Først vil jeg sige undskyld til jer alle sammen som har meld jer til men jeg kan ikke gennemføre vores fællesindkøb.
Jeg håber at der er en der vil overtag så vi kan få det gennemført, jeg vil gøre alt for at hjælpe den person der måske har tid og lyst til at gennemføre det.
Jeg vil gerne forklare mig selv, for dette at ikke gennemføre hvad jeg har starte ligge så fjernt fra mig som det kan gøre.
Jeg har prøvet at bestille i snart 3 timer, det skal bestilles hos
http://www.hawgeyesbbq.com/ og fragt skal bestilles igennem
www.Shopusa.dk.
Grunden til jeg ikke kan bestille fandt jeg ud af da jeg ringe til bank hotlinen for at høre, mit problem er mit kort er total lukke ned fordi jeg har haft problemer med en handle fra kina hvor manden træk penge 7 8 gange , på samme tid er Louise og jeg ved at skifte bank så de vil ikke bare give mig et nyt kort og på samme tid er vores nye bank ikke klar i nu fordi vores kontoer ikke er overført i nu det er mit problem i korte træk.
Jeg håber på forståelse for det er sådan landet ligger, igen jeg er skide ked af det som er sket det ligger somsagt langt væk fra min natur ikke at kunne føre det igennem
Er der en der har lyst til at overtag ville det bare være super.