Wind Diesel skrev:En brugt Witt Mycook Touch - aka . Bearnaise Robot
Den ser sgu smart ud.. Tillykke med købet.
Wind Diesel skrev:En brugt Witt Mycook Touch - aka . Bearnaise Robot
henrikc skrev:Virkelig mange nye muligheder for opskrifter, f.ex en KFC-agtig kylling uden frituren:
https://greenmountaingrills.com/recipes ... d-chicken/
Mvh H
techie skrev:Hvordan er kvaliteten af den der Green Mountain grill? Prisen virker meget lav i forhold til mange andre af samme type?
keldp skrev:Tillykke den bliver spændene at høre om.Jeg har købt Genius Pro Beef Grill Infrarød grill i forgårs.
techie skrev:keldp skrev:Tillykke den bliver spændene at høre om.Jeg har købt Genius Pro Beef Grill Infrarød grill i forgårs.
Takker. Jeg så godt den var på tilbud den anden dag og overvejede den godt - men faldt alligevel for at kunne stege 2 bøffer samtidigt og så kunne jeg klemme lidt ekstra rabat ud via en indkøbsordning som Bauhaus var medlem af.
MartinErbæk skrev:har købt denne fine pizza ovn Uunni 3 er der nogle her der har erfaring med den
keldp skrev:Ja jeg ville også gerne have til to bøffer men det går nok det jo ikke mange minutter de skal have det er ihvertfald rigtig god kvalitet.
Thrysøe skrev:Undskyld, men er det så egentlig ikke spild af penge, da det sagtens kan lade sig gøre på en kamado på fuld tryk.?? Dette var ikke for at være ubehøvlet..
Thrysøe skrev:Undskyld, men er det så egentlig ikke spild af penge, da det sagtens kan lade sig gøre på en kamado på fuld tryk.?? Dette var ikke for at være ubehøvlet..
Brisse skrev:Købte denne badboy forleden. Bliver spændende at eksperimentere med
Fuglsang skrev:Hej Techie
Hvad koster sådan en fætter?
Bålpladsen i sommerhuset kigger misunderligt til
prorege skrev:BGE trolley![]()
techie skrev:Dangrill Power Burner Dobbelt
Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster