TBS = God Service...

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.
Brugeravatar

Emneforfatter
Jimmy B
Rutineret medlem
Rutineret medlem

TBS = God Service...

Indlæg#1 » 27. sep 2020, 19:20

Jeg vil bare dele min glæde over at have oplevet super service :-D

Bor i Kbh og besøger blåvand på vestkysten en uges tid. Tirsdag går det op for mig at TBS jo ligger i Brørup hvilket er 50 min kørsel fra feriestedet. Derhjemme har jeg en flækket fireboks til primoen samt 2 dårlige rustne riste og defekt bundrist.
Giver Stig fra TBS et kald og hører hvad tid de lukker Lørdag (som er hjemturs dag og den eneste dag jeg kunne kigge forbi), hvortil han svarer at der er lukket. Nu kunne jeg se frem til 500kr i fragt for ny fireboks men Stig svarer så, at han kunne være i firmaet og klare den lille sag :-D

Nu har jeg så en ny fireboks, bundrist samt nogle super fede riste i rustfrit stål i min primo - så STORT tak til Stig og TBS for en kanon service .1%¤

20200927_191941.jpg
20200927_191941.jpg (231.05 KiB) Vist 730 gange
"if something is hard to do, it´s not worth doing" Homer Simpson...

Brugeravatar

John.R
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Re: TBS = God Service...

Indlæg#2 » 28. sep 2020, 06:36

Som altid rigtigt god service hos TBS, man skal lede rigtigt længe for at finde nogle med samme kundeservice :-D

Fede riste :)
Hilsen
John
————————-
Old Truckers BBQ Hjemmeside Old Truckers BBQ Facebook Old Truckers BBQ Instagram Old Truckers BBQ Youtube

KCBS Certified BBQ Judge
WBQA Certified BBQ Judge

Brugeravatar

skaal-um
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#3 » 28. sep 2020, 11:44

.1%¤ .1%¤ .1%¤
FINN

KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster

http://www.skaal-um.dk

Thrysøe
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 28. sep 2020, 20:33

[smilie=pdt_aliboronz_37.gif] Yeps

Tilbage til "Snik snak"