Udekøkken

Interessant information til alle med hus og have

Emneforfatter
jettejensen1
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Udekøkken

Indlæg#1 » 11. okt 2006, 08:24

Ja der kan ske rigtig meget på kort tid. Vi har lige besluttet at vi skal flytte her pr. 1.11.06 til en lejlighed i et plan (pga af min ryg) og der er ingen terresse eller noget, bare lidt fliser.
Vi var ret hurtig enig om at der skulle noget overdækket til. så jeg kan få mit længe ønsket udekøkken.
Ja så faldt jeg over billeder af jbi`s terresse med bar og det hele.
Så manden i huset blev hurtig hi kaldt, hvor min eneste komentar var, sådan skal det laves. Han var ikke afvisne.
Er der andre med gode ideer, vi tager gerne i imod. gerne med billeder
Gode grill hilsner
Jette

JBI
Deaktiveret bruger
Kontakt:

Indlæg#2 » 11. okt 2006, 11:15

Nu ved jeg ikke hvor stor haven er, men hvad med at sætte en pavilion på græsset ud for fliserne. Det er flot, hyggeligt, og der er ikke så meget arbejde i det hvis den købes færdig. f.eks denne til Kr. 17.000,- der måler 3,6m i diameter: www.bohavia.dk

Billede
Billede Billede
JBI smokere er på lager til omgående levering.... nu også med vakuumpakkere og andre sjove ting. kig glad forbi

hansen
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#3 » 11. okt 2006, 12:47

Men det kræver rimelig meget plads med en pavilion efter min mening (der skal lidt luft omkring), men den er godt nok flot.
Med venlig hilsen

hansen

bsn
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#4 » 11. okt 2006, 17:45

Sådan en vil jeg have i min nye baghave, det er sejt.....

Og jeg tror jeg får pladsen, vi har nemlig lige købt en grund på 6433 m2, og med en lille sø i baghaven :P
Jeg tror sådan en pavilion vil gøre sig godt.... :savl2:

mvh
Brian

hansen
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#5 » 11. okt 2006, 20:08

Det er der nok igen tvivl om.
Med venlig hilsen

hansen

Bo E. Pedersen
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#6 » 11. okt 2006, 22:54

Jeg blev også inspireret af JBIs tidligere indlæg om udekøkkener til at kikke på en pavillion. Tidligere har jeg overvejet et halvtag op af min garage. Men sådan en pavillion som ovenstående er lige sagen. Desværre bliver det ikke inden denne vinter :( . Der er for mange andre projekter, der skal færdiggøres.

Men måske til næste år :)

Tilbage til "Hus og have"