Godt nytår fra Guruen...

Læs venligst denne information...
Brugeravatar

Emneforfatter
Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Godt nytår fra Guruen...

Indlæg#1 » 31. dec 2013, 12:21

4541110377_301x299.jpg
4541110377_301x299.jpg (72.63 KiB) Vist 6964 gange

GODT NYTÅR!

2013 har været et omskifteligt år for mig og min familie.

Første del af året har budt på mange gode grilloplevelser, masser af glade grillguru brugere rundt om i landet og alle mine rejser med grillholdet The European Allstar BBQ Team.

Det har været en fornøjelse at følge grillkulturen i Danmark på tætteste hold, og se hvordan grill har fået plads i medierne - og ikke mindst på TV.

Det at grille hele året er ikke længere noget folk ryster på hovedet af. Lad mig slå fast, at grillsæsonen er fra 01. Januar til 31. December !

Tragedien

For dem af jer der ikke følger mig på facebook (http://www.facebook.com/grillguru) ved i måske ikke at jeg har været syg, så her kommer en lille historie:

I weekenden den 27-29 September var jeg i Norge sammen med Allstar holdet. Vi holdte træningslejr og skulle lave et cateringjob.

Jeg var lidt kluntet og mens vi bar alle varerne ind, snublede jeg over et dørtrin og landede ovenpå et par poser med indkøb. Av av av... Men "The show must go on". Om aftenen den 28.09 fik jeg ondt i brystkassen - og det gjorde forfærdelig ondt da jeg skulle lægge mig og sove.
Troede det var et trykket ribben.

Dagen efter var smerten væk, og vi trænede mens en journalist fulgte holdet. Tidligt på eftermiddagen kom smerten dog tilbage med fornyet styrke. Så meget, at jeg følte jeg blev "knust".

På vej hjem i flyveren fra Norge om aftenen blev det fuldstændig sindssygt. Og da jeg ankom til Kastrup blev jeg nødt til lægge mig ned på jorden og vente på baggagen. Her vidste jeg, at noget var "helt tosset".

Da bilen var kørt ud af lufthavnens betalingsanlæg, ringede jeg til lægevagten og fortalte om mine smerter. Troede stadig det var et trykket ribben.

Den venlige vagtlæge bad mig kører ind til siden, og så ville han sende en ambulance via 112. Nej nej nej, sagde jeg. Det behøver du ikke.

Og så kørte jeg selv ind til Amager Hospital (tæt på lufthavnen). På vej dertil blev smerten værre og værre, og nu var min vejrtrækning også besværet.
Så da jeg ankom til lægevagten på Amager Hospital 10 minutter senere, slog han alarm og jeg blev i hast sendt ned på intensiv.

Her konstaterede man, at jeg havde en stor blodprop i hjertet. Med lynets hast blev jeg overført til Rigshospitalet, og 2 timer senere var jeg opereret.

Noget af et chok! Og helt sikkert noget jeg burde have gjort noget ved i Norge. Men bagklog kan man altid være.

Da jeg vågnede mandag den 30.09.2013 på Rigshospitalet startede et nyt kapitel i mit liv!

For efter en blodprop - og den kæmpe forskrækkelse - er der kun 1 vej til et bedre liv: Et sundere liv!

En stor livsstilsændring og masser af genoptræning stod foran mig. Jeg kunne vælge mit gamle liv - med en tidlig død til følge - eller den hårde vej!
Jeg valgte den hårde vej. Men nemt var det ikke. For efter en blodprop er man drænet for energi i mange måneder efter. Ja, nogle kommer sig aldrig over trætheden blodproppen bragte med sig. Men jeg valgte at kæmpe!!!

Op af sengen og gå. Dag og nat. Gå - gå - gå... Efter 3 dage kunne jeg selv gå ud til fællesrum og tilbage igen! Distancen blev for hver tur længere og længere.

Jeg var indlagt sammenlagt 1 uge, hvorefter jeg kunne komme hjem.

En professionel motionscykel blev indkøbt, og så begyndte træningen. 26 km's cykling dagligt i højt tempo. Det var hårdt. Men jeg kunne mærke på mig selv, at jeg fik det bedre og bedre når jeg trænede.

