Tror dog ikke den får lov til at stå fremme med de andre

Bubbipapa skrev:Familien er komplet, fik endelig en Magimix
Tror dog ikke den får lov til at stå fremme med de andre
Wetle skrev:Ja det kan godt blive dyrt at komme ind i real, men også lidt sjovt at se noget andet end de klassiske grænsekiosker.
NeuroBrain skrev:Har du fundet andre piller end de "originale" ?
Prisen på piller afholder mig fra at købe en pillegrill
Hansenbryg skrev:Venter bare på godt vejr så der kan komme gang i kebab grillen.
scharstein skrev:Var lige ved morbror og hente en 1/2 øko kalv med god opvækst
Treblach skrev:Det ser godt ud, men hvor finder man lige sådan en morbror.
Gastro Rookie skrev:[quote="scharstein"]Var lige ved morbror og hente en 1/2 øko kalv med god opvækst
Vinther skrev:Glæder mig
Vinther skrev:Glæder mig
Treblach skrev:Jeg er også glad for LooftLighteren, blot skal man passe på ikke at optænde for lodret, da man nemt får en nedadgående forbrænding af kullene. Jeg bygger en lille forhøjning og tænder næsten vandret.
Cyberguyen skrev:Treblach skrev:Jeg er også glad for LooftLighteren, blot skal man passe på ikke at optænde for lodret, da man nemt får en nedadgående forbrænding af kullene. Jeg bygger en lille forhøjning og tænder næsten vandret.
Men kullene vælter da indover hinanden?
Jeg synes ikke at have problemer med at tænde lodret, de ubrændte kul falder altid sammen nedover dem med gløder og så tænder de automatisk.
Jeg kender godt til Kina syndromet, men har aldrig oplevet det i min Kamado, jeg tænder dog altid mindst 2 steder og ofte 3.
Dadski skrev:Naboen havde fødselsdag idag, så jeg havde også købt en lille ting til mig selv. Valget faldt på en Green Mountain Grill, Daniel Boone med Wifi, fordi jeg godt kan lide ideen om selv at firmware opdatere min grill. Man er jo ikke gammel IT-nørd for ingenting. Efter en enkelt tilberedning, styret af GMG app'en på min iPhone, kan jeg bare sige en ting, - det er tæt på snyd!
Dadski skrev:Naboen havde fødselsdag idag, så jeg havde også købt en lille ting til mig selv. Valget faldt på en Green Mountain Grill, Daniel Boone med Wifi, fordi jeg godt kan lide ideen om selv at firmware opdatere min grill. Man er jo ikke gammel IT-nørd for ingenting. Efter en enkelt tilberedning, styret af GMG app'en på min iPhone, kan jeg bare sige en ting, - det er tæt på snyd!
Springer skrev:[quote="Dadski"]Naboen havde fødselsdag idag, så jeg havde også købt en lille ting til mig selv. Valget faldt på en Green Mountain Grill, Daniel Boone med Wifi, fordi jeg godt kan lide ideen om selv at firmware opdatere min grill. Man er jo ikke gammel IT-nørd for ingenting. Efter en enkelt tilberedning, styret af GMG app'en på min iPhone, kan jeg bare sige en ting, - det er tæt på snyd!
prause skrev:Til at bedre min nattesøvn.
prause skrev:Til at bedre min nattesøvn.
Sandholm skrev:prause skrev:Til at bedre min nattesøvn.
Er det ikke snyd?
skaal-um skrev:Og hvad er så det...
Brugere der læser dette forum: jakobv84 og 25 gæster