udekøkken med 6-8 siddepladser

Interessant information til alle med hus og have

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

udekøkken med 6-8 siddepladser

Indlæg#1 » 18. aug 2006, 15:44

Jeg har været ude og kigge lidt på andres idéer vedr. en pavilion grillhytte.
Jeg havde bestilt en 6 kantet 4m pavilion ved teknisk skole, men de har omstruktureret så der er lange ventetider endnu og derfor har jeg besluttet mig for at bygge en selv.

Jeg spurgte mig så lidt omkring, og et par stykker har været så venlige at fremvise deres projekt som jeg har taget lidt billeder af.

her er lidt fra det første besøg. Manden har selv lavet alt, pånær at brænde tagpap på.

Det var noget af den flotteste pavilion, terrasse, have jeg har set til dato.
Jeg har også billeder fra besøg nr. 2, men har lidt travlt så det må vente lidt.

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede Billede
JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Brugeravatar

donjensen
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#2 » 18. aug 2006, 19:18

Er ikke så vild med inretningen, men wow hvor er den ellers flot.
2012 Weber Genesis S-330 med rotisseri

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#3 » 18. aug 2006, 19:35

donjensen skrev:Er ikke så vild med inretningen, men wow hvor er den ellers flot.

Jeg er måske heller ikke vildt betaget af selve indretningen, men "hytten" i sig selv syntes jeg er rigtig flot.

Donjensen; kom med et forslag til hvordan du syntes den kunne indrettes optimalt. (fra min tråd fra hifi4all.dk ved du sikkert jeg foretrækker en fiks og færdig tegning før jeg går i gang) så kom med det bedste bud hvordan du/i ville lave det.
Billede Billede

JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Brugeravatar

donjensen
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#4 » 18. aug 2006, 20:46

jbi skrev:
Donjensen; kom med et forslag til hvordan du syntes den kunne indrettes optimalt. (fra min tråd fra hifi4all.dk ved du sikkert jeg foretrækker en fiks og færdig tegning før jeg går i gang) så kom med det bedste bud hvordan du/i ville lave det.

Hvad er det lige for en tråd.....jeg ved vist ikke hvem du er på hifi4all.
2012 Weber Genesis S-330 med rotisseri

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#5 » 18. aug 2006, 21:03

donjensen skrev:
jbi skrev:

Hvad er det lige for en tråd.....jeg ved vist ikke hvem du er på hifi4all.

sorry... det er også mest i vintermånederne jeg opdaterer den. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_post ... 18649&PN=8

kom gerne med forslag til hvordan den skal indrettes.
Billede Billede

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#6 » 19. aug 2006, 14:08

og her er lidt billeder af den anden jeg var ude at se.
6 kantet muret pavilion, med 6 kantet bord, samt 6 kantet grill i midten, og en stor 6 kantet rustfri emhætte, ejeren er nok glad for 6..:roll:

lig mærke til gulvet, det var utrolig flot.

Billede

Billede :roll:
Billede Billede

Tonight
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#7 » 21. aug 2006, 15:33

Imponerende.

Min Harald Nyborg 89.- kroners pavillon blegner ved siden af :P

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#8 » 21. aug 2006, 17:48

Tonight skrev:Imponerende.

Min Harald Nyborg 89.- kroners pavillon blegner ved siden af :P

det gør min, eller rettere mine også... jeg har efterfånden købt 8-10 pavilioner igennem de seneste år, nu skal der sq laves en der kan holde til en dansk kraftig efterårs storm !!
Billede Billede

missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#9 » 28. aug 2006, 13:06

Øv øv..... Kan ikke se jeres billeder. Føler mig udenfor!

[smilie=bluecolorz5_pdt_14.gif]
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

Emneforfatter
JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#10 » 28. aug 2006, 13:17

missmus skrev:Øv øv..... Kan ikke se jeres billeder. Føler mig udenfor!

de ser sådan ud....den murede er da flot, men det er jo næsten et helt sommerhus og ikke lige det jeg er interesseret i, så
det bliver noget lign den anden i træ.

Billede

Billede
Billede Billede

missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#11 » 28. aug 2006, 17:19

WOW, tankerne falder på en børneudsendelse der engang kørte med en prins, hvor Thomas Winding var fortæller, og det hele foregik ved et "slotsagtigt palæ" i en eller anden stor have. (Var den mon dyrehaven????) Hvis det hjælper på hukommelsen var blyantsmanden med, tror det var Aske i forklædning, FØR Bamse og kylling...
Den murede er smuk! Men jeg giver dig ret! Det er for voldsomt!

Her på fyn, rettere i Gelsted er der et lille sted hvor de laver 6- kantede pavillioner, i alle størrelser. Skal jeg undersøge et nr. og sende en pb til dig, for jeg tror ikke de er så avancrede de har en hjemmeside.

missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

hansen
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#12 » 29. aug 2006, 11:47

Den ville nok gøre sig i hjørnet af en stor park, men den er for voldsom til vores lille villahave, men enig i, at den er flot.
Med venlig hilsen

hansen

Tilbage til "Hus og have"