Men 2 uger efter min hjemkomst blev min kone alvorligt/kritisk syg. Bettina blev hentet om natten med ambulance. Hendes tilstand var kritisk, men lægerne kunne ikke finde en diagnose. Hun blev dårligere og dårligere for hver dag der gik. Kroppens infektionstal steg og steg. Et tal på 100 er højt, men Bettinas var 266.

De overflyttede hende til en medicinsk intensiv afdeling, som lavede en blodtransfusion. Det hjalp lidt. Dagene tog hinanden, og med tiden fik hun det lidt bedre. Alt tydede på, at en galdesten havde vandret i hendes krop og lukket bugspytkirtlen til. Bugspytkirtlen var så begyndt at producerer giftstoffer der blev optaget i blodet. Og blodforgiftningen fik resten af hendes krop til at gå amok.

Et skrækkeligt forløb - oven i min egen sygdom. Den 21. November fik Bettina fjernet sin galdeblærer på Københavns privathospital, og 10 dage senere kunne hun starte på arbejde igen.

Jeg tog imod min sundhedsforskrings tilbud (pfa) om psykologhjælp samt diætist. Der er lagt et kostprogram som jeg følger, og træningen er nu en naturlig del af hverdagen. Stadig 26 km på cykel dagligt.

Her - 3 måneder efter operationen - er vægten reduceret med 15 kg.
Humøret er i top, og arbejdet blev genoptaget sidst i November. Skønt at være tilbage.

I hele denne proces har jeg valgt at holde fokus på min familie. Derfor blev Grillguru valgt fra. Jeg lover - på spejderære - at jeg genoptager mine grillerier i det nye år.

2014 bliver et fantastisk år! Det kan jeg mærke.
Ikke mere modgang til os.

Året sluttes med et brag af en nytårsmenu;

Snack til nytårstalen:
Hjemmelavet falafel
Butterdejssnegle med fyld

Forret:
Grillrøget laks med Grillkulmulens rejesauce

Hovedret:
Oksemørbrad med indbagt Bacon Mashed potatoes og salsa

Dessert:
Vandbakkelser med 3 slags creme-fyld

Midnat:
Røget brie

Jeg takker for 2013, og jeg takker for at du/i gad læse denne besked til ende. I betyder rigtig meget for mig.
Jeg læser med!
Jeg følger med!

Energien til at skrive vil komme tilbage i 2014

Godt Nytår!

Ps:
1000 tak til alle der er kommet med søde beskeder, blomster, telefonopkald m.v. mens jeg har været syg.
Og tak til alle jeg fik snakket med til åbent hus hos TBSGrillshop. Jeg nyder at være tilbage!!!
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Thunder1969
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Godt nytår fra Guruen...

Indlæg#2 » 31. dec 2013, 12:29

Godt at høre det går den rigtige vej for jer, håber det vil forsætte.
Ønsker det bedste til dig og din familie
Godt nytår
Med venlig hilsen
Per R
Auplex kamado
Otg 57cm
Q200
Pro Q smoker

Koontz
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#3 » 31. dec 2013, 12:31

Godt Nytår til dig og din familie Johnni.
Har fulgt med via fb, og jeres kamp mod sygdommen de sidste par måneder.

Håber i får lige så meget medgang i det nye år, som i har haft modgang i det forgangne.

Får du købt en mtb, kan du tage med bs og mig i skoven .1%¤
/Koontz

Brugeravatar

Ib M
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#4 » 31. dec 2013, 12:35

Livet får et andet perspektiv når man rejser sig efter en alvorlig sygdom.

Fortsat god bedring, og nogle gode grill oplevelser i 2014

Ib M

belleboskop
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#5 » 31. dec 2013, 12:47

Godt nytår til dig og familien.
Jeg har fulgt jer på FB de sidste 3 måneder og forstår godt du har prioriteret familien og dig selv.
Tak for nytårs hilsen. Glæder mig til og give dig et kram når vi mødes, og selvom der er mindre og holde om, så er der stadig dig og holde af :)
Jeg har nu

Primo og Black Ranch kul fra TBSgrillshop.dk på Lager klik her for at komme i shoppen

Brugeravatar

ehnberg
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#6 » 31. dec 2013, 12:50

Jeg følger ikke med via facebook, så dette var en nyhed for mig. En trist en.

Jeg håber det bedste for dig og din familie, og håber i kommer godt igennem det :)
Og skal man finde et lille lyspunkt i historien, så gav blodproppen dig anledning til at ændre dit liv og livstil i en positiv retning, inden den gamle livstil, som du selv skriver, sendte dig i graven, eller være! invaliderede dig!
What dosn't kill you, makes you stronger, right?

Rigtig godt nytår til dig og dine, og selvfølgelig til alle andre herinde på GG :)
Kasper - den glade amatør

Smokey Joe
Weber Spirit 320 premium

carlsen
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#7 » 31. dec 2013, 12:59

Også Godt Nytår herfra. Og held og lykke fremover.

John Carlsen
Primo Kamado rund
Primo Kamado Xl Oval
Outdoorchef Leon
Weber Smokey Joe

Cata
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#8 » 31. dec 2013, 13:01

Det har tydeligvis været et år med både opture og nedture for du og din familie og godt at se du vælger den lange seje kamp.

Må 2014 blive et år med sundhed og fremskridt og ingen sygdom. Godt nytår

/Jacob

p.elkjaer
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#9 » 31. dec 2013, 13:07

Hej Guru

Rigtig godt nytår til dig og din familie, -forfærdelig historie men godt at høre det går bedre.
Primo Oval XL
Outdoorchef Paris Deluxe
Artiforno stenovn

Brugeravatar

Torp Hedehusene
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#10 » 31. dec 2013, 13:15

Godt nytår til dig og din familie, kæmp videre.

.
Torp Hedehusene

Medal
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#11 » 31. dec 2013, 13:27

Hej Guru, med lidt overtro er det selvfølgelig pga året 13 :-)
Dette er også nyt for mig at læse...

Dejligt at høre det går godt for alle....

Mon det er en ide at lave en sektion med sund og fedt fattig grill mad,
der er sikkert mange af os grillere som godt kunne smide 10 kg og op efter... :-)

Godt Nytår til alle
Outdoor chef - Ascona
Weber Q-120
Weber Smokey Mountain 47 cm
Weber Rotisserie 57 cm
Weber Original™ Gourmet BBQ System Wok
Weber Original™ Pizzaovn
iGrill, iOS

Brugeravatar

Emneforfatter
Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#12 » 31. dec 2013, 13:28

...Det skræmmende er, at den sektion rent faktisk findes!!!

Jo - Der skal pustes liv i god og hjertevenlig mad! Det bliver min misison...
KCBS certified BBQ judge

Højland
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#13 » 31. dec 2013, 13:44

Hej Guru

Godt at høre det går den rigtige vej ;-)

Vi glæder os alle til du er på toppen igen og kommer med dine fantastiske menu forslag :-) samt råd og vejledning ;-)

Rigtigt godt nytår til dig og familien ...

Mvh
Kenneth

Brugeravatar

Fumle
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#14 » 31. dec 2013, 14:00

Godt at høre det er på vej imod toppen igen, sygdom er jo desværre en del af livet på både godt og ondt.

Dejligt med dit/jeres gå på mod og "nej det skal fanme ikke være sandt" holdning, der er og vil være både gode og dårlige dage i vente, men som fighter er de alle til at overvinde....

Jeg glæder mig allerede til at se, hvad du nu finder på med grillen og sunde tiltag i diverse afskygninger...Er selv i gang med en ordentlig omgang af et vægttab "omlægning af liv efter rygestop og diverse skader" og har i skrivende stund smidt 15 kg dog taget lidt igen her i julen, så der mangler 10-15 kg endnu så kan kalde mig selv feminin igen :-)

Godt nytår til dig, familien og alle herinde

Brugeravatar

Morras
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#15 » 31. dec 2013, 14:32

Godt at høre det går den rigtige vej.
Rigtig godt nytår til dig og familien

Brugeravatar

prorege
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#16 » 31. dec 2013, 14:45

Hej Johnny

Jamen det var dog en ubehagelig nyhed for en ikke Facebook bruger, men glædeligt at det går godt, heldigvis.
I ønskes naturligvis god bedring - grillen er jo et fantastisk instrument, også til sund mad!

