Problemer med indstillingen af Maverick 733

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.

Emneforfatter
HHansen
Grillguru mester
Grillguru mester

Problemer med indstillingen af Maverick 733

Indlæg#1 » 13. aug 2016, 16:27

Jeg har i et lille år haft et Maverick 733 termometer. Det virker upåklageligt, men har fra starten været meget trægt når der skal ændres på indstillingerne.

Man skal trykke på setup knappen, og så skal den blinke på "1" tallet så man kan ændre på den - om den er til kød eller grill f.eks...

Men der sker for det meste INTET når jeg trykker på den knap. Så kan man trykke 100 gange - og der sker intet.. og man kan holde den inde - og der sker intet. Og så kan man lægge den fra sig - og 4 minutter senere virker den når man trykker på setup :shock: :?:

Vil bare høre om der er andre der oplever det samme? Eller er der mon noget galt med min?
Mvh

-Helle

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: Problemer med indstillingen af Maverick 733

Indlæg#2 » 13. aug 2016, 20:26

Kan du indstille de andre ting, som kød type eller temperatur?

Brugeravatar

Swopper
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 13. aug 2016, 20:55

Syn's os' det er noget L...!!
En Sulten Mand,
Er En GAL MAND...

Primo Oval XL
Hot-Wok

Emneforfatter
HHansen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 13. aug 2016, 21:33

Cyberguyen skrev:Kan du indstille de andre ting, som kød type eller temperatur?

Nej, for jeg kommer slet ikke ind i setup funktionen... så det eneste den gør, er at bippe og skifte mellem at vise data for probe 1 og probe 2

Og så er det at pludselig når jeg har trykket noget der føles som 100 gange - så virker det perfekt. Men næste gang jeg skal bruge den er det måske galt igen.. jeg kan ikke regne med det virker..
Mvh

-Helle

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#5 » 13. aug 2016, 22:59

Så du kan ikke holde "Set" inde og efterfølgende bruge "Set" til at skifte imellem alle indstillinger?

Brugeravatar

trhdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 14. aug 2016, 09:07

Jeg har også haft lidt ala samme problemer ind imellem. Men fandt ud af at så snart der er forbindelse til sender enheden så virker det fuldt ud. .1%¤
Uanset vind og vejr, så er det grill-vejr ;)

Weber Smokey Joe
Weber 57` Performer
Weber 57´ Delux
Weber 57` Gold
Weber Smokey Mountain 37 cm.
Pro Q Smoker 47 cm
Traeger pillegrill Pro 22

Emneforfatter
HHansen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#7 » 14. aug 2016, 18:31

trhdk skrev:Jeg har også haft lidt ala samme problemer ind imellem. Men fandt ud af at så snart der er forbindelse til sender enheden så virker det fuldt ud. .1%¤

Ah -det var et godt hint, det kunne forklare at den nogen gange ikke virker og at den gør andre gange - jeg vil lige prøve at sikre mig at der er forbindelse inden jeg prøver at indstille den! :-)
Mvh

-Helle

Brugeravatar

trhdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#8 » 14. aug 2016, 20:49

HHansen skrev:
trhdk skrev:Jeg har også haft lidt ala samme problemer ind imellem. Men fandt ud af at så snart der er forbindelse til sender enheden så virker det fuldt ud. .1%¤

Ah -det var et godt hint, det kunne forklare at den nogen gange ikke virker og at den gør andre gange - jeg vil lige prøve at sikre mig at der er forbindelse inden jeg prøver at indstille den! :-)

Det er da i hvert fald forsøget værd. Jeg husker tydeligt jeg sendte grimme gloser ud i luften første gang den gjorde det. For dagen inden havde jeg nemlig brugt det uden problemer. Så her hos mig er det nu en vane at lade den få forbindelse inden jeg indstiller skidtet :mrgreen: .1%¤
Uanset vind og vejr, så er det grill-vejr ;)

Weber Smokey Joe
Weber 57` Performer
Weber 57´ Delux
Weber 57` Gold
Weber Smokey Mountain 37 cm.
Pro Q Smoker 47 cm
Traeger pillegrill Pro 22

Tilbage til "Snik snak"