Se hvad jeg har købt idag....

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.

sandaa
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Re: Se hvad jeg har købt idag....

Indlæg#1651 » 8. aug 2018, 11:25

Hej forum

Efter en tur i USA, hvor jeg kørte rundt med familien, blev det til et besøg hos bbqguru’s kontor og butik i Warminster.

Jeg hentede en CyberQ cloud med hjem, og har nu prøvet den 3 gange. Den holder temperaturen som ønsket så det er nemt at ramme temp især når jeg har en tendens til at glemme at jeg har startet kamadoen, og ind imellem kommer ud til den hvor den er blevet alt for varm.

Dog skal det siges at jeg nød godt af min IT baggrund, idet den drillede en del ved opsætning til cloud, og deres vejledning ikke bare virkede.
Mvh

Thomas
Thomas
Den glade ejer af
Primo oval XL 2013
Kamado Joe Jr.
CyberQ Cloud

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#1652 » 9. aug 2018, 17:33

sandaa skrev:Hej forum

Efter en tur i USA, hvor jeg kørte rundt med familien, blev det til et besøg hos bbqguru’s kontor og butik i Warminster.

Jeg hentede en CyberQ cloud med hjem, og har nu prøvet den 3 gange. Den holder temperaturen som ønsket så det er nemt at ramme temp især når jeg har en tendens til at glemme at jeg har startet kamadoen, og ind imellem kommer ud til den hvor den er blevet alt for varm.

Dog skal det siges at jeg nød godt af min IT baggrund, idet den drillede en del ved opsætning til cloud, og deres vejledning ikke bare virkede.
Mvh

Thomas

Godt at høre, velkommen i rollen som cyberQ guru ;-)
Where there's smoke... There's laughter.

Brugeravatar

F1freakdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#1653 » 10. aug 2018, 17:05

Okay... det her er ikke det vildeste, ej heller det dyreste, og slet ikke noget imponerende indkøb...

MEN når Bilka har 75% tilbud på Charbroil tilbehør, Så kunne jeg ikke dy mig for at købe lidt "til lageret" - Lageret indeholder i forvejen en del "reservedele" såsom spray til overfladen, grillbørster, dækplader til brændere osv osv. Nu altså også grillhandsker og en lampe til håndtaget.

Handskerne og forklædet koster - på tilbud - 37,25 kr. Det er latterligt billigt for en ruskinds og isoleret handske. Som tilmed går lidt op af armen og man derfor ikke brænder sig når låget løftes og skal holdes mens man roder med maden.

De "gamle" handsker er ved at være lidt snaskede, og ved egentlig ikke om de kan vaskes. Så nu har jeg liget til et stykke tid med handsker :mrgreen: Lampen er også som reserve. Den jeg har, har fået lidt vel med varme, så det er kun et spørgsmål om tid før den skal skiftes ud.

20180810_092036.jpg
20180810_092036.jpg (113.48 KiB) Vist 58 gange
Mvh
Steen L.

Update sept. 2017:
HotWok 12kW
Charbroil M 500 gasgrill
Weber transportabel grill
ABU røg"ovn"
Og stadig 56cm wannabee kuglegrill :)[/list]

Tilbage til "Snik snak"