Nyt låg til primo oval xl?

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.

Emneforfatter
Dui
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Nyt låg til primo oval xl?

Indlæg#1 » 18. maj 2018, 08:47

Hej.
Mit låg er desværre gået i stykker under en flytning. Er der nogen som tilfældigvis skulle ligge inde med et? Jeg er klar over at det så ikke passer 100% på min bund, men det er bedre end ingen låg:-)
Mvh
Anders B

Weber Genises e-330 Limited Edition/ Rotisserie.

Primo Oval Xl.

Brugeravatar

Christian1986
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Nyt låg til primo oval xl?

Indlæg#2 » 18. maj 2018, 16:51

Prøv at høre TBS Grillshop, hvad de har på lager - det kan endda være, at de har et, der passer til din :-)

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#3 » 19. maj 2018, 21:16

Syntes jeg fik fortalt det kunne man ikke da de støbes i et sæt , snak med Michael fra TBS

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 19. maj 2018, 21:30

Ikke for at disse nogen eller noget, men det må da være dårlig kvalitetssikring, hvis man ikke kan lave et ens låg hver gang.

Jeg gætter på at det ikke hænger sådan sammen, da de så vidt jeg ved ikke støbes med låg og bund på samme tid.

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#5 » 20. maj 2018, 08:10

Cyberguyen skrev:Ikke for at disse nogen eller noget, men det må da være dårlig kvalitetssikring, hvis man ikke kan lave et ens låg hver gang.

Jeg gætter på at det ikke hænger sådan sammen, da de så vidt jeg ved ikke støbes med låg og bund på samme tid.

Det tror jeg du har helt ret i,for ellers er der noget der er blevet forbyttet ved fødslen af min,for den har altid lukket ret skidt :lol:
Jeg bruger bare en tyk glasfiber pakning nu,så gå det nogenlunde med og holde tæt. Har haft snakket med TBS om det et par gange og skiftet hængsel da der var rimelig meget slør i men den lukker stadig piv skævt :shock:
Mvh Jesper

Nu med BGE Mini,Kamado xl oval,Emperors Grill kamado og hjemmebygget grill til helstegt pattegris....

Lager af trækul fra www.traekul.dk/ send pb eller mail for afhentning.

Emneforfatter
Dui
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 20. maj 2018, 17:11

Jeg har snakket med Tbs, og de nye primo laves på samlebånd og er mere ens nu. De gamle modeller blev lavet i “hånden” og derved er de tilpasset hver enkelt grill sådan som jeg har forstået det.
Mvh
Anders B

Weber Genises e-330 Limited Edition/ Rotisserie.

Primo Oval Xl.

Tilbage til "Snik snak"