Godt Nytår til dig og hele familien!!!
Optime olere occisum hostem (En død fjende lugter altid godt)
KCBS Certified BBQ Judge
Weber47
WeberQ120
WeberSpiritE320
Primo Rund&OvalJr
BigGreenEgg (Mini/S/M/L)
BradleySmoker
PKgrill

Brugeravatar

lractbird
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#17 » 31. dec 2013, 14:46

Alt det bedste til dig og din familie Guru. Dejligt at hilse på dig i Brørup. Jeg havde hørt lidt af det fra Fred, men slet ikke alt det du skriver. Du aner ikke hvor meget jeg har fået ud af dine anstrengelser med dette site - og jeg er sikker på det gælder flertallet af brugere her.

Godt Nytår.
CARLS COOL KITCHEN KICKS ASS
Med venlig hilsen
Carl

Brugeravatar

Junior66
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#18 » 31. dec 2013, 14:50

Godt nytår til dig og din familie.
Der bliver forhåbentlig aldrig noget der er vigtigere end ens helbred og familie.

Mvh
Jimmy
Jimmy :-)

One-Touch® Platinum 57
Genesis E-310
Primo Oval Xl

Brugeravatar

BS_Sweden
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#19 » 31. dec 2013, 14:56

Godt nytår og fortsat god bedring til hele familien.

Hvorfor er mennesket sådan indrettet at man skal sparkes tilbage til stenalderen før man gør noget?

God kamp videre
Brian

er der ikke for lidt remonce i?

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#20 » 31. dec 2013, 14:56

Godt at se dig tilbage , og du så godt ud til åben hus .

Vi må ha gang i slanke opskrifter , skal ha smidt 15 20 kg og målet er det er før april

PerF
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#21 » 31. dec 2013, 15:04

Godt nytår, Guru og familie.
Man er heldigvis nået langt indenfor forebyggelse af hjerte-kar sygdomme, men at lægge livsstilen om, er sammen med den medicinske behandling de vigtigste ting.
Kh
Per
(Som i øvrigt er kardiolog)
Hilsen
Per

BGE L+Mini
Primo Oval XL
Weber Q 320
Weber OTG x3
WSM 57
Weber Spirit 320 x2
Outdoor Chef City Grill
Sous vide supreme original

Brugeravatar

Carn
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#22 » 31. dec 2013, 15:17

Puha, det var lidt af en omgang. Første gang jeg hører om det.
Men rigtigt stærkt kommet igen, 15kg på 3 måneder er altså flot!
Jeg har selv smidt 15kg i samme tidsrum, og det er hårdt arbejde - også selvom man ikke har været igennem sådan et forfærdeligt forløb som dig.
Så respekt herfra.
Jeg håber du bliver ved med at kæmpe i det nye år.
/Jakob

-----

Weber OT 47 cm
Weber Q100 - Afgået ved døden under det Københavnske skybrud 2011 - RIP
BGE Large

Brugeravatar

Emneforfatter
Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#23 » 31. dec 2013, 15:19

PerF skrev:Godt nytår, Guru og familie.
Man er heldigvis nået langt indenfor forebyggelse af hjerte-kar sygdomme, men at lægge livsstilen om, er sammen med den medicinske behandling de vigtigste ting.
Kh
Per

Hej Per

Ja for pokker!

Jeg fik lavet min ballonudvidelse via håndledet !

Det var en ren science fiction operaton. Jeg var jo vågen gennem hele forløbet og kunne følge med.
Ingen ar . kun et stykke plaster [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

Efterfølgende har jeg sagt ja til et forløb på hjertesvigtsklinikken i Hillerød, hvor vi startede med 4 foredrag á 3 timers varighed.

Sidst i Januar skal jeg have lavet en ekko-scanning. Jeg håber hjertet har det bedre :-)

Medicinen blev justeret hver 3. uge, men jeg er allerede på "slutdosering" - og skal først tjekkes igen i Marts måned 2014.

