BS_Sweden
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#138 » 5. jul 2012, 21:59

... Fylder jeg jetfuel på flyene i Kastrup Lufthavn.
Bor i en lille flække udenfor Trelleborg, Sverige sammen med mine kone og 2 børn på 1 & 4.
Den meget sparsomme fritid bliver brugt på huset, familien og mountainbiking.
Skiløb og foto bliver desværre alt for sjældent dyrket.
Brian

er der ikke for lidt remonce i?

Brugeravatar

LH-GRILL
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#139 » 5. jul 2012, 22:12

Passer jeg på mine 4 unger, kone og kat.
På arbejde er jeg Driftsleder for park vej og havne i Kerteminde på 12 år.
Jeg bruger meget tid på at finde på nye projekter som jeg kan starte op eller udvikle, eks, pizzaring, websites og andet.

Derudover spiller jeg tennis, og underviser et madlavningshold og camperer.

Det vAr vist det hele.

Henrik

Brugeravatar

Jimmy B
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#140 » 6. jul 2012, 07:42

Bruger jeg min tid min dejlige kone og mine 2 vidunderlige børn... Jeg er 31 år og arbejder som lagermand/pakker for FLSmidth i valby hvor jeg emballerer reservedele til deres fabrikker rundt i verden...

I min fritid prøver jeg at holde en lille gruppe computernørder i ørene og passer mine venner og familie :-)
"if something is hard to do, it´s not worth doing" Homer Simpson...

Guldben
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#141 » 6. jul 2012, 07:43

Når jeg ikke griller arbejder jeg på et lager ved en større forhandler af entreprenørmaskiner og byggelifte.
Er ansvarlig for vores eksport salg af reservedele - hovedsageligt til Mellemøsten (Dubai, Kuwait & Afghanistan).

Prøver at få tid til golf og old boys fodbold i fritiden.

Er gift med Hanne og har tre tøser (8, 6 og 2 år).

Mvh
Per

Broberg-Laursen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#142 » 6. jul 2012, 09:00

Er jeg en mand på 36 somre, som har residens i Vallensbæk. Gift med Heidi på 5 år, og sammen har vi to knægte på henholdsvis 1 & 4 år.
I arbejdslivet er man tjenestemand i det gode danske politikorps, i den afdeling som hedder i Nordsjælland.

Og er pt. i det ultra optimistiske hjørne mht., at det såkaldte skybrud udebliver eller driver over, så man kan grille i tørvejr efter arb.
Primo XL
Performer 57.
JBI forlænger.
Swid - sous vide..

Fuglsang
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#143 » 6. jul 2012, 09:37

er jeg ansvarlig for produktion i Asien af vores trådløse aktive Appple/PC vellyds højttaler, der er "pakket pænt ind"
http://libratone.com. Jeg rejser derfor en del i Asien og slæber hjem af diverse krydderier fra Thailand og Indonesien.
Hilsen Birdie NamNam

"Who is General Failure, and why is he reading my drive?"

Brugeravatar

sof_666
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#144 » 6. jul 2012, 09:42

Broberg-Laursen skrev:Gift med Heidi på 5 år

Hmmm :shock:

:-D :-D :-D :-D
Jacob