BGE Large sælges

Skriv her, hvis du har set et godt tilbud du vil dele med andre...

Emneforfatter
bertan
Rutineret medlem
Rutineret medlem

BGE Large sælges

Indlæg#1 » 19. aug 2011, 16:16

BGE Large fra august 2010 sælges.

Der medfølger bord i lærketræ, lavet af en tømrer.
Platesetter
Askerager
Venyl cover
Halvmåne sten
Halvmåne forhøjerrist
Grill rist løfter

Samlet pris 7500,-

bge.png
bge.png (755.35 KiB) Vist 3275 gange

Hilsen
Annette

Brugeravatar

Pops
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: BGE Large sælges

Indlæg#2 » 19. aug 2011, 16:36

Der kan vel ikke tilfældigvis indgå noget Weber grej i bytte som en del af betalingen ?!

Jeg har følgende i tankerne (og på lager) - en Weber Smokey Mountain Cooker ø57 (WSM) - en Weber Performer m. gastænding - en Weber Q120 gasgrill og en Weber Q140 elgrill - altsammen i god stand?!

mvh - Per
Kan det grilles - så bliver det grillet!!
Kan det ikke grilles - så er det ikke mad!!

Emneforfatter
bertan
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 19. aug 2011, 16:41

Pops skrev:Der kan vel ikke tilfældigvis indgå noget Weber grej i bytte som en del af betalingen ?!

Jeg har følgende i tankerne (og på lager) - en Weber Smokey Mountain Cooker ø57 (WSM) - en Weber Performer m. gastænding - en Weber Q120 gasgrill og en Weber Q140 elgrill - altsammen i god stand?!

mvh - Per

Desværre nej jeg er ikke interesseret i Weber grej, jeg sælger kun fordi jeg gerne vil have en større kamado.

Hilsen
Annette

Brugeravatar

Pops
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 19. aug 2011, 16:42

Fair nok ;-)

Brugeravatar

TrineHG
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#5 » 19. aug 2011, 18:29

Det er virkelig et godt bud, Bertan, med både bord og tilbehør - hvis ikke jeg havde een i forvejen, havde jeg omgående slået til :-D

Der er dage, hvor jeg ville ønske, jeg havde en XL, men omvendt: i det daglige, er Large perfekt til os, og så glemmer jeg jo heller ikke at bruge Fætter Weber som supplement :-D

Dejligt at se dig igen, iøvrigt [smilie=bluecolorz5_pdt_09.gif]
Trine :-)
Bruger deaktiveret efter eget ønske den 20.09.2011

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#6 » 19. aug 2011, 18:37

TrineHG skrev:Det er virkelig et godt bud, Bertan, med både bord og tilbehør - hvis ikke jeg havde een i forvejen, havde jeg omgående slået til :-D

Der er dage, hvor jeg ville ønske, jeg havde en XL, men omvendt: i det daglige, er Large perfekt til os, og så glemmer jeg jo heller ikke at bruge Fætter Weber som supplement :-D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH Trine jeg er så vild med dig, jeg tror Flemming Dennis og jeg skal ha gang i nået væddemål om hvornår du har fået Xlen.

Har man først 1 så vil man ha mere :lol: :lol: :lol: :lol:

P.S undskyld jeg lige nappe din tråd det er et rigtigt godt tilbud håber den snart få et nyt hjem

Brugeravatar

TrineHG
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#7 » 19. aug 2011, 18:38

Tibbil, GLEM DET :lol: :lol: - Vi har ikke plads på terrassen, og nu har jeg jo også min SAfire ;-) Og Orvis har ALDRIG bygget mig det udekøkken, der var aftalen for, at jeg skulle blive "grøn" :evil: :mrgreen:

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#8 » 19. aug 2011, 19:29

TrineHG skrev:Tibbil, GLEM DET :lol: :lol: - Vi har ikke plads på terrassen, og nu har jeg jo også min SAfire ;-) Og Orvis har ALDRIG bygget mig det udekøkken, der var aftalen for, at jeg skulle blive "grøn" :evil: :mrgreen:

Jeg er gamle brolægger så terrassen kunne jo udbygges :-D

Emneforfatter
bertan
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#9 » 19. aug 2011, 23:55

TrineHG skrev:Det er virkelig et godt bud, Bertan, med både bord og tilbehør - hvis ikke jeg havde een i forvejen, havde jeg omgående slået til :-D

Trine der kan sagtens laves plads til 2 æg i bordet :-D

Og noget helt andet Fætter Weber? er det ok supplement efter du om få dage har vundet DM i Tivoli?

Hilsen
Annette

Brugeravatar

Pops
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#10 » 20. aug 2011, 08:36

Ja det er et fint tilbud... og Nibe er jo ingen omvej for mig - der bor en af mine søstre.....

Må lige se om jeg kan få skudt noget af mit grej af i en ruf så der kan blive plads (og råd) ! :-)

mvh - Per [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

mrechnagel
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#11 » 20. aug 2011, 09:41

Det er fristende med en BGE og prisen lyder super. Men jeg tror jeg nøjes med en WSM så hvis nu Pops kommer med et godt tilbud så kan Pops komme af med noget af hans udstyr i en ruf :lol:

Brugeravatar

TrineHG
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#12 » 20. aug 2011, 09:46

bertan skrev:

Trine der kan sagtens laves plads til 2 æg i bordet :-D

Og noget helt andet Fætter Weber? er det ok supplement efter du om få dage har vundet DM i Tivoli?

Hilsen
Annette

Hehehe, 2 sjæle, een tanke, for jeg tænkte det samme - min Grønne Bandit kunne da fint stå ved siden af ;-)

Hohoho, du har godtnok forventningerne iorden ang lørdag, må man sige :lol: :lol: - monstro, det går så "galt" :lol: :lol: - og Fætter Weber bliver, hvor Fætter Weber nu bor ;-) Uanset hvad :-D

Brugeravatar

Nikodk
Grillguru mester
Grillguru mester

BGE Large sælges

Indlæg#13 » 20. aug 2011, 10:15

Øv man ikke lige har penge til overs til en fed grill.
Lige den opsætning jeg drømmer om med et fedt bord
Nikolaj

Monolith Kamado
WSM57, Q300,

Emneforfatter
bertan
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#14 » 20. aug 2011, 10:38

Pops skrev:Ja det er et fint tilbud... og Nibe er jo ingen omvej for mig - der bor en af mine søstre.....

Må lige se om jeg kan få skudt noget af mit grej af i en ruf så der kan blive plads (og råd) ! :-)

mvh - Per [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]

Ja skynd dig at få solgt ud af dit Webergrej ;-)
Din søster vil sikkert også gerne ha' besøg snart :-D

Hilsen
Annette

Tilbage til "Jeg har set et godt tilbud"