Selvfølgelig er der en kardiolog på Grillguru :-)

Skal vi sammen lave forårets tema "Hjertevenligt mad"
KCBS certified BBQ judge

PerF
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#24 » 31. dec 2013, 15:33

God ide. Vi må tale sammen i begyndelsen af det nye år.
Hvis du bliver "træt" af forløbet på Hillerød Sygehus eller bliver afsluttet derfra har jeg privatklinik i Hillerød.
Hvis du i øvrigt har spørgsmål ang. hjerte/medicin kan du altid maile.
Kh
Per
Hilsen
Per

BGE L+Mini
Primo Oval XL
Weber Q 320
Weber OTG x3
WSM 57
Weber Spirit 320 x2
Outdoor Chef City Grill
Sous vide supreme original

Brugeravatar

Luske
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#25 » 31. dec 2013, 15:37

Godt nytår til dig og din familie Johnny, dejligt at du er kommet så godt igennem det, nu kender jeg dig jo ikke personligt, men din sygdom har alligevel berørt mig, ikke mindst fordi jeg godt selv kan undvære 30 kg, så Hej tænkte da jeg læste det, hold da kæft det kunne ligeså godt være mig selv det ramte, jeg er helt med på en sundere tilgang til mad på grillen.
Jeg håber at du og din familie får et fantastisk 2014 :-)

Og selvfølgelig også godt nytår til alle jer andre :-)

Med venlig hilsen Claus

Sendt via tapatalk
MVH
Claus

Primo oval XL
WSM 57
OTG 57 m. rotesserie
Go anywhere
Weber Spirit E-320
KEB-ON

En sand dyreven tilbereder dyrene med respekt

Brugeravatar

skaal-um
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#26 » 31. dec 2013, 15:40

Guruen skrev:
PerF skrev:Godt nytår, Guru og familie.
Kh
Per

Hej Per

Ja for pokker!

Jeg fik lavet min ballonudvidelse via håndledet !

Det var en ren science fiction operaton. Jeg var jo vågen gennem hele forløbet og kunne følge med.
Ingen ar . kun et stykke plaster [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

Efterfølgende har jeg sagt ja til et forløb på hjertesvigtsklinikken i Hillerød, hvor vi startede med 4 foredrag á 3 timers varighed.

Sidst i Januar skal jeg have lavet en ekko-scanning. Jeg håber hjertet har det bedre :-)

Medicinen blev justeret hver 3. uge, men jeg er allerede på "slutdosering" - og skal først tjekkes igen i Marts måned 2014.

Selvfølgelig er der en kardiolog på Grillguru :-)

Skal vi sammen lave forårets tema "Hjertevenligt mad"

Jow jow, kære Johnny...! Men behøver vi at spise det hver dag...? :lol:

Rigtig godt nytår til Jer alle...
FINN

KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster

http://www.skaal-um.dk

Brugeravatar

angus
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#27 » 31. dec 2013, 16:22

Guruen skrev:...Det skræmmende er, at den sektion rent faktisk findes!!!

Jo - Der skal pustes liv i god og hjertevenlig mad! Det bliver min misison...

Ja, den sektion har været der i mange år, men det er vist der, der er skrevet mindst. Glæder mig til dine opskrifter, Johnny :-D :-D

Rigtig godt nytår dig og familien og til alle på GG.
angus

Outdoorchef Montreux
Primo Kamado Oval XL
Tommerup Røger
Pizza ovn

Brugeravatar

Nikodk
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#28 » 31. dec 2013, 16:28

Godt nytår og velkommen tilbage

Jeg glæder mig til den nye sektion - hjertevenlig kost er bestemt ikke nødvendigvis dårligere mad - det er bare god mad på en anden måde
Nikolaj

Monolith Kamado
WSM57, Q300,

Brugeravatar

scharstein
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#29 » 31. dec 2013, 16:40

Tak og i lige måde, nåede desværre ikke over til TBS, men der skal nok komme en anden gang hvor det bliver muligt at hilse på guruen selv :-)

Et hårdt år for jer og det er godt at høre at det går fremad og ønsker kun alt det bedste til jer og alle andre herinde for det nye år :-)

GODT NYTÅR

/Michael
/Michael

- if possible - BBQ it!

