ANKARSRUM KØDHAKKER

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.
Brugeravatar

Emneforfatter
Henning W Pedersen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

ANKARSRUM KØDHAKKER

Indlæg#1 » 5. sep 2018, 12:59

Hej alle. Er der nogen der kender denne her ANKARSRUM Kødhaker er den noget vær at bruge penge på. Jeg skal ikke hakke de store mængder kød.

På forhånd tak
Hilsen Henning
Aabenraa

Brugeravatar

Treblach
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: ANKARSRUM KØDHAKKER

Indlæg#2 » 5. sep 2018, 13:45

Henning W Pedersen skrev:Hej alle. Er der nogen der kender denne her ANKARSRUM Kødhaker er den noget vær at bruge penge på. Jeg skal ikke hakke de store mængder kød.

På forhånd tak

Den kan du roligt købe.
/Albert
/Trebla ch [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Brugeravatar

PB Helsinge
Redaktør
Redaktør

Re: ANKARSRUM KØDHAKKER

Indlæg#3 » 5. sep 2018, 14:16

Treblach skrev: Er der nogen der kender denne her ANKARSRUM Kødhaker

Treblach skrev:Den kan du roligt købe.
.k
Enig - kun skal nævnes at som til de fleste af den slags kødhakkere er hulskiverne med lidt store huller.

Den mest anvendte hulstørrelse til hakkekød som det i forretninger er 3,5 mm. En 4 mm. hulskive giver ret grofthakket kød.
Man kan selvfølgelig hakke to gange, men da kødet ikke kan undgå at blive let opvarmet i hakningen er det ikke optimalt.

Jeg startede i sin tid med sådan en kødhakker og hakkede nogle gange ret store portioner. Fra min grossist havde jeg anskaffet mig lidt flere hulskiver i forsk. dimensioner og var ganske godt tilfreds.

PS Jeg har for øvrigt en Assistent med tilhørende hakker stående. Den har kun været brugt tre gange på kursus og står som ny.
Jeg vil i grunden gerne sælge den. Interesserede kan ringe til mig på 4011 6354.
Per - Slagter og Pølsemager
Pølsemageri behøver ikke være svært - og så er det sjovt

Tilbage til "Snik snak"