![PDT_Aliboronz_37 [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]](./images/smilies/PDT_alc.gif)
Grillguru.dk startede som Weberguru.dk tilbage i 2005 som en simpel blog. Og derefter tog det fart.
Her 17 år senere er vi nået til vejs ende. Den 05.05.2022 lukkes Grillguru.dk ned som hjemmeside.
Det er både en sorgens dag, men også et punktum i et helt fantastisk kapitel i vores liv.
Vi ønsker at takke alle og enhver der har lagt deres sjæl i dette community. Kæmpe tak herfra.
Hvorfor lukkes der ned?
I 2015 blev jeg ramt af et blodprop i hjertet. Jeg gik i gang med at omlægge min livsstil. I samme periode begyndte flere og flere at flytte væk fra "hjemmesiden" og over på de sociale medier. Instagram var nyt. Twitter kom til. Facebook-grupper så dagens lys.
Pludselig var Grillguru.dk den gamle dinosaurus. Og jeg havde ikke kræfter til at drive flere platforme i min sparsomme fritid.
MIn datter blev ældre (Hun er fra 2009), mit arbejde i software branchen blev vildt spændende, og "lysten" til at fortsætte på samme niveau kom aldrig tilbage.
Lysten til at grille er ikke væk. Der laves stadig catering-arrangementer som aldrig før.
Det sidste søm i kisten blev sat, da min trofaste koder gennem mange år valgte at sige stop. Så den tekniske platform - som indeholder utrolig meget custom-kode kan ikke længere vedligeholdes.
Jeg mindes de 17 år med et smil på læben. Hold nu op hvor har vi haft det sjovt sammen.
Vi har fået mange venskaber gennem grillguru.dk - og dem vil vi fortsætte med at mødes og tale med. Nogle er endda blevet så tætte venner at vi næsten tales ved dagligt

VI - min kone Bettina og jeg - ønsker derfor jer alle det bedste i fremtiden.
Facebook gruppen GrillguruDK: https://www.facebook.com/GrillguruDK vil stadig være aktiv, så folk kan holde kontakten.
Med klump i halsen, og tårene løbende ned af kinderne siger vi:
Tak for 17 gode år

Mvh
Johnny Larsen & Bettina Larsen
aka Grillguruen og FruGuru
mail: Johnny@grillguru.dk