ulf skrev:Ja Morten . Bare vent . Skal nok dukke op en weekend , bare for at genere dig
Sikots skrev:På arbejdet er jeg senior konsulent (IT) med primært fokus på Microsoft-verdenen, herunder med "hjertebørn" i Windows Server, Terminal Server (Remote Desktop) og print - og så er der alt det andet. Jeg morer mig mest med større miljøer hvor impact ved fejl er stor - det sætter kulør på tilværelsen og kræver tankevirksomhed!
Sikots skrev:Mental afslapning gør jeg bedst ved at lave mad. Ovnen bruges sjældent når der inviteres gæster, det er jo derfor man har en grill! Jeg er aldrig bange for at prøve noget nyt. Pulled pork, første gang blev serveret for gæster. Første gang low & slow ribs, serveret for gæster. Sådan er det - alt på et bræt. Det er indtil videre ikke gået så galt at man har måtte ringe til tyrkertærtepusheren!
Skulle det gå hen og blive sent, nyder jeg at slynge nogle cocktails. Hjemmebaren er veludstyret! Vi skriver omkring 70 forskellige flasker, plus diverse vine efterhånden - og udstyr...
Broberg-Laursen skrev:Gift med Heidi på 5 år
Tilbage til "Information fra Grillguru.dk"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster