Så er foråret for alvor kommet...

Interessant information til alle med hus og have
Brugeravatar

Emneforfatter
Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Så er foråret for alvor kommet...

Indlæg#1 » 20. apr 2008, 09:17

Billede

Vores første forår som haveejere...

Vi nyder at vores kæmpe æbletræ vi købte i efteråret (3,5 meter højt) har overlevet al den vand der væltede ned i efteråret og hele vinteren.

Nu står det grønt og flot.

Billede

Når man har have er det de mindste projekter der ligepludselig har taget en hel dag :shock:

Som f.eks igår hvor vi ville plante lidt stenhøjsplanter i vores stensætning/støttemur der blev lavet i efteråret.

Før så der således ud:

Billede

- Nu er der i det mindste plantet en liguster-hæk til at skærme af mod de andre naboer i det nye kvarter.

Billede

Blå planter

Billede

Hvide planter

Billede

Røde planter

- 36 ialt blev sat i jorden. Vi plantede dem dobbelt, så vi meget snart har nogle flotte "puder" der gror ned af stensætningen.

Jeg havde ALDRIG troet at jeg ville blive så vild med at have en have...!

Brugeravatar

Chefen
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Re: Så er foråret for alvor kommet...

Indlæg#2 » 20. apr 2008, 09:23

grillguru skrev:Jeg havde ALDRIG troet at jeg ville blive så vild med at have en have...!

Glæd dig ligeså længe det varer........om en måned ser den sådan ud, medmindre du bruger 3 timer om dagen hver dag i ugen......

Billede

Kun en tåbe fryger ej haven..... :evil: :evil:
Anders

Mor Birthe
Deaktiveret bruger

Indlæg#3 » 20. apr 2008, 09:30

Det bliver da dejligt for jer :D

Men en have skal efter min mening være let, at holde og jeg går i øjeblikket og overvejer om min skal laves om - så der bliver mere græsplæne - ingen staudebede - men i stedet højbede som jeg så lettere kan holde .

Det bliver et kæmpeprojekt - men regner med, at alle mine knejter vil hjælpe til. :lol: :lol: :lol:

Så kan det være jeg laver god grillmad til dem som tak for hjælpen. :wink:
Mor Birthe
(Deaktiveret efter eget ønske 18.11.2008)

Tilbage til "Hus og have"