Jeg har bestilt en, den bliver leveret her d. 20/4-2020, har købt/bestilt den hos Bilka da den er/var billigst der.
Som i er inde på har der været lidt problemer med nogle af dem her i starten, nogle med flere fejl, andre med ingen fejl, men når alt kommer til alt virker det mest af alt som bruger fejl, bevares, software-programmet virker ikke 110% men kan nemt rettes ved updates akkurat som med software til dine programmer og hardware på din PC/MAC.
Pillesneglen er der nogle defekt af, men igen, ingen ved om det er webers fejl eller en bruger fejl i installation, om det er software osv., der er så mange ting der spiller ind, men uanset hvilke fejl (-greasfire) så prøver weber at løse det.
vedr. Greasfire så har weber nok været lige optimistiske nok med deres udtalser :-/ men igen, brug en dryp-bakke og problemet burde være så godt som væk, bevares, man kan fremprovokere en greasfire men det kan man jo med alle grille.
Den pilleslæde som ikke virker efter hensigten på EX6 har de fundet en løsning på og folk kan "bare" bestille den nye del free of charge (den org. var ikke godt nok afprøvet af weber og er bestemt en ommer)
alt i alt tror jeg at det er et lille antal WSF den er gal med ift. hvor mange de har solgt, om det er den ene eller den andens fejl finder vi aldrig ud af og så længe weber gør alt hvad de kan for at afhjælpe de "problemer" der er/har været har jeg ikke overvejet bare et sekund at annullere min order. (kan være jeg kommer på andre tanker nu hvor det er min første pillegrill

)