Ny bund til min slicesy?

Skriv her, hvis du har set et godt tilbud du vil dele med andre...

Emneforfatter
MegaO
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Ny bund til min slicesy?

Indlæg#1 » 14. dec 2020, 06:23

Hej.
Sagen er den at bunden til min slicesy er flækket efter en tur i opvaskemaskine, fejlede ikke noget da den kom deri, så jeg aner ikke hvad der er sket.
Har haft superboksen i 9 år nu, det har altid været i opvaskemaskine efter brug, bund til slicesy samt minihakkeren.

Anyway, skal bruge en ny bund, nogen der ved hvor jeg får det? Har skrevet en mail til skiftselv, men ville lige hører herinde, om andre har fået en ny bund, af den ene eller anden grund, og hvor? :)Billede

Sendt fra min SM-N975F med Tapatalk
BGE XL + Mini
Auplex Mini
Weber Smokey Joe 37 cm. m. 2-delt JBI Støbejernsrist.
Weber OTP 57 cm. x2
Weber Q100

At grille er ikke en hobby, men en livsstil ;)

Brugeravatar

FSM
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Ny bund til min slicesy?

Indlæg#2 » 14. dec 2020, 14:21

MegaO skrev:Hej.
Sagen er den at bunden til min slicesy er flækket efter en tur i opvaskemaskine, fejlede ikke noget da den kom deri, så jeg aner ikke hvad der er sket.
Har haft superboksen i 9 år nu, det har altid været i opvaskemaskine efter brug, bund til slicesy samt minihakkeren.

Anyway, skal bruge en ny bund, nogen der ved hvor jeg får det? Har skrevet en mail til skiftselv, men ville lige hører herinde, om andre har fået en ny bund, af den ene eller anden grund, og hvor? :)Billede

Mener den er her
Vedhæftede filer
Skærmbillede (372).png
Med venlig hilsen
Flemming
(Ingrid Bergman 1915-1982)

Emneforfatter
MegaO
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: RE: Re: Ny bund til min slicesy?

Indlæg#3 » 14. dec 2020, 14:23

FSM skrev:[quote="MegaO"]Hej.

Anyway, skal bruge en ny bund, nogen der ved hvor jeg får det? Har skrevet en mail til skiftselv, men ville lige hører herinde, om andre har fået en ny bund, af den ene eller anden grund, og hvor? :)[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20201214/1f6d86f4999cfd3bf15c4b2858b5f072.jpg[/img]

Mener den er her[/quote]Jep! Tak :D

BGE XL + Mini
Auplex Mini
Weber Smokey Joe 37 cm. m. 2-delt JBI Støbejernsrist.
Weber OTP 57 cm. x2
Weber Q100

At grille er ikke en hobby, men en livsstil ;)

Tilbage til "Jeg har set et godt tilbud"