*** Har kul fra Traekul.dk på lager - udlevering efter aftale ***

Brugeravatar

Lennie
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#30 » 31. dec 2013, 17:08

Pyha ja, det var hårdt at læse om på fjæset, men godt at høre, at I nu er ovenpå igen. Vil da bestemt glæde mig til at følge de hjertevenlige tiltag, dem kan vi vist alle have brug for i større eller mindre grad, og ingen tager jo skade af sund mad :lol:. Rigtig godt nytår til jer alle 3, og til alle andre her på GG, her fra det mørke Nordjylland [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]
Hilsen Åse

Weber One-Touch Deluxe (2011)
Weber One-Touch 57 (2007)
Weber Compact 47 (2000)
Smokey Joe Gold (2005) + JBI SJ Smoker (2009)
JBI Smoker og røgekit til OTG 57 (2009)

Brugeravatar

Tine
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#31 » 31. dec 2013, 20:15

Har heller ikke fulgt med på FB, - derfor ubehagelig kuldegys-givende læsning!

Ønsker jeres familie alt det bedste og siger tak for et kanon-inspirerende forum.

Hilsen
Tine
~~~~~~~~~~
Smokey Joe
Performer u./gastænding
Q120
Primo Oval Large

*Trækul på lager fra http://www.traekul.dk*
PM for afhentning.

Brugeravatar

kambiri
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#32 » 31. dec 2013, 20:18

Det var også en nyhed her for mig, jeg følger dig ikke på fjæsen.

Jeg vil ønske dig tillykke med alle de fede nye ting der er sket i dit liv. Du har smidt nogle kilo, er kommet i form og sætter større pris på din hverdag (du kan sikkert selv sætte flere ting på listen) (-;

Jeg vil ikke sige at du har været savnet for der er masser af gamle tråde du har lavet, som jeg stadig ikke har fået læst(-; men glæd dig over at forummet ikke dør hen bare fordi du ikke lige har tid i en periode. Det betyder bare at du har fået startet en energi der føder sig selv!

Godt nytår til dig og din familie!!!
If it ain't smoking, you're joking

Weber Genesis - EP330 Cobber - SpecialEdition
Weber One Touch Premium+ 57 WedgeWood
Weber Smokey Joe
Et hvilket som helst bål.

Brugeravatar

BertramGT
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#33 » 31. dec 2013, 21:05

Jeg har også fulgt med på fjæsen og dejligt at læse at det går fremad. Godt Nytår.

Husk at vi mennesker kun har to liv og det andet starter når vi finder ud af at vi kun har et.
Lars - KCBS Certified BBQ Judge

Weber OTP 57 - Weber Smokey Joe Gold - Weber Go-Anywhere - Big Green Egg Large - Pizzeria Pronto

Brugeravatar

topgun
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#34 » 1. jan 2014, 01:50

Godt nytår, håber dig og din familie kommer igennem 2014 uden videre udfordringer.
Michael
Low and slow, are the way to go. Sousvide Rocks...
Weber 57cm OTG (2001)
Weber Q120 (2007)
Kamado Oval Junior (2010-2012)
Weber Summit S-470 (2012)

betonjens1
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#35 » 1. jan 2014, 02:23

Også herfra skal lyde et godt nytår, håber at dig og din familie vil få et fantastisk 2014 med tab af kilo og fremgang med helbredet
"Hvis det ikke lykkes første gang, så prøv igen, og så igen. Og hold så inde. Der er jo ingen grund til at optræde som en komplet idiot." - W.C.Fields

Brugeravatar

psoren
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#36 » 1. jan 2014, 12:03

Wow!!

Godt i begge kom igennem, det må også have været en forskrækkelse for mini-guruen.

Per
Godt jeg ikke får løn som fortjent...

Brugeravatar

jaknil
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#37 » 1. jan 2014, 12:44

Godt nytår til jer begge

Det er hård læsning med så voldsom sygdom.
Godt at høre at du har taget udfordringen op, og er klar til at vælge livet og dets glæder og de hårde kampe der følger med.
Det bliver spændende at følge med i serien om det hjertevenlige mad.

Kære guru.
Du har været en kæmpe inspiration ud i grillning og har hjulpet mange af os ud af køkkenet ud til grillen.
Du har vist os mange detaljer om hvordan man laver god mad på grillen.
Nu får du chancen for at lære os at lave sund og hjertevenlig mad.

Vi glæder os til det, og over at du er kommet godt igennem proppen.

Kh Jannik
Primo Oval XL
Auplex Mini
Auplex XL
Hjemmebygget `kamado´ style pottegrill
Stor jernmonster til de store begivenheder
Weber Q300

Tilbage til "Information fra Grillguru.dk"