Spareribs i Metro

Skriv her, hvis du har set et godt tilbud du vil dele med andre...
Brugeravatar

Emneforfatter
Elmer
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Spareribs i Metro

Indlæg#1 » 9. sep 2014, 20:15

Så lige i det nye Metro katalog at der var spareribs til lige godt 35 kr pr kg fra på Torsdag d. 11/9

Jeg skal ikke sige hvad flertallet af jer normalt giver derovre i Jylland (I får jo alting så billigt), men jeg tror umiddelbart det er en super pris :)
Weber OTG 57
Weber Smokey Joe
SousVide Surpreme
100% nybegynder :)

Brugeravatar

scharstein
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Re: Spareribs i Metro

Indlæg#2 » 9. sep 2014, 20:44

Det er billigt! Meeeeen... Jeg syntes deres kvalitet er blevet for ringe... Og efter at have prøvet de nye fra slagter theilgaard (de sender også) så vil jeg helt sikkert gerne give den 10er ekstra for deres kr 450/10 kg og vil også anbefale dem

/Michael (iPhone)

BBq it if possible
/Michael

- if possible - BBQ it!

*** Har kul fra Traekul.dk på lager - udlevering efter aftale ***

VistiI
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 9. sep 2014, 21:56

Hmmm kan ikke se de spareribs i deres avis? Til gengæld har de svinekæber til 44kr/kg! Nogen der har erfaring med low'n slow og svinekæber? :-)

hs64
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 9. sep 2014, 22:46

Hej scharstein

jeg synes ikke jeg kan se dem ti 450 for 10kg

mvh

Henrik

Brugeravatar

Emneforfatter
Elmer
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 9. sep 2014, 23:00

scharstein skrev:Det er billigt! Meeeeen... Jeg syntes deres kvalitet er blevet for ringe... Og efter at have prøvet de nye fra slagter theilgaard (de sender også) så vil jeg helt sikkert gerne give den 10er ekstra for deres kr 450/10 kg og vil også anbefale dem

/Michael (iPhone)

BBq it if possible

Når jeg kigger på Theilgaard´s hjemmeside siger den 47,20 for 800g hvilket er 59 kr pr kg ? Og hvordan med forsendelse herover til Danmark ;) ? Ville skam gerne købe hos dem, men kan altså ikke se de priser der.

Spareribs i Metro - kig under kommende tilbud, nederst til højre på side 24. 4,54kg for 156,24 kr. Jeg giver selv 55,50 pr kg hos TP-netmarked.dk da jeg er dårligt gående og ville skulle bruge hjælper for at komme rundt i f.eks Metro, så det sker ikke så tit.
Weber OTG 57
Weber Smokey Joe
SousVide Surpreme

jgjensen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#6 » 10. sep 2014, 03:20

De 450kr hos Theilgaard for 10 kg er en tilbudspris som de har solgt dem til tidligere - og forhåbentlig vil gøre igen :)
hilsen
Jesper

Brugeravatar

bajads
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#7 » 10. sep 2014, 09:16

Elmer skrev:Så lige i det nye Metro katalog at der var spareribs til lige godt 35 kr pr kg fra på Torsdag d. 11/9

Jeg skal ikke sige hvad flertallet af jer normalt giver derovre i Jylland (I får jo alting så billigt), men jeg tror umiddelbart det er en super pris :)

Det er Tican ben - ikke de franske kamben de plejer at sælge i 10 kg. kasser - stor kvalitets forskel til den dårlige side.....

Brugeravatar

Emneforfatter
Elmer
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#8 » 10. sep 2014, 13:20

bajads skrev:
Elmer skrev:Så lige i det nye Metro katalog at der var spareribs til lige godt 35 kr pr kg fra på Torsdag d. 11/9

Det er Tican ben - ikke de franske kamben de plejer at sælge i 10 kg. kasser - stor kvalitets forskel til den dårlige side.....

ok - så de "franske" kamben er ikke særligt gode, og Tican ben er værre? Jeg lavede ribs for første gang her i weekenden så har ikke så meget at sammenligne med.
Weber OTG 57
Weber Smokey Joe
SousVide Surpreme

Brugeravatar

Marshall
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#9 » 10. sep 2014, 13:38

Jeg købte også TICAN ben i god tro - men de er HELT utroligt elendige.
Har stadig 3-4 kg i fryseren, som nok ender med at blive smidt ud.
Weber Smokey Joe, kuglegrill
Weber One Touch Gold 57, kuglegrill
Weber Genesis S-330, gasgrill
Lavezzini VS5500, vakuumpakker
En masse tilbehør :)

Nexø
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#10 » 10. sep 2014, 13:40

De franske er rigtig gode, uden sammenligning de bedste jeg har prøvet!
Prisen ligger normalt omkring de 600 for 10 kg, hvilket også er rimeligt.
Griller på følgende:

Big Green Egg Large
Weber Genesis E-330
Weber Smokey Joe
Weber Performer M/Gas
Weber Q 1000

Charbroil Big Easy

jgjensen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#11 » 10. sep 2014, 14:05

Nexø skrev:De franske er rigtig gode, uden sammenligning de bedste jeg har prøvet!

