Søger en bruger herfra, der gav sin BK Regal 420 i bytte ved Jesper fra Onkel Toms

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.
Brugeravatar

Emneforfatter
scharstein
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Søger en bruger herfra, der gav sin BK Regal 420 i bytte ved Jesper fra Onkel Toms

Indlæg#1 » 10. aug 2017, 00:10

Historien kort:

Jeg købte en Broil King Regal 420 gasgrill af Jesper Thomsen (Onkel Toms Grillhytte) for 2 år siden, denne havde han fået i bytte ved salget af en BGE (mini mener Jesper).

Jesper mener at du hedder Kenn, Kennt eller lignende, men er ikke 100% sikker og du skulle dengang komme fra Viborg/Kjellerup området og købte BK Regal'en ved Homeshop i Kjellerup vistnok i 2014 eller 2015. Du har siden vist nok også købt en KEG deroppe... Jesper mener endvidere ret sikkert at du har en handikappet arm, som du ikke kan bruge.

Hvorfor søger jeg dig, da den har stået stille hen i ca. 1½ -2 måneder og i april/maj, hvor jeg gik den godt igennem fejlede den ikke noget, men nu her efter den har stået stille og ubrugt i den danske sommer, så er brænder og rammen der holder dem rustet op og der er store huller i dem.

Thomas fra homeshop vil meget gerne hjælpe mig, men det kræver en fakturakopi eller et fakturanummer samt navn og by -så derfor håber jeg meget at du vil kontakte mig, enten herinde eller på telefon 2126 3225 - hvis du ikke har faktura eller lign mere høre jeg også meget gerne fra dig, for et cirka købs tidspunkt og navn kan måske hjælpe.

Jeg håber meget at høre fra dig - eller en der ved hvem du er

På forhånd tak for hjælpen

Michael
/Michael

- if possible - BBQ it!

*** Har kul fra Traekul.dk på lager - udlevering efter aftale ***

Brugeravatar

Corvo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Re: Søger en bruger herfra, der gav sin BK Regal 420 i bytte ved Jesper fra Onkel Toms

Indlæg#2 » 10. aug 2017, 07:48

Email sendt, mvh Kent
Broil King KEG
GMG Daniel Boone Pellet Smoker
BGE Mini

Brugeravatar

Sandholm
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Søger en bruger herfra, der gav sin BK Regal 420 i bytte ved Jesper fra Onkel Toms

Indlæg#3 » 10. aug 2017, 09:42

Corvo skrev:Email sendt, mvh Kent

.1%¤ go stil! .1%¤
I skal spise kødet samme nat, stegt over Ilden...
...I må ikke spise noget deraf råt eller kogt i vand, men kun stegt over ilden...

2. Mosebog 12:-8-9

Dm-mester i pp 2017 med bbq vikings .1%¤

Brugeravatar

Emneforfatter
scharstein
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#4 » 10. aug 2017, 12:00

Fuldstændig god stil og jeg er meget taknemmelig håber at det løser min problemer.

Jeg bukker og takker
/Michael

- if possible - BBQ it!

*** Har kul fra Traekul.dk på lager - udlevering efter aftale ***

Brugeravatar

Treblach
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#5 » 10. aug 2017, 12:55

+1
:-D
/Albert
/Trebla ch [smilie=pdt_aliboronz_37.gif]

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#6 » 10. aug 2017, 14:08

Sandholm skrev:

.1%¤ go stil! .1%¤

Sådan skal det gøres .1%¤
Where there's smoke... There's laughter.

Brugeravatar

F1freakdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 10. aug 2017, 15:43

Sandholm skrev:

.1%¤ go stil! .1%¤

Helt enig!
Mvh
Steen L.

Update sept. 2017:
HotWok 12kW
Charbroil M 500 gasgrill
Weber transportabel grill
ABU røg"ovn"
Og stadig 56cm wannabee kuglegrill :)[/list]

Brugeravatar

jv31
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#8 » 10. aug 2017, 18:22

Super ;-) Nogen der ved om onkel tom kommer igang igen ? Jeg har aldrig haft problemer med hans kød 8)
Mvh Jesper

Nu med BGE Mini,Kamado xl oval,Emperors Grill kamado og hjemmebygget grill til helstegt pattegris....

Lager af trækul fra www.traekul.dk/ send pb eller mail for afhentning.

Tilbage til "Snik snak"