Ny gasgrill?

Skriv her, hvis du har set et godt tilbud du vil dele med andre...

Emneforfatter
xavis
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Ny gasgrill?

Indlæg#1 » 10. jul 2017, 10:38

Hejsa

Jeg er lidt ny i det her gasgrill-miljø. Vi har godt nok en lille gasgrill, som bliver brugt jævnligt, men der er kun en brænder, ingen temperaturstyring eller andre sjove ting. Vi overvejer, om vi skal kaste os ud i at investere i en lidt større grill, så det bliver nemmere at tilberede forskellige ting.

Jeg vil derfor spørge jer, om I mener, at det her en grill, der er værd at smide et par store sedler efter? https://www.foetex.dk/haveliv/grill-gri ... gne:Tilbud

På forhånd tak for hjælpen :)

CP
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Ny gasgrill?

Indlæg#2 » 10. jul 2017, 22:32

Efter min mening - nej.
Hvis du følger med herinde eller søger, vil du se at der er utrolig mange tråde om problemer med bla. varmen i Charbroil.
Jeg har både Charbroil (T46g) og Weber og er klart mest glad for Weberen.

Emneforfatter
xavis
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 11. jul 2017, 16:34

Ah, okay. Ærgerligt. Men er der så nogen, der kender til tilbud, der er værd at gå efter lige nu?

CraweN
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#4 » 11. jul 2017, 19:24

xavis skrev:Ah, okay. Ærgerligt. Men er der så nogen, der kender til tilbud, der er værd at gå efter lige nu?

Hejsa.

Det kommer jo an på hvad du mener med tilbud. Jeg vil mene at man skal slippe en 3000 - 4000 kr for at få en ordentlig gasgrill, med mindre man vil have de små weber Q2000 osv, dem har jeg dog ingen erfaring med.

Jeg købte en broil king baron 490 for ca 1 år siden til 5000 kr. Den har jeg været glad for. Før det havde jeg en dancook 2500, en billig gasgrill som rustede igennem på ingen tid.

Tilbage til "Jeg har set et godt tilbud"