Jubii!!

Interessant information til alle med hus og have

Emneforfatter
Gitts
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Jubii!!

Indlæg#1 » 15. jul 2006, 17:58

Vil lige dele med Jer, at vi i går fik den endelige byggetilladelse til vores drømmehus!

Orv, hvor bliver det bare spændende at komme i gang - men det bliver nok først til foråret.

Glæder mig bare vild og tosset [smilie=bluecolorz5_pdt_18.gif]
Gitts

Nu tilbage ved grillen igen!

PiaR
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#2 » 16. jul 2006, 00:56

Tillykke :)

Hvad skal I bygge for et hus?
mvh PiaR

Billede
Grill: Go Anywhere, grøn OTG 57, sort Limited OTG 57, Ranch Kettle, Q200 samt sort Limited Q320
www.weberudlejning.dk

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

.

Indlæg#3 » 16. jul 2006, 09:09

Hej Gitts

Man må sige, at vi begge er i samme båd. Vi kan næsten ikke vente til 30.03.2007 kl. 12.00 hvor vi får vores nøgler.

Vi har nu endelig godkendt tegningerne af vores hus, ligesom ALLE materialer er valgt: Køkken, hvidevarer, skabe, døre, vinduer, terrasser, klinker, lofter m.v. Og det sjove er, at IKKE EN ENESTE gang har Bettina og jeg været uenige om valgene. Pudsigt.

Det blev til:

- Køkken med halvmur
- 2 børneværelser
- 1 kontor
- 1 forældresoveværelse med påklædningsafdeling
- 2 badeværelser
- 1 stue
- 1 allrum
- 1 entre/bryggers
m.m.

Her er så vores endelige tegning:

Billede

- Og naturligvis 2 terrasser (ikke med på tegningerne) til vores udendørsaktiviteter. Der er også lagt el og vand derud, så kan i jo gætte hvad vi har planer om...?

Gitts, har du nogle tegninger?
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Tarbensen
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#4 » 16. jul 2006, 14:38

Tillykke med det :D

Må indrømme man nogen gange når man står med nedfalden puds, sprængte rør, hul i taget og rotter på loftet overvejer om man skulle have bygget selv :roll:
Tina

Emneforfatter
Gitts
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 16. jul 2006, 15:07

Jeg har ikke nogle af de endelige tegninger på min PC, men her er den oprindelige skitse vi selv lavede - og huset bliver stort set som skitsen :)
Beklager den dårlige kvalitet, skal nok se om ikke jeg kan få lagt de rigtige tegninger ind én af dagene.....

Vi har endnu ikke bestemt det indvendige, men er ret enige om stilen - dog er der stadig ting der er til "forhandling" :lol:

Vi får en stor overdækket terrasse mod øst og har snakket om en terrasse eller pavilion mod vest.

Billede
Gitts

Nu tilbage ved grillen igen!

Tilbage til "Hus og have"