Bauhaus prisgaranti

Skriv her, hvis du har set et godt tilbud du vil dele med andre...

Emneforfatter
tdtd
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Bauhaus prisgaranti

Indlæg#1 » 12. dec 2016, 21:32

Hej

Virker prisgarantien stadig hvis man ser noget i Davidsen? overvejer denne https://www.davidsenshop.dk/pi/Pizzeria ... 74401.aspx

Koster 999 i Bauhaus
Weber Spirit E 310

Brugeravatar

Torp Hedehusene
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Re: Bauhaus prisgaranti

Indlæg#2 » 12. dec 2016, 21:46

Bauhaus skriver:
Lavprisgaranti – På alle varer
Når du handler hos BAUHAUS er du altid sikret vores lavprisgaranti. Uanset hvilken vare der er tale om, er det vores mål altid at kunne tilbyde de laveste priser på markedet. Derfor søger vi altid for, at indkøbe vores varer til de mest konkurrencedygtige priser, uden at gå på kompromis med kvalitet, funktionalitet og etik.
For at kunne opfylde vores mål om at tilbyde de laveste priser på markedet, holder vi øje med vores konkurrenters priser, så du altid er sikret den bedste pris. Hvis du – inden for 14 dage efter dit køb – finder et billigere identisk produkt hos en national konkurrent, i en radius af 50 km. fra varehuset, tilbyder vi at refundere prisforskellen + 12 % konkurrentens pris.
Du skal blot medbringe din kassebon samt dokumentation fra konkurrenten. Dog gælder denne garanti ikke hvis varen er udbudt til salg i en begrænset periode/tid, ved åbningstilbud, skaffevarer, ved begrænset parti, postordresalg eller ved varer udbudt over internettet samt internetbaserede forretninger. 
Montageservice er ikke en del af prisgarantien. 

Så hvis betingelserne er opfyldt, bemærk specielt de 50 km. Samt bemærk at en webshop er postordre.

.
Torp Hedehusene

Emneforfatter
tdtd
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 12. dec 2016, 22:01

Jeg bor i Vejle så har måske 30 km. Den er i deres reklame som er kommet med posten
Står dog Max 2 pr person
Weber Spirit E 310

bskaarup
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 12. dec 2016, 22:14

Tag papirudgaven med så skal du nok få den med rabat. Husk også at du får 6℅ ekstra rabat hvis du er medlem af FDM.

Soren123
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#5 » 13. dec 2016, 09:47

det kræver du kan købe den i en fysisk butik. Aner ikke om deres "showroom" er deffineret som fysisk butik :-)
Ellers rammer du jo under post order

steenj
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#6 » 13. dec 2016, 10:09

De har en fysisk butik i Fredericia men hvis det er max 2 pr kunde tror jeg ikke på at den går.
Bauhaus i Vejle var heller ikke meget for at opfylde deres pris garanti da jeg krævede det for en havefræser der kunne købes for 4 kr mindre hos HN, jeg måtte bevise at det var en vare der kunne købes i deres butik selvom jeg havde kataloget med, de måtte dog give sig efter en lang diskussion. :mrgreen:
Mvh. Steen.

Tommerup røgeovn, Borniak, Primo kamado oval, Bge mini, plus det løse.

STYKERDK
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 13. dec 2016, 17:39

Nu er det jo davidsenshop som er en netbutik der har tilbuddet, det gælder ikke i de alm davidsen byggemarkeder.
Men davidsenshop er ikke mere en netbutik end at de har et "showroom" i vamdrup sammen med lageret hvor du kan se alle varer og købe dem lidt ala de gamle harald nyborg butikker og efterfølgende hente dem i vareudleveringen.
Så jeg vil vove den påstand at man godt kan sige de har en fysisk butik.

Emneforfatter
tdtd
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#8 » 13. dec 2016, 20:45

Som sædvanlig "udsolgt"
Weber Spirit E 310

Julius
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#9 » 13. dec 2016, 21:54

Pronto pizzaovnen er udgået i Bauhaus, og har faktisk været det siden foråret. Den har været helt nede i 699.- i sommers. Der er stadig en del butikker som ligger inde med den, men den kommer ikke på lager hos dem, som har fået solgt ud af den.
OutdoorChef Leon
Outdoorchef City
Outdoorchef Mini
Weber One-Touch Premium 57
Weber Spirit 320 Premium
Weber Go-Anywhere
Bon-Fire bålsted
Transportabel ABU rygeovn

Emneforfatter
tdtd
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru