En køkkenmaskine til den studerende

Få genvejen til det perfekte resultat

Emneforfatter
Mads-studerende
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

En køkkenmaskine til den studerende

Indlæg#1 » 1. maj 2013, 10:28

Halløjsa kære eksperter! Jeg ved godt at mit spørgsmål har været oppe et utal af gange og at der er et hav af tests på nettet! Dog er jeg alligevel blevet forvirret og er nu endnu mere i tvivl om hvilken køkken/røremaskine jeg skal anskaffe mig!

Jeg er studerende og kan sku godt lide at lave mad og bage brød og div. Derfor har jeg sparet sammen til en røremaskine/køkkenmaskine, men hvilken?

Jeg har kigget på den store fra kenwood på 1500 w, assistent og kitchenaid og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken der passer bedst til mig. Den skal være god til det meste, både sej dej og tynd kagedej, hakke kød osv.

Hvordan er de forskellige maskiner inden for disse ting? Assistenten skulle være god til sej dej, men hvordan er den når dejen er tynd eller når der skal piskes flødeskum osv. ?

Flere af online testene modsiger sig selv, politikken roser assistent og giver kenwood høvl medens idenyt roser kenwood og smadrer assistenten. Aner ikke hvad jeg skal vælge og da jeg er studerende skulle maskinen gerne holde i en del år da jeg ikke sådan lige kan få råd til en igen. Håber i kan hjælpe mig og undskyld at spørgsmålet har været oppe før.

Tilbage til "Fakta, spørgsmål og guides"