Godt være det er mig der er nærig - men prisen på de 450 kr som de blev solgt til så sent som sidste år er mere rimelig i mine øjne når man tænker på hvor 'meget' kød man får ud af det i forhold til affald som sener og ben. Ved ikke hvorfor de er steget så meget - men det er jo sikkert pga udbud og efterspørgsel....
hilsen
Jesper

Springer
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#12 » 10. sep 2014, 14:39

Sidst jeg købte ben, bestilte jeg dem i den lokale kvickly til 50 kr/kg.

Til den pris gider jeg ikke døje med at have 10 kg sammen frosset kamben i fryseren.
Mine kammerater vil gerne skrive under på at det var de bedste ben de nogen sinde havde fået. :-)

Så fremover køber jeg bare det antal jeg skal bruge - bestiller dem et par dage inden og så får jeg dem optøet. (dog med hinden på bagsiden.)
Primo LG300 i Primo stålbord
OutdoorChef Ascona
LH forhøjerring
Fredstone
rosiserie
Auplex 13"

Brugeravatar

topgun
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#13 » 10. sep 2014, 14:56

jgjensen skrev:
Nexø skrev:De franske er rigtig gode, uden sammenligning de bedste jeg har prøvet!

Godt være det er mig der er nærig - men prisen på de 450 kr som de blev solgt til så sent som sidste år er mere rimelig i mine øjne når man tænker på hvor 'meget' kød man får ud af det i forhold til affald som sener og ben. Ved ikke hvorfor de er steget så meget - men det er jo sikkert pga udbud og efterspørgsel....

Vi spør altid om hvad de vil sælge dem til og får dem altid til 450 for en kasse.
Michael
Low and slow, are the way to go. Sousvide Rocks...
Weber 57cm OTG (2001)
Weber Q120 (2007)
Kamado Oval Junior (2010-2012)
Weber Summit S-470 (2012)

Brugeravatar

scharstein
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#14 » 10. sep 2014, 15:25

Slagter Theilgaard... de har 10 kg. kasser til kr. 450,- og ja de sende varer til hele landet, men desværre kun på køl og ikke på frost - så de er mulige at købe i deres butikker, men ikke via netshoppen - beklager misforståelsen - men de er stadig gode :-)
/Michael

- if possible - BBQ it!

*** Har kul fra Traekul.dk på lager - udlevering efter aftale ***

jgjensen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#15 » 10. sep 2014, 15:32

topgun skrev:
jgjensen skrev:

Vi spør altid om hvad de vil sælge dem til og får dem altid til 450 for en kasse.

Det lyder jo fint hvis lykkedes for dig :-D
Metro forekommer mig bare ikke som værende et sted hvor de prutter om prisen ved fryseboksen....
hilsen
Jesper

styrmand
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#16 » 10. sep 2014, 22:01

Jeg forstår da godt de vil sælge dem for 450 kr når de kun koster 437 kr. Det er det jeg har betalt i Metro de sidste 2 gange for Franske kamben.
Henrik

Brugeravatar

zakdk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#17 » 10. okt 2014, 15:02

........Metro lukker forretningen i Danmark. Tre varehuse lukker, mens to andre bliver solgt til Euro Cater !!
Weber one touch Gold -Weber Gold platinium 57 cm-Weber Q300-Weber Gasgrill Q300-Cadac Gas Grillstarter-Fredstone-Mester pull pork-brisket-ribs .

RuneS
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#18 » 10. okt 2014, 15:13

ja det er godt nok surt! :/

Brugeravatar

zakdk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#19 » 10. okt 2014, 18:11

......kan man ikke finde dem anden sted hen (METRO franske kamben)? :-(
Weber one touch Gold -Weber Gold platinium 57 cm-Weber Q300-Weber Gasgrill Q300-Cadac Gas Grillstarter-Fredstone-Mester pull pork-brisket-ribs .

NCL
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#20 » 10. okt 2014, 19:44

Ja, Inco har dem også, men det er lidt mere besværligt at få kort dertil end til Metro.
Primo Oval XL
Auplex XL
Auplex mini
Outdoorchef Ascona
Artiforno stenovn 100 cm
Weber OTG 57
Weber Q100
Bjørn Teddy

jim
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#21 » 10. okt 2014, 20:58

Sørgeligt at Metro lukker. For mig uden kort, har det været godt at kunne handle på deres gæste kort. Det eneste man skulle gøre, var at bede om et i receptionen.

Hvor skal jeg så lave kæmpe køb til husholningen. Krydderier, popcorn, hansker, kød, dressinger og andre ting jeg ikke lige kan huske :cry:

Tilbage til "Jeg har set et godt tilbud"