ikke mere grillmad i haven

Interessant information til alle med hus og have
Brugeravatar

Emneforfatter
jørgen
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

ikke mere grillmad i haven

Indlæg#1 » 21. jan 2008, 11:57

ja så skete det som er sket for mange andre. huset er røget på tvangs auktion og solgt idag. så der bliver nok ikke nogen grill retter i haven til sommer, for man får jo nok ikke lov til at blive boende ret lang tid endnu.

Jeg vil følge med i hvad der sker herinde på forummet, og så se om det evt,.kan lade sig gøre at noget der ligner i en ovn eller sådan.

hilsen fra en lidt deprimeret tidligere hus ejer.
jørgen
otg 57 - premium 57-wok indsats - bagesten - stege indsats og godt humør

Brugeravatar

holmer
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#2 » 21. jan 2008, 12:03

Jamen dog Jørgen. Det var skis'me da dårlig nyt. Ja, det er sket for mange andre og vil ske for endnu flere. Det er bare en ringe trøst når du står i situationen. :cry:

Men, op med humøret, når det lige har fået lov at passere.
Jeg har "grillet" i min pejs i stuen og JBI brækkede fliser op på Malta. Vi skal nok finde en måde du kan grille på. 8) Vi laver evt. em tråd om alternativ grill.

De bedste ønsker og held og lykke. Og vi er jo stadig lige her, hvis du har behov for at læsse lidt af i ny og næ. :wink:

mvh
.../holmer

Mor Birthe
Deaktiveret bruger

Indlæg#3 » 21. jan 2008, 14:42

UHA DA det er ikke en sjov situation at stå i :cry: - jeg tænker meget på dig og familien :) - din grill eller grill's er vel ikke røget med :?: Skriv endelig hvis du skal læsse af i denne her situation ;-)
Mor Birthe
(Deaktiveret efter eget ønske 18.11.2008)

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#4 » 21. jan 2008, 16:18

Hej Jørgen
AV!!!! det gør mig rigtigt ondt at i er havnet i den situation, men håber at i kommer ud med lidt skind på næsen i den anden ende, men håber da at i kommer til at sted hvor det bliver muligt for jer ar bruge grillen.
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen
http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

Brugeravatar

jetlar
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#5 » 21. jan 2008, 16:34

Det gør mig ondt at høre, håber humøret bliver bedre når sommeren nærmer sig, og husk: en ægte grillnørd finder altid på råd :wink: alt godt i fremtiden herfra :!:
mvh. Lars

2 stk. OTG 57, jbi mini forlænger og Juleforlænger m/adapter, termometer und den ganzen molevitten - samt en Primo Kamado Oval Junior

Brugeravatar

larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#6 » 21. jan 2008, 16:53

Hej Jørgen....
det gør mig ondt på dine/jeres vegne, tror desværre at der er mange der sidder i den situation i øjeblikket ikke at det hjælper dig..... mine bedste ønsker for din/jeres fremtid..
Lars
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
lukket grill til pattesvin
1x1,5mtr. åben grill

Brugeravatar

holmer
>2000 indlæg
>2000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#7 » 21. jan 2008, 17:20

Hov Jørgen, tænkte lige på. Hvad med noget kolonihave, hvis alt andet kikser? Er det ikke en mulighed i jeres område? Og hvis der er ventelister og andet, så er det bare at fordrive de mørker tanker med noget positivt til fremtiden og få søgt i en hulens fart. Vi har jo også en haveafdeling herinde. :wink:

Bare en ide.
.../holmer

junior5
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#8 » 21. jan 2008, 17:37

Hej Jørgen det gør mig ondt, at i mister huset.. Selvom det gør ondt så husk det er dog kun en materiel ting.. I har jo stadigvæk familien/hinanden.
Kommer i en lejlighed, er muligheden at købe en billig campingvogn, på campingpladser må man grille.
junior5

Q 200
Smokey joe
One-Touch Gold 57 cm
Patton gasgrill

Brugeravatar

kamado
Redaktør
Redaktør

Indlæg#9 » 21. jan 2008, 17:46

Det var meget hårdt for jer, som de andre her siger, skriv her alt hvad
du kan, og anskaf dig hurtigst muligt en smokey Joe! Det er lige før jeg tror vi
kunne splejse om en smokey joe til dig, hvad siger i andre--? og jeg 'gir
en gang usa krydderier

FnkyFrank
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#10 » 21. jan 2008, 17:53

Hej Jørgen.

Det var skisme noget skidt!

Håber i kommer ud af det med skindet nogenlunde på næsen.

Jeg kan varmt tilslutte mig Jonior5's forslag om en campingvogn. Købte sidste vinter en brugt campingvogn og har haft den stående som fastliggervogn. Er slet ikke i tvivl om at jeg sælger huset når ungerne flytter hjemmefra. Campinglivet er bare pragtfuldt og slet ikke så "fritidssæt" agtigt som man skulle tro.

Op på hesten!

