Vakuumpakker til daglig brug

Skriv her, hvis du har set et godt tilbud du vil dele med andre...
Brugeravatar

Emneforfatter
verner28
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Vakuumpakker til daglig brug

Indlæg#1 » 20. aug 2020, 08:35

Jeg søger en vakuumpakker til brug i det daglige. For eksempel vakuumering af en rest fra aftenmaden, eller af hjemmelavede krydderiblandinger. Måske en vakuumpumpe, man lige kan hive frem fra skuffen?

Jo mere alsidig, jo bedre. Kan den også bruges til vakuumering af kød til fryserne er det helt fint

Brugeravatar

aammat
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Re: Vakuumpakker til daglig brug

Indlæg#2 » 22. aug 2020, 13:10

Min erfaring siger mig at ens behov hele tiden ændre sig, men der er en del inspiration at finde i disse 2 tråde
http://www.grillguru.dk/forum/viewtopic.php?f=184&t=47226&p=373815&hilit=vakuumpakker#p373815 og http://www.grillguru.dk/forum/viewtopic.php?f=184&t=50981&p=373736&hilit=vakuumpakker#p373736

Selv har jeg slidt 1 op og er igang med en ny, dyrere i håb om den holder til mere og nej det er ikke altid en garanti..

Brugeravatar

Emneforfatter
verner28
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 22. aug 2020, 14:47

Jeg har allerede en Lacor vakuumpresser, som står på en hylde. Den kommer frem, når jeg skal vakumere kød til fryseren. I det daglige, hvor det er f.eks er en salat, der skal vakuumeres i en beholder, synes jeg at det er for besværligt at hive den frem og slutte til el.

På et tidspunkt havde Føtex samlemærker til en elektrisk Zwilling håndpumpe med dåser og genanvendelige poser til. Dem nåede jeg desværre ikke at købe.

Jeg har haft svært ved at finde noget lignende. Jeg ved heller ikke om det er noget værd i virkeligheden.

Brugeravatar

aammat
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#4 » 23. aug 2020, 15:11

Jeg bruger en håndpumpe til min vakuum kande og bokse, den kostede 49 kr og den er rimelig til kander og bokse.. Hvis du søger på "sous vide håndpumpe" så dukker der flere forskellige op..

Tilbage til "Jeg har set et godt tilbud"