grill lampe

Her kan alle være med... Et godt sted at starte for nye brugere

Emneforfatter
grillfar54321
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

grill lampe

Indlæg#1 » 3. apr 2014, 09:55

Hej Grillguru :D
Jeg har over den seneste periode overvejet, at lave en grill lampe. Har nu endelig taget mig sammen til at komme i gang. Grunden til at jeg vil lave den, er fordi jeg har grillet på min Weber kuglegrill hele vinteren. Men da det bliver så tidligt mørkt kunne jeg slet ikke se hvad jeg lavede. Det endte med at jeg stod med en lommelygte. Men så tænkte jeg: Man må kunne gøre noget ved det her. Så nu har jeg besluttet, at lave en lampe som kan modstå varmen fra grillen, lyse kraftigt og alt alt i alt gøre det nemmere at grille i mørke. Men er jeg den eneste som er interesseret i produktet? Jeg ville virkelig gerne høre jeres mening inden jeg går i gang.
Venlig hilsen
Grillfar

jgjensen
Grillguru mester
Grillguru mester

Re: grill lampe

Indlæg#2 » 3. apr 2014, 11:07

Nye gadgets er altid interessante :-)
Men hvordan ville du montere den på grillen?
Jeg tænker at det ville have mest interesse hvis det var en form for universel beslag der også kunne bruges på andet end Weber.
hilsen
Jesper

Brugeravatar

bajads
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 3. apr 2014, 11:16

grillfar54321 skrev:Hej Grillguru :D
Jeg har over den seneste periode overvejet, at lave en grill lampe. Har nu endelig taget mig sammen til at komme i gang. Grunden til at jeg vil lave den, er fordi jeg har grillet på min Weber kuglegrill hele vinteren. Men da det bliver så tidligt mørkt kunne jeg slet ikke se hvad jeg lavede. Det endte med at jeg stod med en lommelygte. Men så tænkte jeg: Man må kunne gøre noget ved det her. Så nu har jeg besluttet, at lave en lampe som kan modstå varmen fra grillen, lyse kraftigt og alt alt i alt gøre det nemmere at grille i mørke. Men er jeg den eneste som er interesseret i produktet? Jeg ville virkelig gerne høre jeres mening inden jeg går i gang.
Venlig hilsen
Grillfar

Du kan bare lave beslaget og købe denne:

http://www.davidsenshop.dk/pi/WEBER_LYS ... _2407.aspx

Brugeravatar

Nancke
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 3. apr 2014, 11:58

Har de fleste ikke deres grill stående på en terrasse eller udekøkken hvor der er noget lys.
Jeg bor ude på bøhlandet hvor der vitterligt er slukket for lyset om natten, og når jeg griller i mørke
lader jeg bare lyset i huset være tændt, så kommer det ud af vinduet :-) så er der lys nok, med mindre jeg vælger at stille mig ude midt på marken. Eller køb en pandelampe.

Grilllampe, men sorry det lyder sgu i mine øre lidt langt ude.
Søren Nancke
Nogle Webere (Gas og Kul/Briketter), Sundwind Gasgrill, En røgovn, Gryder, pander, drivhus og bålsted.

Brugeravatar

petercdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#5 » 3. apr 2014, 12:08

Jeg er heller ikke helt med på, hvordan det rent praktisk skal fungere. Tanken kan jeg dog godt lide, og kunne du illustrere funktion og design i et tegneprogram el.lign. og måske beskrive ideen lidt mere i dybden, tror jeg, at du vil få mere held med at "sælge ideen".

Fedt med lidt nytænkning og iværksætterånd herinde - mere af det, tak :-)
Venlig hilsen

Peter

"Blogger om grill og sælger vinkøleskabe, stiger og dolke på nettet..."

Brugeravatar

kambiri
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#6 » 3. apr 2014, 12:11

Jeg bruger en pandelampe!

"Dén der har mest grej når han dør, vinder"
If it ain't smoking, you're joking

Weber Genesis - EP330 Cobber - SpecialEdition
Weber One Touch Premium+ 57 WedgeWood
Weber Smokey Joe
Et hvilket som helst bål.

nunni
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 3. apr 2014, 12:34

Tbs har et rimeligt udvalg af disse lamper de monteres på håndtaget med
Universal klemme
Mvh Kenneth
Har TBS grillkul på lager

Cobb premium
Primo rund
Primo oval jr go camping

Brugeravatar

Nancke
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#8 » 3. apr 2014, 13:25

Sådan en her skal nok få nogen til at måbe og andre til at skraldgrine.
Jeg ligger i anden kategori :-)

BBQ%20Tong%20with%20LED%20Light-300x300.jpg
BBQ%20Tong%20with%20LED%20Light-300x300.jpg (23.9 KiB) Vist 3401 gange
Søren Nancke
Nogle Webere (Gas og Kul/Briketter), Sundwind Gasgrill, En røgovn, Gryder, pander, drivhus og bålsted.

Brugeravatar

Michael-TBSGrillshop
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#9 » 3. apr 2014, 14:40

Hej
Som Nunni skriver så har vi flere modeller vi har tilsalg, de kommer på webshoppen senere i dag, men smider da lige foto ind her med det samme, der er lidt for enhver smag tror jeg

Maverick GL-01 pris:259,00 kr
gl-01.jpg
gl-01.jpg (4.63 KiB) Vist 3345 gange

Maverick GL-200C pris: 229,00 Kr
GL-200.jpg

Maverick GL-320 pris: 199,00 kr
GL-320_hi.jpg
Michael
Jeg har nu:
Primo og TBS kul, samt Stuff's, Nomex pakninger og Burner poser fra TBSgrillshop.dk på lager, klik her for at komme i shoppen
http://www.facebook.com/KcbsScandinavia.

Dingle
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#10 » 3. apr 2014, 15:05

Nancke skrev:Har de fleste ikke deres grill stående på en terrasse eller udekøkken hvor der er noget lys.
Jeg bor ude på bøhlandet hvor der vitterligt er slukket for lyset om natten, og når jeg griller i mørke
lader jeg bare lyset i huset være tændt, så kommer det ud af vinduet :-) så er der lys nok, med mindre jeg vælger at stille mig ude midt på marken. Eller køb en pandelampe.

Grilllampe, men sorry det lyder sgu i mine øre lidt langt ude.

Jeg har ingen mulighed for lys ved min grill, og har ikke noget udekøkken. Lyset ud af vinduet er ikke nok, så jeg gør ligesom KAMBIRI og bruger en pandelampe.
Men skal da ikke helt afvise ideen om en grilllampe.
Mvh.
- Christian

DraX
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#11 » 3. apr 2014, 16:20

Når jeg tænker på grilllampe, så kunne det være interessant hvis man kunne montere noget som sad INDE i grillen (måske på indersiden af låget), så når man åbner låget så tænder lyset ?
Weber Genesis S-330.
Weber One Touch Premium 57 cm kuglegrill.

steenj
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#12 » 3. apr 2014, 16:37

Det er vel ikke så svært. Enhver elektrisk køkkenovn har da en lampe og de tåler da mindst 300 grader og sikkert også 400.
Man skal bare bruge silikone isolerede ledninger til den.
Mvh. Steen.

Tommerup røgeovn, Borniak, Primo kamado oval, Bge mini, plus det løse.

Brugeravatar

melvis
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#13 » 3. apr 2014, 17:08

Min ovn med pyrolyse har da også lampe ;)
Weber Summit S-670
Weber Smookey Mountain 57cm
LIDL Sousvide

Brugeravatar

kambiri
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#14 » 3. apr 2014, 19:54

DraX skrev:Når jeg tænker på grilllampe, så kunne det være interessant hvis man kunne montere noget som sad INDE i grillen (måske på indersiden af låget), så når man åbner låget så tænder lyset ?

Måske en udfordring at holde den ren så den kan afgive lys, en grill oser nok lidt mere end en ovn(-; ellers vil jeg påstå man griller forkert(-;

"Dén der har mest grej når han dør, vinder"
If it ain't smoking, you're joking

Weber Genesis - EP330 Cobber - SpecialEdition
Weber One Touch Premium+ 57 WedgeWood
Weber Smokey Joe
Et hvilket som helst bål.

Emneforfatter
grillfar54321
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#15 » 4. apr 2014, 10:21

jgjensen skrev:Nye gadgets er altid interessante :-)
Men hvordan ville du montere den på grillen?
Jeg tænker at det ville have mest interesse hvis det var en form for universel beslag der også kunne bruges på andet end Weber.

Tak for alle de gode svar :)
Jeg har tænkt at lave den på håndtaget i stedet for. Jeg har tænkt mig at sætte lampen på en bøjelig metalstan på 20-30 cm. Så den kan lyse ned på grillen, men også på omgivelserne. Jeg har droppet lampen inde i grillen, da det ikke ville være særligt praktisk. Men i virkeligheden bare en videreudvikling af dem man kan købe.
Venlig hilsen
Laurits

Tilbage til "Forum & IT-guides"