Håndflade metoden

Stil spørgsmål relateret til gas-grillen

Emneforfatter
Grillmesteren2014
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Håndflade metoden

Indlæg#1 » 23. maj 2020, 08:34

Jeg har grillet i mange år, og har altid brugt grilltermometer når jeg grillede. Når vi er ude at rejse eller i sommerhuset har jeg det ikke altid med, og har så forsøgt mig med håndflademetoden, som blandt andre grilltips har beskrevet på deres hjemmeside, og det virker rent faktisk. Det tog lidt tid, før eg fik styr på, hvor blødt/hårdt jeg skulle trykke, men på både okse og svinekød fungerer håndflade-metoden altså rimelig godt. Jeg læste om den her: https://www.grilltips.dk/category/grill ... -paa-koed/ og tænker at andre måske kunne have glæde af denne metode også, når man skal finde kernetemperaturen uden et termometer :-)

Brugeravatar

F1freakdk
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: Håndflade metoden

Indlæg#2 » 23. maj 2020, 09:09

Så du valgte i dit første indlæg liiige at reklamere og linke til din egen side? Eller i al fald en side du har en hvis tilknytning til... virkelig god stil... NOT!
Mvh
Steen L.

Update sept. 2017:
HotWok 12kW
Charbroil M 500 gasgrill
Weber transportabel grill
ABU røg"ovn"
Og stadig 56cm wannabee kuglegrill :)[/list]

keldp
Øvet på Grillguru
Øvet på Grillguru

Indlæg#3 » 23. maj 2020, 09:13

F1freakdk skrev:Så du valgte i dit første indlæg liiige at reklamere og linke til din egen side? Eller i al fald en side du har en hvis tilknytning til... virkelig god stil... NOT!
Det kan jeg da ikke se noget forkert i.

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#4 » 24. maj 2020, 15:30

keldp skrev:
F1freakdk skrev:Så du valgte i dit første indlæg liiige at reklamere og linke til din egen side? Eller i al fald en side du har en hvis tilknytning til... virkelig god stil... NOT!
Det kan jeg da ikke se noget forkert i.

Så skulle du tage at læse 3c
app.php/rules
I øvrigt ville det være på sin plads med en undskyldning, du har bidraget med ingen ting og har postet for at skabe trafik til en anden side...
Where there's smoke... There's laughter.
http://bbqvikings.dk

Tilbage til "Gasgrill"