martinmic skrev:Hvor meget er der i sådan en pose?
gundersen skrev:Kære grillvenner.
For nogle måneder siden talte jeg igen med folk fra USA om at få blandet endnu en omgang Bonesmokers rub fra Dr. BBQ.
Jeg viste ikke om det ville være muligt igen da jeg sidste gang skulle dele ordren med distributøren og Ray Lampe (Dr. BBQ).
De var dog heldigvis positive og jeg valgte denne gang at tage et noget størrer portion og de ryster lidt på hovedet derovre over de store interesse men som jeg har fortalt dem har vi ikke så mange muligheder her i Danmark.
Idag er sendningen så landet i Danmark og der åbnes hermed op for bestillinger på dette herlige kryderi, så længe lager haves.
Mindste salg er 1kg og prisen bliver 180kr afhentet.
Jeg sender gerne hvis afhentning er helt umulig men det bliver til alm Post DK takster tillagt 5kr for at bruge tid på dette.
Afhentning i Bjæverskov efter aftale.
Frachlitz skrev:Rene, ellers sender jeg et kilo retur. Du skal selv have, og 1 kg er rigeligt til mig. Havde mest købt 2 for.... Bare at have det, og evt give lidt væk til gaver osv.
gundersen skrev:Frachlitz skrev:Rene, ellers sender jeg et kilo retur. Du skal selv have, og 1 kg er rigeligt til mig. Havde mest købt 2 for.... Bare at have det, og evt give lidt væk til gaver osv.
Flot tilbud, men det er jo allerede afsendt til dig!
Tilbage til "Jeg har set et godt tilbud"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster