ingen fysisk billede men et imaginært

Indsend fotos af dit kære kæledyr...
Brugeravatar

Emneforfatter
michael1980
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

ingen fysisk billede men et imaginært

Indlæg#1 » 17. aug 2013, 08:42

her i huset var jeg førhen grillcheffen, men den plads er nu overtaget af et hunkønsvæsen. Ja iI læste rigtig, men ikke et hvilket som helst hunkønsvæsen. en dejlig sød og drøncharmerende pomsepige.

i starten når jeg grillde synes den lille bandit jo det var skønt at være med og hun var så sød, så jeg lavede altid en lille bøfeller stykke pølse etc til hende. nu om dage, ja der er hun grillchefen. hun vogter fornagrillen når jeg lige er i køkkenet og fikse tilbehøret og sådan. idag skal vi have pp (pulled pork) og hun var med under optændingen og nu igen, da vi ligge tjekede temp.

jeg går ud og konstaterer der er for meget varme og linder på låget for at se hvordan det ser ud med kullene, for så at vurdere de vist er ok og nøjes derfor med at lukke mit topspjæld næsten til. jeg vil ind igen, men så står hun jo der og undrer sig.

kan det virkelig passe at man kun løfter på låget skruer på spjældet og går ind igen??? ingen prøvesmagning ingen huttigt stegte pølser eller noget???

skal lige tilføjes at hun ofte tager grilvagten mens jeg laver tilbehør i køkkenet og der er hun ikke bleg for lige at bjæffe af mig at jeg godt kan se at få rø... med mig ud og tjekke grillen. hun er i sandhed blevet grillchefen og mig den lille stakkels assistent der jages rundt.

her til morgen tror jeg vi fandt frem til at rigtig grilning er tyndtskåret kød, som tilberede ved høj varme. vupti side 1 er færdig og vupti side 2 er færdig og så servere det. alt der der fis med pp og lignende er totalt opreklameret.

hun er sgu en sød og dejlig lille (fars) grillhund .1%¤ :lol:
DANCOOK KULGRILL Ø 58CM
CHARBROIL CB500 GASGRILL MED 4 BRÆNDERE
Q100

Tilbage til "Vis mig dit kæledyr..."