Udekøkken!

Interessant information til alle med hus og have

Emneforfatter
Aabenhus
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Udekøkken!

Indlæg#1 » 22. jun 2006, 19:57

Jeg vil sq til og lave mig et lille udekøkken på terassen.
En bordplade hvori jeg skal have 57´eren nedsænket. Jeg har set flere billeder hvor det er lavet, men kan ikke rigtigt gennemskue det alligevel.
Bordet skal være af træ og hvad gør man så med varmen fra weberen, vil den ikke antænde bordpladen hvis den bare er monteret direkte der i??
Kan man lave et eller andet afstandshalløj eller hvad gør man??

Håber at der er nogen som selv har prøvet!

Mvh. Aabenhus

Olbaid
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#2 » 22. jun 2006, 20:12

Hejsa

der er dialog omkring udekøkken her: http://www.grillguru.dk/forum/viewtopic.php?t=201

Måske kan du finde hvad du skal bruge der?

Mvh/Erik

JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#3 » 22. jun 2006, 20:58

ellers kan du gøre som jeg, ring til teknisk skole i randers, Hadsten, eller Århus og reserver en 6 kantet træ pavilion. Man skal kun betale for materialerne - ingen timeløn. Jeg håber at modtage min i august/september hvor den så skal modificeres til et lækkert udekøkken.

missmus
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#4 » 23. jun 2006, 09:38

Halløjsa.. Smart at tage fat i teknisk skole....
Mit udendørs køkken er lavet i en del af garagen, som ligger meget tæt på huset! Det er ikke pokkers stort, men det indeholder det det skal: Bordplade/ med vask til rengøring af grønsager, kogeplader, og naturligvis weberen. Jeg opgav tanken om at lægge den i en bordplade, for jeg vil gerne have en til, grill altså, og så fandt jeg ud af, at for det var plads til lågholdere etc. kunne de ikke komme i en bordplade(der ville blive alt for lidt udenomstræ) Så den løsning jeg vil vælge er flg.: Jeg vil placere to vandrør parallet og fastgøre to platinummer på rørene...Og så måske have et eller andet mellem grillerne, men det bliver ikke meget, for som sagt: det er ikke alverden af plads...

[smilie=bluecolorz5_pdt_14.gif]
missmus (metchen)

errare humanum est

Billede

Tilbage til "Hus og have"