sandaa skrev:Hej forum
Efter en tur i USA, hvor jeg kørte rundt med familien, blev det til et besøg hos bbqguru’s kontor og butik i Warminster.
Jeg hentede en CyberQ cloud med hjem, og har nu prøvet den 3 gange. Den holder temperaturen som ønsket så det er nemt at ramme temp især når jeg har en tendens til at glemme at jeg har startet kamadoen, og ind imellem kommer ud til den hvor den er blevet alt for varm.
Dog skal det siges at jeg nød godt af min IT baggrund, idet den drillede en del ved opsætning til cloud, og deres vejledning ikke bare virkede.
Mvh
Thomas
Jimmy B skrev:Jeg er lige blevet forkælet af konen som gav mig dette sæt som en tidlig fødselsdagsgave![]()
![]()
https://www.gastrotools.dk/collections/ ... -komplette
nunni skrev:Tillykke med fødselsdagen
Du må have været en dejlig dreng med så lækker en gave
F1freakdk skrev:
Lækkert! Tillykke med det og med dagen, når den engang kommer
nunni skrev:Tillykke med fødselsdagen
prause skrev:nunni skrev:Tillykke med fødselsdagen
+1 herfra
JCL7000 skrev:Nu er det godt nok ikke lige idag det er købt.. Men når nu der er skarpe sager på bordet så vil jeg da lige vise min seneste investering i den retning![]()
En 27cm Yaxell gou101 er købt som en gave fra mig til mig i forbindelse med jeg afsluttede uddannelse i januar![]()
Lillesøsteren på 20cm købte jeg for et par år tilbage, og det er simpelthen et fantastisk stykke værktøjog så kunne jeg ikke leve uden den store.. Nok mest pga. "Gear faktoren"
har endnu ikke fået brugt den store så meget da køkkenbordet i min lille studielejlighed er så smalt at jeg med jævne mellemrum prikker spidsen ind i væggen når jeg hakker med den.
nicolai.k skrev:Så måtte jeg i gang med og skifte de 25 år gamle obh knive ud . Starter med disse to yaxel ran
MiNo skrev:Altså, jeg synes også de ser lækre ud - men jeg vil dårlig bruge dem af frygt for at skade dem. Altså til den pris....
Bliver de brugt dagligt - de der super fancy knive, eller har i nogle 'almindelig' til hverdagsbrug?
Cyberguyen skrev:
Dem som gennemlyser vores baggage må indimellem opleve nogle mærkelige ting, som folk slæber med![]()
MiNo skrev:#1673 Den dag de kan printe en kopi af sig selv, så køber jeg en 3D printer
steenj skrev:Jeg har fundet nogle 8mm ege træpiller jeg skal prøve.
bskaarup skrev:steenj skrev:Jeg har fundet nogle 8mm ege træpiller jeg skal prøve.
Spændende! Hvor kan du købe mindre end en hel palle/bigbag? Pt. giver jeg kr. 140 for 9 kg i Bauhaus.
bskaarup skrev:steenj skrev:Jeg har fundet nogle 8mm ege træpiller jeg skal prøve.
Spændende! Hvor kan du købe mindre end en hel palle/bigbag? Pt. giver jeg kr. 140 for 9 kg i Bauhaus.
steenj skrev:Jeg har fundet nogle 8mm ege træpiller jeg skal prøve.
De er beregnet til pillefyr men er lavet at rent egetræ uden tilsætningsstoffer.
Prisen er naturligvis kun en tredjedel af hvad grill piller koster og jeg forventer at de brænder længere tid.
ferr31 skrev:Er der nogen der har prøvet med alm. træpiller ?
"Softwood pellets. You can use softwood, however, you may find that you burn through the pellets at a much faster rate. Softwood pellets also have a higher moisture content which may not get Uuni up to optimum temperatures. "
steenj skrev:bskaarup skrev:steenj skrev:Jeg har fundet nogle 8mm ege træpiller jeg skal prøve.
https://www.hjaltelin.dk/shop/frontpage.html
Det ligger i Kolding og de har lovet mig at jeg kan købe én sæk ad gangen (15 kg).
Spørg efter slowburn 8 mm eg, men de får dem først hjem igen næste uge.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster