Vakuumtuete.de

Her kan alle være med... Et godt sted at starte for nye brugere

Emneforfatter
Kantax
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Vakuumtuete.de

Indlæg#1 » 15. maj 2014, 17:27

Hej med jer

Jeg har bestilt nogle poser på ovenstående hjemmeside. Problemet er, at jeg ikke fatter, hvordan jeg skal betale dem. Jeg har fået en mail med, at jeg skal lave en bankoverførsel, og her er det, at problemet opstår.
Jeg har skiftet bank for et par år siden, og i den gamle bank var der vist noget med udenlandske betalinger. Jeg har Spar Nord, og jeg kan ikke umiddelbart se, hvordan jeg får det kontonummer, der er opgiver, til at stemme med de rubrikker, som jeg har at gøre med.

Jeg har fået følgende besked.

Please transfer the amount to our account:

SEPA –Überweisung

Bankdaten:

Alexander Brandau

VR- Bank Werra Meißner

Iban: DE 51522603850001116304

BIC : GENODEF1ESW

Er der en, der venligst kan hjælpe mig, da jeg er rimelig hjælpeløs, og jeg virkelig mangler vakuumposer.

steenj
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: Vakuumtuete.de

Indlæg#2 » 15. maj 2014, 18:26

De numre du har fået burde være nok, eller det er det da i Sydbank.
Hvorfor ringer du ikke til banken og beder dem om hjælp, det er jo bla.a det du betaler for.
Mvh. Steen.

Tommerup røgeovn, Borniak, Primo kamado oval, Bge mini, plus det løse.

Emneforfatter
Kantax
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#3 » 15. maj 2014, 18:49

Tak for svar.

Jeg har tidligere haft en anden bank, hvor der via netbank var en funktion, der hed Udland eller noget i den stil.

Jeg har i første omgang ikke kontaktet banken, da det dels var udenfor deres åbningstid, og jeg havde forventet at kunne gøre det via netbank. Desuden vil jeg være træt af at betale et gebyr for noget, som jeg havde regnet med at kunne gøre uden videre selv. Nu har jeg imidlertid fundet ud af, at udlandsoverførsler kræver en speciel version af netbank, hvorfor jeg må vente til engang i næste uge.

olejakobsen
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 15. maj 2014, 18:52

Der er pga iban nr derfor skal du vælge udenlands betaling.
Forhandler af DPG Pillegrill samt tilbehør.
Forhandler af Borniak røgeovne og tilbehør.

Brugeravatar

Elmer
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 15. maj 2014, 18:57

Hvis ikke du har noget som hedder "overførsel til udlandet", så skal du ind i indstillinger og tilmelde det til din aftale. Der er så vidt jeg ved ikke flere variationer af netbank, det er kun et spørgsmål om til- og afmelde funktionerne.

Det BIC nummer som man får tilsendt skal man dog heller ikke bruge. Du skal indtaste IBAN koden (uden mellemrum) og så bede din netbank om at hente den rigtige BIC ud fra det. Så skulle det hele fungere korrekt. Jeg har samme bank og har for nyligt været gennem samme mølle med en support fra banken i røret.
Weber OTG 57
Weber Smokey Joe
SousVide Surpreme
100% nybegynder :)

Emneforfatter
Kantax
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#6 » 15. maj 2014, 22:44

Fantastisk tusinde tak. Jeg prøver om jeg kan finde ud af at tilmelde det selv. Jeg havde egentlig forstået det sådan, at jeg skulle kontakte banken først.

swotie
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 16. maj 2014, 00:28

Kantax skrev:Fantastisk tusinde tak. Jeg prøver om jeg kan finde ud af at tilmelde det selv. Jeg havde egentlig forstået det sådan, at jeg skulle kontakte banken først.

Jeg har handlet der flere gange .... Jeg kan ikke overføre penge til en bankkonto i udlandet igennem min bank ..... men betaler med Paypal ..... det går ganske fint.

Hvis du vil betale med Paypal, så mailer du det bare til Alexander ..... så returnerer han en email adresse du kan betale til via paypal.

men ellers er den her:

Paypal:

alexander.brandau@online.de

Men du skal lige aftale det med ham først.
2 stk. weber 57 cm
rotisseri + Rib-O-Lator
smokey joe
EXcel pro Q 20
Offset smoker

Emneforfatter
Kantax
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#8 » 16. maj 2014, 23:48

Tak for tippet. Banken får lige til mandag. Jeg har været inde under indstillinger, og det fungerede ikke, så hvis ikke jeg finder en løsning, sender jeg en mail afsted vedr. paypal.

Tilbage til "Forum & IT-guides"