Forno pizza ovn.. Og ny på forum

Her kan alle være med... Et godt sted at starte for nye brugere

Emneforfatter
C. Lau
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Forno pizza ovn.. Og ny på forum

Indlæg#1 » 22. maj 2015, 17:55

Hej med jer

Har gennem nogen tid gerne ville have en muret pizzaovn... Nu står den så i garagen, med alle sine 600 kg solidt plantet........

Jeg ved hvor den skal stå, men er interesseret i at høre hvad i har den stående på, om i har støbt fundament, eller hvad i har gjort.... ;-)

Med andre ord, er der nogle som kan komme med nogle råd og billeder...
Og hvordan har i fået den løftet på plads??

Jeg inddrager noget af af et blomsterbed, så man rigtigt kan nyde den (terrassen er stor nok ti at den sagtens kan stå frit, men bedet er ca en meter i dybden, ligesom over er 1x1 meter, mener den hedder Forno 100)

Mvh ny bruger af dette fine site
Christian

Brugeravatar

Sandholm
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Forno pizza ovn.. Og ny på forum

Indlæg#2 » 28. maj 2016, 21:37

Jeg har set nogle der har støbt en klods om en europalle. På den måde kan du flytte den med noget der har pallegafler, hvis du skulle fortryde placeringen. Sådan ville jeg selv have lavet min hvis det var.

Jeg har selv en bette traktor (3 cyl MF 35 diesel info til kendere) hvor jeg har et sæt pallegafler til liften. Endnu en grund til at jeg ville have nemt ved at flytte den hvis jeg havde lavet min som ovenfor nævnt
I skal spise kødet samme nat, stegt over Ilden...
...I må ikke spise noget deraf råt eller kogt i vand, men kun stegt over ilden...

2. Mosebog 12:-8-9

Dm-mester i pp 2017 med bbq vikings .1%¤

nunni
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Forno pizza ovn.. Og ny på forum

Indlæg#3 » 28. maj 2016, 22:41

Hej Chrstian
Hvis du opdaterer din profil med hvor i verden du er så tror jeg der er nogle med de rigtige maskiner
Vil hjælpe med at løfte ovnen på plads
Mvh Kenneth
Har TBS grillkul på lager

Cobb premium
Primo rund
Primo oval jr go camping

Tilbage til "Forum & IT-guides"