Er der en mulighed for at rapportere en robot?

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.

Emneforfatter
Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Er der en mulighed for at rapportere en robot?

Indlæg#1 » 13. apr 2018, 17:47

Som overskriften siger, er der en mulighed for at rapportere en bruger som man mistænker for at være en robot?

Jeg savner mulighed for at kunne rapportere en bruger og ikke bare de mange indlæg som oprettes. Samtidig ville det være rart om brugeren der blev rapporteret, blev låst indtil en administrator vurderede anmeldelsen.
Kun den der aldrig laver noget, laver aldrig fejl.

Brugeravatar

Treblach
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Er der en mulighed for at rapportere en robot?

Indlæg#2 » 13. apr 2018, 18:43

Nederst på siden er en menu "Kontakt os" mon ikke du kunne nå administratoren derfra?
/Albert
/Trebla ch [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Emneforfatter
Wetle
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#3 » 13. apr 2018, 19:14

Treblach skrev:Nederst på siden er en menu "Kontakt os" mon ikke du kunne nå administratoren derfra?

Det kunne jeg godt, men det jeg savner, er en funktion i stil med den der bruges til at rapportere et indlæg.

Jeg forestiller mig så at når en bruger er blevet rapporteret, bliver profilen låst og kan ikke længere oprette indlæg indtil en administrator enten sletter profilen og alle indlæg oprettet af den, eller ophæver spærringen. På den måde kunne vi håbe på at kunne få skovlen under folk der opretter en masse ligegyldige indlæg der intet har at gøre i dette forum.

At jeg valgte at oprette en ny tråd i stedet for at kontakte administratoren, var fordi jeg håbede at funktionen allerede fandtes, men at jeg bare ikke havde fundet den.
Kun den der aldrig laver noget, laver aldrig fejl.

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#4 » 13. apr 2018, 19:35

Man skal åbenbart ikke ha godkendt først indlæg mere? Det skulle man jo før, netop for det ikke var spam.
Det ser ud som om guruen ikke gider denne side mere...... Der sker i hvert fald ikke meget mere !
Mvh Jesper

Nu med BGE Mini,Kamado xl oval,Emperors Grill kamado og hjemmebygget grill til helstegt pattegris....

Lager af trækul fra www.traekul.dk/ send pb eller mail for afhentning.

Troelsdk
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#5 » 13. apr 2018, 21:20

Meget apropos robot :lol:

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Indlæg#6 » 13. apr 2018, 21:28

Jo man skal ;-)

Men denne gang har de på en eller anden måde fået sneget sig udenom...
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#7 » 14. apr 2018, 06:20

De har bare for nogle dage siden fået et dansk muldyr til at oprette en profil for dem.
Når de har 4-5 profiler i stilling, så fortsætter løjerne med 12 timers forskydelse fra profil til profil.
Målet er en indeksering af de store søgemaskiner med reference til inkluderet link.

De er nogle r*vhuller. . .

Tilbage til "Snik snak"