:-)
Mvh Frank, Bornholm
Weber Platinum 57, One Touch Silver 57, Go Anywhere, Q100, Q300

Brugeravatar

jetlar
>2000 indlæg
>2000 indlæg

Indlæg#11 » 21. jan 2008, 18:14

kamado skrev:Det var meget hårdt for jer, som de andre her siger, skriv her alt hvad
du kan, og anskaf dig hurtigst muligt en smokey Joe! Det er lige før jeg tror vi
kunne splejse om en smokey joe til dig, hvad siger i andre--? og jeg 'gir
en gang usa krydderier

... er med på den med smokey joe, men mon ikke Jørgen har sin grill endnu :?: ... og der findes heldigvis også lejligheder med have :wink: ...hvad skal man snart sige for at trøste :?
mvh. Lars

2 stk. OTG 57, jbi mini forlænger og Juleforlænger m/adapter, termometer und den ganzen molevitten - samt en Primo Kamado Oval Junior

Brugeravatar

aprilia
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#12 » 21. jan 2008, 18:36

Kolonihaver koster multi meget her i Københavnsområdet, men campinvogn bakker jeg helt op om. Det er en rigtig god idé. Solgte mit sommerhus for 3 år siden. Alt for meget arbejde og ingen tid til at hygge. Er nu fastligger 15km fra Kbh og nyder fritiden med grill og hygge.
Mvh Søren
Husk: Mange vil gerne lægge år til deres liv,
men det er faktisk mere vigtigt at lægge liv til årene.

Mor Birthe
Deaktiveret bruger

Indlæg#13 » 21. jan 2008, 18:40

Fastligger Campingvogn kan jeg også gå ind for - men mon ikke man også skal have et sted at være - i nærheden af ens netværk?
Og ja en smokey Joe kunne være en god ide - eller en lille BabyQ så man ikke helt glemmer det, at grille.

Jørgen, jeg er sikker på. at vi er rigtig mange herinde, der føler med dig og familien - skriv endelig hvis der er mere du vil have lettet af....i denne her situation....
Mor Birthe

(Deaktiveret efter eget ønske 18.11.2008)

JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#14 » 21. jan 2008, 19:16

kamado skrev:Det er lige før jeg tror vi
kunne splejse om en smokey joe til dig, hvad siger i andre--?

Jeg har altid sagt nej til at lave forlængere til andet end 57éren, men... jeg vil gøre en undtagelse, og sponsere en forlænger med låge til en smokey joe hvis kamado får samlet ind til en sådan.

Det er trist når det ender på den måde, og de sidste mange måneder er det frie marked jo ikke just steget, så situationen kan være svær uanset hvad dine forhold skyldes.

tag det med et smil, nu er du da fri for at slå græs og luge ukrudt :D
Billede Billede
JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Brugeravatar

Ludvigsen
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#15 » 21. jan 2008, 19:26

Hej Jørgen
En meget ulykkelig sitiuation i er havnet i, håber i kommer oven på igen, og starter forfra.

Kan helt klart tilslutte mig Kamando`s foreslag
De bedste hilsner
Ludvigsen

3 urtepotter, en fiskestang, masser af ukrudt mellem fliserne, 2 rustne baljer, 1 tom ølkasse, 5 mursten. 1 raket-afyrings-rampe

tom
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#16 » 21. jan 2008, 19:56

Det gør mig ondt at høre. Det er en meget ulykkelig sitiuation at have i.
Håber I kommeer godt igennem det.
Er med på Kamados forslag.

Tom

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#17 » 21. jan 2008, 19:59

Dammmm jeg vil se en JBI forlænger med låge til en smokey joe, så selvf. er jeg med på kamados ide, men hvordan gør vi lige ??. En pm til Kamado????
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen
http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#18 » 21. jan 2008, 20:48

mtl skrev:Dammmm jeg vil se en JBI forlænger med låge til en smokey joe, så selvf. er jeg med på kamados ide, men hvordan gør vi lige ??. En pm til Kamado????

tja.. hvis alle brugere på WG overførte Kr. 500,- til jørgen, kunne han formentlig købe huset tilbage igen :D 1,5 mill.
Billede Billede

JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

Brugeravatar

Emneforfatter
jørgen
>1000 indlæg
>1000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#19 » 22. jan 2008, 06:11

tusind tak for støtten, men livet går jo videre og jeg ved vi nok skal klare den, det bliver nok bare uden en grill ( man må jo ikke grille de fleste steder på en altan eller sådan ), jeg har fået tilsagn fra nogle af vores venner om at mine 2 weber kan komme i pleje familie hos dem ( opmagasineret på deres landmands sted ) - så kan jeg jog grille der ind i mellem.
Men lige her og nu er det svært at se lyst på det, men det kommer jo nok.

hilsen fra A menesket ( oppe kl 0400 på en fridag )
jørgen
otg 57 - premium 57-wok indsats - bagesten - stege indsats og godt humør

FnkyFrank
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#20 » 22. jan 2008, 07:18

Morn Jørgen.

Du er godt nok tidligt oppe :-)

Er du sikker på du ikke må have en gasgrill på terrassen?
Mvh Frank, Bornholm

Weber Platinum 57, One Touch Silver 57, Go Anywhere, Q100, Q300

mwesth
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#21 » 22. jan 2008, 07:34

Prøv at se http://www.weberklubben.dk/inspiration/ ... _2007.aspx
Ellers kan man vel altid klemme en Q120 ind (-:
*** Morten ***
Weber Q300, Smokey Mountain Cooker, Go-Anywhere, Performer Touch'n'Go og 350 kg betongrill

Tilbage til "Hus og have"